Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ jmm: Welkom hier!

@ hammelientje: Hou vol meis! Ik hoop dat de weeënremmers helpen. Wat een schrik!

@ de rest: Heb niet de tijd gehad om helemaal bij te lezen dit weekend. We zijn gisteren de hele dag bezig geweest om de tuin uit te graven.
    We willen na de winter de tuin verharden, maar er stonden nog veel boompjes/struiken/ander groen in. Was een hele klus, maar gelukkig veel hulp gehad. Nu een luie zondag want we zijn allebei doodop! Vanavond vroeg naar mijn nestje.

Morgen lees ik weer mee en neem ik de tijd om op jullie te reageren!
    Fijne avond nog!

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Hoii Allemaal.
    Even een tip voor de dames hihi.
    Dinsdag is er reclame bij kruitvat ja ja,
    Luiers en zwitsal.:D
    En ik heb haast dus ik ga het wel halen.;).

Uit drogen heb ik niet gehad bij ons ventje.
    Maar gebruikte lekker veel :D.
    Voor in badje, voor zijn haartjes (hij had veel haar).
    Lotion en nog een smeerzel naar de badje;).
    Heerlijk hoor gelijk massage soort van.

En voor schrale plekken of andere verdachte plekjes bepaten,
    Ook idiaal voor je tepels als ze zeer of schraal zijn.

Ik ga nu de was vouwen en me serie kijken straks (fringe).

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sterkte hAmmelientje!

Hoe ik ok voor haar duim, volgens mij word een kindje binnen 48 uur max geboren na t breken van de vliezen.
    Dus in ieder geval duimen dat t met haar en de kleine goed gaat!

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hammelientje, sterkte meid, hopelijk gaat alles goed!

En weer een aantal joepies! Proficiat meiden!

Hier weinig nieuws, alles zit nog binnen... gelukkig! Morgen voor controle naar de vk.
    Vanmiddag met de kids naar de film Bennie Stout geweest, wat een geweldig leuke film!!

5. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Goedemorgen dames hier een kleine update vanuit het zhuis!
    Gisteren is inderdaad mijn vruchtwater gebroken en heb bijna alles verloren!
    Blijf nu streng onder controle en heb weeremmers gehad omdat het kindje nu nog niet geboren mag worden ivm vol groeiing van de longen! Heb vannacht mijn laatste spuit gehad en krijg vandaag de laatste wee remmers! Dan is het kijken of ik mijn eigen krampen/weeën hou en is dat het geval word de kleine meis geboren! Het ligt wel in stuit maar dat interesseert me niet! Ben blij dat ik echt volop leven voel!
    Nu hoop ik dat het door zet allemaal want anders moet ik hier 2 wk blijven en mag alleen bedrust en verders niks!
    Ik hou jullie op de hoogte meiden

Bedankt dat jullie aan me denken en hoop dat mijn man en ik nu snel kunnen genieten van alles want door de dingen wat we de laatste tijd allemaal allemaal meegemaakt hebben komen alle emoties los

Dikke kus vanuit leiden

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi Hammelientje,

Wat goed dat je zelf zo positief bent! Ook goed dat je de kleine zo goed voelt! Toi Toi Toi meis! Ik hoop voor jou dat alles goed gaat en je dus niet nog veeeeeeel langer moet blijven. Dikke knuffel!

@ Hier vannacht een koorts-achtige-vlaag gehad met buikkrampen... kan dat een oefenwee zijn??

Verder wel goed doorgeslapen.

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Hammelientje: Sterkte meid! Ik hoop voor je dat de kleine nog ff blijft zitten, maar als ik je zo hoor..... (sorry niet erg positief van mijn kant....) Gelukkig ben je zelf positief en kun je er nuchter over nadenken, geloof toch dat dat het belangrijkste is.... We horen wel hoe het gaat en anders lees ik het wel op je hyve...

@ verder: ff geen reactie van mij, zit er helemaal doorheen en ben steenkapot. Ik slaap niet, heb geen kans om te rusten, heb constant het gevoel dat ik in ga storten. Ik blijf wel meelezen, maar zal me ff op de achtergrond houden, behalve voor belangrijke dingen.....

Groetjes,
    Elleke

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hammelientje, meid heel veel sterkte zeker goed dat je zo positief ben en ik hoop dat de baby lekker nog ff blijf zitten wat spannend allemaal je bent nu in goede handen.. Ik lees dat je uit katwijk komt wat leuk zeg daar kom ik zelf ook vandaan ja woon nu dan in amsterdam omdat me vriend daar woont.

MayD dat zou best wel eens kunnen hoor dat dat oefenweeen zijn ofzo.

Jmm welkom hier..

Nou hier ook weinig te melden eigenlijk is allemaal nog het zelfde dus ja dat is wel balen 25 november weer terug naar het ziekenhuis maar hun kunnen er ook weinig aan doen.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Hammelientje lieverd!ik duim toch nog even dat de kleine blijft zitten,ook al begrijp ik goed dat het van jou wel mag komen,ik wil je een mega dikke knuff geven!

@mayD alsje er harde buik bij hebt tijdens de pijn dan kan dat zeker oefen weeën zijn!

@Doglover meis denk goed aan jezelf!dikke knuff

@Vonnie!knufff

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had er idd een harde buik bij... het voelde een beetje als het voorstadium van moeten overgeven, maar je hoeft niet over te geven... tja, ik weet het ook niet anders te omschrijven.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    *InbraaK*

Hammelientje ik lees van je gebroken vliezen.
    Hoe gek het ook klinkt ik hoop dat ze je niet te lang laten lopen ivm infectiegevaar.
    Ik lees dat je longrijping spuiten hebt gekregen.
    Hopelijk komt jullie meisje dan snel en gezond ter wereld.

* Uitbraak* een voormalig Januari mama 2011:)

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @babyproducten ik wil ook zwitsal gaan gebruiken gewoon omdat het lekker ruikt

@dino ooh dat is jammer nog geen sint gezien

@wen haha wat een rare dromen kun je hebben zeg

@moi fijn dat je man nu opschiet met het kamertje en kraantje in de buurt is inderdaad handig.hopelijk kun je gauw met de inrichting beginnen.hmm heerlijk een wandelingetje maken vriend lief en ik zijn gister ook ff wezen wandelen ff rondje om hulsbeek (zwemvijver hier in de buurt) moet zeggen dat was lekker maar ook ver voor mijn rug maja moet wel af en toe ff eruit he.

@jmm welkom vertel je nog wat meer over jezelf?

@delilah heb geen idee of het indalen zou kunnen zijn tis mijn eerste dus geen ervaring mee.
    33 weken alweer jeetje wat gaat dat snel zeg.

@hammelientje jeetje zeg doe rustig aan maar zo te lezen ben je erg positief. hoop dat ze dr nog wel wat langer in kunnen houden.

@may-D zou best kunnen denk ik?? weet ook niet geen verstand van haha

@doglover doe je rustig aan

13. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo weer terug gelezen en gereageerd en nu ben ik aan de beurt haha

JOEPIE VANDAAG 30 WEKEN:D

morgen weer voor controle naar de vk
    heb 2 nachten gehad dat ik pijn had in me buik linksonderin dus ga ff na vragen of dat normaal is. 1e nacht was het geloof ik 4 keer en afgelopen weekend was het 3 keer we zullen zien.

vandaag lekker dagje vrij heerlijk niks doen vanavond naar de gym 2 lessen met een andere groep meedoen omdat onze laatste 2 lessen 17 jan en die week ervoor zijn hebben we gevraagd of wij niet met een andere groep die lessen mochten meedoen want stel dat we een week eerder bevallen dan hebben we die lessen niet gehad.

zo geloof dat dat het was.

ohnee weet iemand wat goede borstkolven zijn? moet nog aanschaffen.

heb net een lijst gemaakt met wat we nog moeten aanschaffen. pff best veel nog dacht dat we er al waren haha

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    dit is ons lijstje

1. Luieremmer
    2. Wattenpot
    3. Luiermand
    4. Zeepdoos
    5. Digitale thermometer 2stuks
    6. Baby zeep
    7. Baby zalf
    8. Bodylotion of olie
    9. Shampoo
    10. Haarlotion
    11. Lotiondoekjes +bewaarbox
    12. 2 badcapes
    13. 6luierspelden groot of klein
    14. 2moltonhoeslakens
    15. 1 lakentje
    16. 1 hoeslakentje
    17. 1dekentje ledikant
    18. 2 slaapzakjes
    19. Voedingsbh
    20. Morstkolf
    21. 6spuugdoekjes
    22. Slabbers
    23. 1vestje maat 56
    24. 3 rompers 50/56 lange mouw
    25. 2 rompers maat 62 lange mouw
    26. 1e pakje maat 50/56
    27. Campingbed
    28. Dik boxkleed
    29. Wondkompressen 16x16
    30. 2 kussenslopen
    31. Litermaatbeker
    32. Grote plastic was bak
    33. 2 emmers
    34. 4 pakken maandverband (zonderplastic)
    35. Pedaalemmerzakken
    36. 1 rol zacht closetpapier
    37. 1 rol aluminiumfolie
    38. 5 onderleggers 60x90
    39. Pak kraamverband
    40. Aantal katoenen of badstoffen truitjes/broekjes of boxpakjess (intotaal 4-6 stuks)
    41. Wiegdeken
    42. Wieglaken
    43. Wieghoeslaken
    44. Moltonhoeslaken wieg
    45. Moltonzeiltjes wieg

15. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    nog een buikfoto van 29 weken 6 dagen

16. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    toekomstigemam, ik heb bij de vorige 2 de kolven van Medela gebruikt. Vond ik persoonlijk erg fijne. Heb die via het groene kruis gekocht. Bij de jongste daar de electrische pomp geleend waar de Medela prima op past. Gaat ook prima met de hand hoor maar met een electrische kun je 2 borsten tegelijk afkolven, scheelt wat tijd. Succes met kiezen.
    Gefeliciteerd met je 30 weken!

Hammelientje, voor jou vandaag een spannende dag, sterkte meid!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zo, een hele waslijst nog toekomstigemam!

Gefeli met de 30 weken!!! Mooie buik!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen!

@hammelientje sterkte meid!!!

@doglover, doe rustig aan, hou je taai!!

@kruidvat: die hebben we hier niet :(

@all ik heb hier gewoon een nacht kunnen doorslapen zonder te moeten plassen!!!! JIPPIE MOMENT is dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ff serieus, gistermiddag liggen slapen, en gisteravond rustig aan gedaan, beetje op de bank teevee gekeken... Om 23.30 naar bed gegaan, en heb heerlijk geslapen tot half 9 zowaar, en ik moest ook niet plassen, owww wat goddelijk lekker hahahahahaha!

Nu klaar om in de auto te springen, alles is bevroren hier, het is brrrrrrrr koud!! Ik ga zo lekker mijn voetjes laten doen, lekker laten knippen, nagellakje erop :)

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jmm, welkom!

wen, gaat lekker met je dromen ;)

moi, fijn he, als een verbouwing een beetje gaat opschieten... kan mij hier niet snel genoeg gaan.. (is nu wachten tot onze meubels verkocht zijn, kunnen we nieuwe aanschaffen en de babykamer moet nog geschilderd worden, meubeltjes staan nog...)

hammelientje, hou je taai meis...

toekomstig mam, gefli met de 30 weken! oei, laat ik mijn lijstje idd ook nog ff nalopen...denk dat ik het meeste wel heb (oa van de jongens en mijn kraampakket,maar toch, check chek, dubbelcheck...
    en mooi buikje hoor...
    hier schiet het foto's maken er steeds bij in... spiegel is tijdelijk weg, dus mannetje moet het doen, maar die is druk met werk en met verbouwen... daarnaast is ie niet heel gezellig.. hij is afgelopen woensdag gestopt met roken en slaapt sindsdien erg slecht :(

hier voel ik me nog steeds super.. de b12 spuiten doen hun werk... dus ben lekker druk in huis... gaat helaas door buikje allemaal wat langzamer, maar we hebben als het goed is nog ff..
    zo eerst maar weer eens beginnen met wasvouwen en strijken en daarna denk de wieg van zolder halen.. eens kijken waar alles staat/ligt...

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina