Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahahaha, ja de lontjes worden er niet langer op tijdens de zwangerschap. :D
    Ik kan dus echt niet koken. Heb in heel mijn leven nog nooit een taart gebakken. Was het niet van plan ook. Hahaha..Heb zo hekel aan koken..:)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Wen: de echte inkomst is supergaaf! Toen sinterklaas in Maastricht aankwam woonde ik ook aan de Maas (studie) en kon alles vanuit mijn raam volgen (incl. generale repetitie op de vrijdag ervoor). Erg leuk!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik hou enorm van koken... juist nu in de zwangerschap.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Het is dat ik moet werken, anders was ik ook wel even gaan kijken. Heel de stad loopt leeg naar het centrum hier zaterdag.
    Maar leuk hoor.
    Kijk savonds wel even stukje op de tv terug..:)

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Werken, nu ik halve dagen werk hou ik het goed vol. Vind mn werk ook erg leuk, dus dat scheelt he. En mijn tijdelijke vervangster is al gestart en neemt ook al eea over. Dus dat is erg prettig!

Dromen, dat hoort er ook echt bij he. Al die vreemde dingen in onze nachtelijke uurtjes.

Naam, wij houden het ook nog even geheim!

Toekomstigemam, de hoeslakentjes voor wiegjes hebben ze gewoon in de babywinkels, bijv prenatal of babydump. Babydumo bij ons is erg groot. Heb er bijna alles gekocht.

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik hou enorm van eten...:D
    Maar koken, ik kan het gewoon niet. En vind het ook echt niet leuk om te doen. Kan nooit combi's dingen bij elkaar verzinnen. Dan proef ik, en denk dan wel..hè ik mis wat. Moet wat bij bijvoorbeeld van kruiden.. Maar wat..:( Ja zout.. Hahahah

Alles brand altijd aan, mislukt. En de keuken wordt een rommel. Hahahaha..

Nee niks voor mij..maar als iemand heerlijk voor mij kookt, was ik met alle liefde af!!

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @wen ne geen rond matras maar zoon lanwerpige met robde hoeken ovaal dus zeg maar.

Pff word ik net wakker staat me vriend a half uur in de keuken zegt ie.volgende keer toch deur op slot doen haha

Zo ga ff proberen om te helpen met poetsen want morgen komt er de hele dag door visite

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier houden we de naam ook nog ff geheim, vind het wel héél moeilijk hoor haha, maar je weet maar nooit wie hier allemaal meeleest! hier is het geslacht ook al bekend en dat weten de mensen in onze directe omgeving niet eens :D
    nog een week of 7 en dan mogen jullie allemaal de naam van onze zoon weten :D

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.181
    1.853
    113
    Goede aaf..

Ja de nieuwe sinterklaas en nieuwe paart als dat maar goed gaat;).
    Wel grappig dat het kees van flodder is van niet serieus naar nu heel serieus.

Vandaag maar eens na me ma geweest pff.
    En de auto gewassen was echt nodig.

Nog een paar weken wat gaat het toch snel allemaal.

@sint maarten ik vond het altijd heel leuk met lampionnen rond lopen en snoepjes :D.
    Maar nu ik hier woon doen ze het (bijna) niet.
    Erg jammer maar helloween komt nu wel in opmars:S.

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.181
    1.853
    113
    Ben er achter dat de streep toch in aantocht is hihi.
    Zag hem net toch wel lichtjes boven mijn navel.
    Het heeft even geduurd:d

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lijkt me supergaaf om de echte Sinterklaasintocht te zien... Wij kijken elk jaar op televisie (ja, ook toen we nog geen dochter hadden :D ). Lekker een bak pepernoten op tafel en natuurlijk kikkers en muizen. Mmmm, heerlijk! :D

Namen: hebben wij nog steeds niet, dus ik kan ook niks verklappen....hahaha. Tijd begint wel wat te dringen nu, ik zou het fijn vinden als we er eindelijk eens uit waren! Net zoals het geboortekaartje, die moet ook nog. Nou ja, komt vast goed :D

Fijne avond iedereen!

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @ Sint-maarten jep is gewoon de goede ouwe sint he :D Alles is hetzelfde enkel datum en naam verandert een beetje :) Zijn net terug binnen van de lieve sint :)
    En ja ja was met zijn koets en paarden kindjes met lampionnen mooi :D Daar mochten ze allemaal in de rij staan wachten (1 u!!!!) voor een zakje met een chocolade ventje enzo in :)

@Marije hier ook nog steeds geen kaartje uitgekozen :( Maar komt wel goed he we hebben nog even :D

Hier nu bek-af!! heel de dag gepoetst en nu nog achter de stoet gewandeld :p Nu mama flink in de douche en in bedje ;)
    Slaapwel dames!! :D

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij gaan volgende week het geboorte kaartje uitzoeken. Wel leuk weer. We gaan wel naar een drukke(een bevriende erg handig ivm met de prijs haha) iedereen zoekt het op internet uit maar ik vind het toch leuker om in de boeken te bladeren.

Ik voel me zo beroerd. Heb steeds aanvallen in me buik en net al 2x moeten overgeven.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Ninja: vervelend dat je je beroerd voelt... het heerst momenteel ook wel hoor!

Wij hebben de kaarten ook gewoon van de drukker. Veel meer vertrouwen in dan internet en we hebben de kaarten binnen een uur zodra we de definitieve gegevens doorbellen. M.b.t. de kosten zijn we voor onze kaarten bij de drukker iets goedkoper uit en ik heb nu alles al klaar, alleen de inleg hoeft nog maar ingeplakt te worden.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Toekomstigemam grrr balen van je taart zeg!ik zou ook boos zijn vooral als je er zo druk mee bent geweest dikke knuff

@Ninja ik hoop niet dat de kleine gedraaid is,en duim gewoon dat ze netjes met haar hoofdje naar beneden ligt!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije nog geen namen,ohoho opschieten hihihihi

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Dromen vanacht ik weet niet wat ik heb,maar ik heb vanacht gedroomd dat ik een keizersnee kreeg onder narcose en toen ik eenmaal ontwaakt was,bleek dat ik was bevallen van een tweeling,pffff het moet niet gekker gaan worden

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je dromen bereiden je voor op het worst-case-scenario hahaha, dan kan het na de geboorte alleen maar meevallen!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD ja ik merk echt dat ik er toch meer mee bezig ben met bevallen,maja het einde komt ook in zicht he :D

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's waar...

Deel Deze Pagina