Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ieder zijn ding he...

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ MayD: hahaha, staat klein in mijn onderschrift he? Maar inderdaad, Femm wordt de naam voor onze meid.
    Ik kan en wil het niet geheim houden, hahaha vind de naam veel te mooi om geheim te houden.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zeg ook niet dat je het niet moet doen geef alleen maar aan dat ik het niet zou doen. Iedereen moet dat zelf weten toch

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier mijn buik van today!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het is dat er teveel bekende hier op het forum zitten anders hihihi stond het met grote koeien letters in mijn onderschrift :p

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

wat een mooie ronde buik!! grappig dat ze er allemaal anders uitzien he:D

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier is de baby weer gedraaid volgens mij. Ik werd vannacht wakker van de pijn. en nu is de bult bij me ribben weg. Ben bang dat ze weer in een stuit ligt

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nadesy: mooie buik meis!

@ Ninja: ik kan me ook voorstellen dat je de naam niet bekend maakt hoor... dat zeg ik, ieder zijn ding

@ Jade: ik vind het wel leuk, de naam in het onderschrift... (heb ik ook hahaha)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja nou als ik hem niet strak trek hangt die erg hahahaha heb flubber stuk onderhangen haha

10. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadyse mooi buikje meid.

Jade wat een mooie naam zeg..

Ik zeg de naam ook nog niet stel je voor dat een bekende het leest zou ik erg jammer vinden

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dat trucje pas ik ook toe whaaa

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goh meiden wel 4 p moeten bijlezen hahahaha :p

@Nadesy fijn voor je vader meid!! Vier het maar goed! ;:) En wauw knappe bol heb je :p :D

@Namen hier ook nooit geheim gehouden, hoor regelmatig van die dingen van die heeft dezelfde naam als ik, maar als je je naam geheim houd gebeurt dit wel eens he, hier weet iedereen het dus owee diegene die hem pikt (in de familie dan he) hahahaha XD

@Werken, ook hier groot respect voor diegene die het nog doen! Ik zou mijn werk (ging poetsen bij mensen thuis die het zelf niet meer kunnen) echt niet meer kunnen doen! Heb hier net op 2 dagen de hele benedenverdiep gedaan, maar keuken wel volledig :D kasten enzo zijn weer proper, microgolf enzo ook :D En nu hier alles flink gedweild :D
    Mijn rug is wel weer kapot maar goed, het moet gebeuren he.
    Straks sint-maarten stoet, Noah zal zijn oogjes weer kunnen opentrekken hahaha :D

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Sorry, jouw bericht over het hoofd gezien.... wat vervelend, ik hoop dat ie nog weer terugdraait.

14. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo weer heel wat terug moeten lezen

@Namen: hier vertellen wij de naam ook nog niet willen toch iets voor verassing houden.

@Werken, hier ook respect voor degene die nog volledig werken. ik werk nu 50% en dat is me soms zelfs te zwaar. gelukkig hoef ik nog maar 4 weekjes =12 keer haha zo heerlijk dat aftellen.

sorry de rest ben ik vergeten. zag wel nog mooi buikje en geloof nadesy haar vader 50 jaar in dienst? gefeli

@ hier mag ik ff klagen?

morgen ben ik jarig vandaag op het werk getrakteerd. voor collega's appelkruimelcake en bitterkoekjescake en voor de kids cakelollys en pannenkoeken. nu ben ik eergister met 1 cake begonnen en gister kon in de andere en voor de kinderen de cakes maken. pff.. nu heb ik ook die mokkaschuimtaart. had ik zondag al de schuim gemaakt. gister ook de mokka vulling al er tussen gedaandacht doe ik vandaag de rest. wil ik de taart op een ander bord doen. valt hij voor de helft uit elkaar. grr dan maar op het bord laten zitten en zo goed en zo kwaad gemaakt. grr wou nog een fruit taart maken maar denk dat ik bij de aldi maar gebak ga halen. zal wel door de zwangerschap komen ofzo want normaal lukt het allemaal haha.

nog een vraag aan jullie. weet iemand waar je hoeslakens kunt kopen voor het matrasje van het wiegje? (met ronde hoeken)

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ach meid klaag maar lekker :D Daarvoor zijn we hier :D
    taart... nooit fan van geweest :p Koop ze altijd bij de bakker,krijg soms maar met moeite een cake gemaakt hahaha :p Dus... :)
    De lakentjes jah in Nl weet ik niet meteen, mss bij Baby-dump? Daar hebben ze veel he?!

Zo ik ga onze kleine man halen :D Benieuwd hoe hij het dagje sint heeft doorgebracht :)

16. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Eendje hrbben jullie nu al sinterklas?

Zelf vind ik babydump tegenvallen. Naar kan eens kijke

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @toekomstige mam ja ja het is hier sint-maarten :) 11/11 dus :) Ik zelf had ook heel mijn leven op 6 dec de sint op bezoek, maar wonen sinds een jaartje hier dus moeten we mee gaan he :) En nu mijn jongen op school over sint- maarten leert is het dus deze avond ;) Eerst stoet en als hij flink was zal hij deze nacht ook wel iets komen brengen :D

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Was toch Sint Maarten???

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ toekomstigemam, heb je een rond matrasje?

Hier morgen en zaterdag nog, en dan nog 2 weken werken. Nog maar 12 dagen dus! Yoehoe! Heb echt zin in me verlof nu...

Sinterklaas, ja dames bij ons komt de enige echte hier zaterdag..:D nou ja de nieuwe echte dan..;) zelf het paard is nieuw hoorde ik. Hahaha alle omleidingen voor de doorstroming en parkeren hangen al klaar hier. Zal wel gekkenhuis zijn zaterdag.

We zijn vorig jaar verhuisd, maar hiervoor woonde we in een appartement aan de haven hier, had ik zo in me raamkozijn kunnen zitten en kijken. Maar ja kleine meid krijg er toch nog niks van mee..

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ toekomstigemam: wat balen van de taart! Ik hou zelf ook van taarten bakken enzo... maar in mijn toestand had ik de taart in de hoek gegooid en was ik naar de bakker gegaan om taart te halen hahaha

Deel Deze Pagina