Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hahaha nee denk het niet!!

weet je wat, ik neem wel een lekkere MILKA DAIM reep, met een warme chocomelk met slagroom (staat nu voor mijn neus )

2. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Zo Moi, jij zorgt goed voor jezelf! Ik heb de koffie net op, zonder slagroom maar wel met chocolade pepernoten!

Op de achtergrond L1, met de 11e van de 11e. Heerlijk!

3. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi78 ohhhhhhhhhhhhh dat is wel heel erg lekker jammie.

MayD ja weet je ik kan gaan kijken alleen is het wel ik woon in Amsterdam veel cultuurverschillen en dat is niet erg hoor maar weet niet of ik daar zo tussen past eigenlijk.. Hier had je ook gratis zwangerschapgym met 25 weken 1x keer geweest niks voor mijn was de enige Nederlander nou dat is echt niet leuk.

wen29 ik krijg ook wel wat vergoed voor een cursus maar 210 euro vragen gaat mijn te ver moet ik eerlijk zeggen.

Ik heb net ff de papieren gepakt van de groeiecho en daar staat het gewicht op ons meisje weegt 1457 g toch niet slecht:D

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @iedereen jep 11/11 is bij ons een feestdag wapenstilstand van in de oorlog... Wordt nu nog steeds plechtig gevierd dus ;) En toevallig is het net sint - maarten ook he :) dus alles is dan ook gesloten, normaal is ook iedereen thuis van school- werk. Enkel mijn man gaat weer uurtjes doen he, is al van 5u bezig en is nog niet thuis... Maar goed is goed voor de portomonee :D
    @ broodjes zenden naar Moi zou ik ook niet doen hahaha denk tegen dat het bij jou toekomt het er uit ziet alsof het eens gegeten was hahaha :p
    @gym heb ik eerlijk gezegd ook nooit gedaan, maar hier eigenlijk de eerste keer niet omdat het te ver was :s Man werkte steeds laat en kon er nooit op tijd geraken... En nu jah met de 1ste rondlopen zie ik het niet zitten ;)
    @taart... heb ondertussen beetje speculoos gegeten, maar toch liever zo'n taart met beetje fruit en slagroom :D Mjam mjam!!
    de rest hier de hele dag gezeten :) nog steeds pyama aan trouwens :p Had man gezegd ik doe morgen niks dus moet ik me niet aankleden ook pyama zit trouwens echt het makkelijkste :D Dus tv aan op disney-channel, pctje op mijn school en voila :D

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @buddy mmmmmm chocolademelk met slagroom, kan ik hier ook eventjes maken :) met de bus slagroom ernaast hahahaha :D

@vonnie mooi toch al he het gewicht? Ben benieuwd maandag bij ons :D

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm chocoladepepernoten... ook die bestaan niet hier in oostenrijk :(

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, gelukkig! haha! Tenminste iets wat jij niet hebt :p, jij hebt al bergen, sneeuw, chocomel met slagroom, heerlijke kaiserbroodjes, Milka repen in iedere winkel, en die hebben wij ook alleen niet van de grote..... hahahahaha!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie hier ook nooit op zw cursus gezete,al had ik het nu wel graag gewild kwa om te gaan met de weeen maja het is mij 2 keer gelukt dus de derde keer vast ook wel :D

@Meide die weer ee weekje verder zijn feli:D

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.173
    1.849
    113
    goede aaf:).
    Ben een beetje kapot even de stad in geweest en naar de bibliotheek en boodschappen gehaald vergeet ik katten voer dus kon weer terug.
    Net gegeten chinees tomaten soep met af bak broodjes lekker makkelijk.

En heb vanmiddag iets lekker gekregen niet kwijlen want dan gaat je pc kapot;).
    Een taart van marsepijn van sanquin waar ik vrijwillegers werk doe leuk he.

@gym nooit gedaan rug weeen is te heftig en kun je niet veel mee vond ik zelf want kon ni liggen staan en weet ik het;)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    wat is L1?

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

*kwijl* *kwijl*

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: L1 is de Limburgse tv omroep (toch?? :)), net zoals omroep Brabant enz.
    L1 is altijd leuk rond carnaval vind ik!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    owww okeeeeee vandaar!! jaa carnaval is begonnen!

hier een heeeeeeel druk beebje in mijn buik vandaag!

14. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, sorry maar L1 is inderdaad de Limburgse zender. Ze hadden live de 11e van de 11e in Maasricht erop.
    Jaa, gisteren is het carnavals seizoen weer begonnen en aangezien we hier in het dorp 5 x 11 jaar bestaan werd het groots uitgepakt. Was erg gezellig maar toen ik van 19.00 tot 22.00 had staan hangen had ik het helemaal gehad en zijn we maar naar huis gegaan... helaas.:(

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goh goh wat een nacht!!! ZEker 14x naar de toilet gemoeten :s en iedere keer erna 15 min wakker gelegen grrrrr man man
    En weer zo'n hele tijd ongi pijn :( puf puf lag ik daar en dan wetend dat een wee nog eens zoveel meer pijn doet hahaha :p Weet is niet lief maar voor mij mag het einde komen hoor :) Ze mag haar koppie laten zien hahaha XD

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Balen Eendje dat je zo vaak wakker bent geweest...

Hier wel goed geslapen maar iets e kort.

Vandaag worden de laatste dingen in huis afgemaakt en dan zijn we echt klaar.
    En natuurlijk ff de Sinterklaasintocht kijken

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje he gats meis klote he alsje zovaak moet plassen!

@MiniM lekker dat bijna nu alles klaar is in jullie huis!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi!

Hier is het bekende Villacher Fasching ook van start gegaan! Ik ben niet van de carnaval moet ik bekennen al dat gehosseklos hahahahahaa!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @buddy he meis, balen zeg!!! knuffieeee

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vannacht goed geslapen met 2x plasonderbreking... gelukkig een beetje rust kunnen pakken dus.

Deel Deze Pagina