Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje hoe gaat het trouwens met jou suiker waardes?die was toch tijdje terug wat te hoog,mischien heb je er wat over geschreven dan sorry dat ik het niet heb gelezen,het schoot me opeens zo te binnen:D

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    gefeliciteerd, jippie moment!!!

Hema hebben we hier ook niet :(

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen meiden!

Goed geslapen, was wel een lange dag gisteren...Om 9 uur naar boven gestuurd door moeders... De laatste mensen van de begrafenis gingen om *tromgeroffel* half 1 weg.... Hartstikke dronken natuurlijk, maar ja.. Ik hield het gewoonweg niet meer vol... Nu gasten in huis, die zouden om half 9 ontbijten... Hebben in Wenen niet geleerd om klok te kijken wss ;)

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Goede morgen.

Heb ook voor het eerst de hik gevoeld best raar.
    En volgens mij is ze aan het indalen want het doet me toch zeer soms.
    Gister de hele stad dor gelopen op zoek naar de sint.
    Samen met me schoonmoeder en nichtje.
    Me nichtje wou hem zien maar we hebben hem niet gevonden.
    Bleek hij de hele tijd in de passage te zitten.
    En daar kwamen we te laat binnen :( hij was al een kwartier weg.
    Dus toen maar weer naar huis.

@ zwitsal vind ik ook het lekkerst :D,
    Ook de billen doekjes.
    Maar we kijken wel moet het wel gaan aanschaffen snel.

Eergisteren wel een matras beschermer gekocht en een hele leuke vlinder bij prenatal :D.
    Deze (weet niet of het lukt) Playgro Catalogue - My First 10

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @eendje: MELDEN!!!! :$

Ben net wakker, en heb gedroomd dat je vanacht bent bevallen van een mega maar dan ook echt mega baby. Je kreeg Moi niet te pakken, toen ben ik in de auto gesprongen naar België. Daar sprak ik je arts, ik moest doorgeven dat je nog niet kon bevallen, het was nog veel ste vroeg. Waarop de gyn zei, ze is al bevallen zojuist van een mega grote baby...:$
    Ik zeg, dat kan niet, ze heeft groeiecho's gehad en alles zag er toen prima uit. Dat kwam volgens die arts omdat ze daar in België niet zo goed in zijn, en het dus helemaal fout hadden.. Hahahahahaha.....

Die rare dromen ook, maar ff melden nu. Wil zeker weten dat alles goed met je is.. :p

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen ze is al ff niet geweest hahaha

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Voor de babyvoeding ga ik wel kiezen voor HIPP (voor zover ik het zelf niet kan maken dan...). Verder hier geen zwitsal, maar de eco-lijn van etos.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    gefeli!!!

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Wen hahahahaha!!! Alles nog binnen hier!! :D :D Maar ozoooooooooooooo lief dat je zo maar in de auto sprong!! :D

@Nadesy goh moet bij een dietiste gaan maar nog steeds niet geweest , en ga het ook niet doen... Ik ga niet de laatste 2 maandjes op brood en water leven hoor, kwam maar 8 kg aan tot nu toe en pas nu wat meer op met zoetigheid... Maar wil niet extra 60 euro betalen voor die dietiste als ik er me toch niet aan ga houden... Ow en gefeli met je 32 he!!!!!!!!!!!!!

@Zwitsal meiden pas er mee op he, het ruikt zo goed, maar ik ben na 14d al moeten overschakelen naar nivea, het droogd de huid redelijk wat uit... Ik zelf gebruik nu voor onze man ook weer zwitsal maar voor de kleintjes is het soms te agressief. Dus let gewoon op als je merkt dat het huidje te droog word, merk je het snelst op de buik, rug enzo ;) Hier wordt het of mustella og producten van galenco dat ruikt zooooooooooo baby-zacht!!! :D hehe

@slapen deze nacht had Noah ineens oorpijn, beetje oog-zalf erin en voila hij sliep weer lekker door ;) trouwens een goede tip he! oog-zalf als je oorpijn hebt ;) Pijn is meteen minder en mijn dokter schrijft het telkens door omdat Noah elke winter wel 4-5x een ontsteking heeft, zou moeten buisjes krijgen ;)

@gedroomd deze nacht gedroomd dan man-lief me bedroog voor mijn neus grrrr werd weer kwaad wakker ben maar meteen naar beneden gekomen hahaha :p Arme vent kan er nog niks aan doen hahaha :p

Zo zo nu lekker broodje eten en dan mogen we naar oma vertrekken :D hihi leuk!!!! :)

Tot deze avond of morgen meiden !! :D

Ow klein detail gisteren gingen we bij een vriendin (heeft zelf 4 kids) en ze zei meteen is je koffer al klaar, ik nee waarom, je gaat nooit je tijd uitlopen zei ze, je buik hangt al zo laag en je manier van wandelen wijst op het einde hahaha :p Maar nu niet allemaal dromen van me he?! LOOOOOOL

Doeii doeii!!!

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

hahahahaha !

@wen een heerlijke droom!! ben 24h bereikbaar hoor, alleen om nu ff in de auto te springen naar belgie, dan ben jij dichterbij ;) zit bij mij 1200km tussen haha

@droom mmmm hier niet echt iets gedroomd wat is blijven hangen...
    wel grappig, mijn lief die droomt enorm veel, en ook van die gekke dromen hihi

@hipp, ja ik wil gewoon kijken wat er mogelijk is, ook qua pureren enzo, we zien het wel!!!

@babykamer, lief is zoooooooooooooo hard bezig, wil het einde van de week de kamer afhebben!! eergisteren hebben ze stroom verlegd, en daarna isolatiemateriaal op de muren gedaan... Nu is lief aan het stofzuigen, zodat ie de muren die nu wit zijn in de nieuwe kleur gaat verven vandaag :) weer een stukje verder!! morgen wil ie de platen op de muren zetten, het was een oude badkamer, dus overal tegels, daar hebben we nu isolatie op, en daar komen platen op, zodat het er warmer is, en mooier natuurlijk! als die erop zitten gaat ie donderdag de vloer leggen!! en dan kunnen we vrijdag de meubels halen!!

en als ie daar klaar mee is het halletje leeghalen, en daar gaat ie een keukentje installeren, zodat we stromend water hebben, heb ik wel, alleen in de douche... en met een beeb is een gewoon wasbakje toch echt makkelijker... vandaar.... heel inventief allemaal :)

en ik, ik ben lekker aan het breien vandaag, ben nog steeds met het rugpandje bezig, heb ff een paar dagen niks gedaan, dus nu ff verder... het is prachtig weer, net ff gewandeld met woefie, die wijkt niet van mijn zijde, de schat!!!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahaaha wen, watveen droom!
    Maar laten we afspreken om onze kleintjes nog even binnen te houden. Lijkt me toch beter!

Hier weer iets minder last van 'onderen' dan gister gelukkig. Loop weer wat makkelijker!

Straks met mn neefjes naar de Sint, generale repetitie voor volgend jaar he met ons eigen manneke!

12. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    #4832 jmm, 13 nov 2011
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
    nog een mama ongeveer 10 januari uitgerekend
    voel wel de onderduk denk dat het hoofdje ook ver beneden ligt, wie had dat ook bij zijn vorige bevalling ?
    en ging het toen goed bij je gewone bevalling?, want ik heb eerste keer een keizersnee gehad ? maar zou als het gaat een ( normale bevalling ) kan je nooit zeggen maar zou ik ook willen meemaken ??
    gr jmm

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    gelukkig maar dat je minder last hebt van onderen! hier nog geen last van moet ik zeggen... voel me zowiezo vandaag kiplekker, heb zelfs een lekkere wandeling met de hond gemaakt bergaf, en weer terug bergop natuurlijk haha

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy gefeliciteerd met 32 weken!

moi fijn dat je goed hebt geslapen.

Wen haha wat een grappige droom :D

eendje gelukkig zit jullie ukkie nog binnen en hopelijk blijft ze ook nog ff binnen ;)

Minim fijn dat je wat minder last heb en veel plezier vandaag!

hier vandaag 33 weken JOEPIE!!!
    en ik heb sterk het idee dat ons ventje aan het indalen is, heb nu een paar dagen krampjes (indalingsweeën?) en heb het idee dat mijn buik kleiner is en lager hangt, dinsdag weer naar de Vk en dan zullen we het wel horen ;)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    **********NIEUWS**********

Lees op hyves dat hammelientje in het ziekenhuis ligt:

Een goed begin van de zondag! Vanochtend om 10 uur mijn vliezen gebroken en ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel hier in het ziekenhuis lig! Heb nu spuit gekregen voor wee remmers en spuit voor de kleine de longetjes! Als het niet meer kan word de kleine deze week nog geboren! @ LUMC

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Heftig!! Hammelientje sterkte meis! hopelijk kunnen ze de kleine nog ff binnen houden!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: indalen kan heel goed zijn hoor! GEFELI MET DE 33!!

@ Hammelientje: Hou vol meis!

@ JMM: welkom... kun je ook iets meer over jezelf vertellen???

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @delilah, gefeliciteerd meid! Jij staat aan kop in de lijst... En klink indd als indalen. Laat maar lekker zakken alvast, scheelt straks weer..;):p

@hammelientje, oeh! Dat is schrikken. Hoop dat ze de kleine nog even binnen kunnen houden. Sterkte meid.

@jmm, welkom. Mooie datum 10 Jan, hier ook..:D

@hier, brak en koppijn.. Morgen weer suikers prikken en groeiecho, leuk! :D

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @jmm welkom eerste kindje hier, dus ik kan je geen antwoord geven...

@all vanmiddag ineens heel erg moe... op de bank gaan liggen en gaan slapen... ben net een 3 kwartier beneden, en zit nu ff een tosti te eten... ben op, waarvan, weet ik niet pfffff

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @JMM welkom meis:D ik kan je ook niet verder helpen sorry nog geen Keizersnee gehad!

Deel Deze Pagina