@ hammelientje: Ook ik ga hard voor je duimen lieverd. Blijf positief meid, dat doe je goed! Ik snap dat je geen 2 weken in het ziekenhuis wilt blijven met alleen bedrust. Heel veel succes en sterkte meid, ook voor je man. Dikke knuffel! @ MayD: Vervelend als je je zo koortsachtig voelde en krampen had vannacht. @ doglover: Dikke knuffel meis! @ alle JOEPIES: gefeliciteerd meiden! @ toekomstigemam: Poeh, da's een behoorlijk lijstje nog! Wel slim om zo'n lijstje te maken, want soms zie je door de bomen het bos niet meer. Mooie buik meis! @ Moi: Oh da's fijn, een hele nacht doorslapen! Heerlijk! Geniet van je voetjes behandeling, ook heerlijk! @ Jannie: Fijn dat je je zo goed voelt, lekker veel energie! Wel afzien nu je man gestopt is met roken zeg. Sterkte ermee.
kolf.... ik had avent... vond hem zelf heerlijk... maar gebruikte hem dan ook alleen als ik weg moest. (handkolf) moi, laat je lekker verwennen meis! en wat heerlijk er niet uit te hoeven.. ben jaloers mayD, mooie buik hoor!
@zondagskind kun je die kolven huren via de zorgverzekering? wist ik niet @moi veel plezier @jannie ja dat dacht ik ook haha ben nu bezig met bestellen van de meeste dingen bij babydump en heb een leuk wiegdekentje van koeka gezien die haal ik bij babypark als het goed is en het lukt allemaal word het morgen al bezorgd. @mayd zo mooi buikje hoor.. nou wou ik nog wat vragen en nu weet ik het niet meer haha naja als het me weer te binnenschiet horen jullie het
oja weet het alweer. weten jullie al wat jullie eerste pakje wordT? zo ja hebben jullie er ook foto's van ben benieuwd haha wij gaan die van ons binnenkort kopen
Toekomstigemam, ik ben lid van het groene kruis. Dan kun je daar tegen een kleine vergoeding spullen lenen waaronder ook de electrische pomp.
Hammelientje, spannende dagen voor jullie dus! Sterkte! Hier net wakker, heerlijk gelapen. Straks weer 4 uurtjes werken en vanavond nog en vergadering...
mocht het nodig zijn, kan ik idd ook via de verzekering een electrische kolf huren, maar als het niet nodig is, doe ik het liever niet... pakje... dat hebben we 3 jaar geleden al gekocht, toen ik zwanger was van jelle.. wisten toen niet wat het zou worden, dus zaten 2 setjes in het koffertje... heb een rose broekje en een wit mutjes met girl erop van de prenetal met bijpassend truitje en slofjes... mijn lakentjes end. dacht ik leuk op de JGbeurs te kunnen scoren, maar dat viel tegen.. ben die middag nog naar de prenetal en babydump geweest.. heb een lakentje van prenetal met a star is born erop... Prenatal - Slapen - Lakens - Prenatal en een grijs dekentje bij babydump... moet nu alleen nog wat kleine dingetjes en spullen om de lamp mee te maken.. net voor het eerst sinds maanden weer een klein stukje gefietst.. dat valt tegen zeg..
Goede morgen. Kon me bed niet uit komen was nog lekker warm. En het is hier nog altijd mistig word je ook niet vrolijk van. Vandaag maar eens naar de c1000 vlees pakket halen. Ben net een hamster alles van reclame. Hammelientje heel veel sterkte. En neem vooral de rust en hoor dat je kindje nog even binnen blijft. @baby is erg druk en zit al bij mijn ribben .
@dino ja wij halen hem ook hoop dat hij er nog is vanavond haha heb nml geen zin om me aan te gaan kleden en om 7 uur moet ik toch naar de gym dus voor detijd maar ff naar de winkel
zo flink wat van het lijstje besteld bij baby-dump en laken en deken voor de wieg bij babypark. waarschijnlijk kunen we in week 47 de kinderwagen ophalen bij baby-dump en dan ga ik nog ff een laken voor het bedje en een deken kopen pff wat een geld wat een geld haha
Hoi allemaal! Ik zit jullie weer helemaal te verwaarlozen, sorry! Heb soms gewoon geen zin om de comp aan te zetten en dit weekend was dat dus zo.... Ik zal zo eens even lezen of ik nog iets gemist heb
Alles was in orde, bm nog mooi gesloten, Milla woog al 1800 gr @Buddy leuk dat het kamertje wat opschiet meid En jou brei-talent hahaha Vind het wel lief zo'n baby met gebreide sokjes, mutsje en vestjes ziet er meteen zo schattig uit he Fijn dat je hebt kunnen doorslapen meid!! En geniet er nu maar van dat ze met je voetjes spelen hahaha @Delilah nog gefeliciteerd met de 33 !! @Hammelientje sterkte meid!! Hopelijk blijft de kleine nog eventjes bij mama tot ze zelf sterk genoeg is! fijn dat je nog ze nog goed voelt dan weet je dat het goed gaat he @Jmm Welkom hier @elleke denk maar aan jezelf en je baby meid! We horen je wel als je wat beter bent! Dikke knuffel meid!!! @toekomstige mama joepiee meid 30 weken Das weer een fijne mijlpaal he!! voor borstkolf moet ik zelf ook nog kijken maar heb me al helemaal vast gepind op die van avent, maar wel manuele, hoorde dat je er veel gemakkelijker mee bent omdat je zelf de druk mee bepaald... En mooie buik meid!! @MayD ook mooie buik meid!!
@hammelientje, ow meid wat schrikken moet dit zijn! hopelijk komt de kleine gezond ter wereld wanneer ze er klaar voor is! sterkte samen! @eendje, fijn dat alles goed was weer @mijlpalen, proficiat dames! hier donderda 30 weken @jmm, welkom, heb ook geen ervaring met keizersnede.. @buikjes, wauw mooi weer! al hele buiken. ben benieuwd hoe groot ze gaan zijn op het einde @lijstje, hier alleen nog een thermometer en een extra verschoonkussen, bijna klaar dus @hier, vandaag bekkenband opgehaald bij de fysio en eens kijken of het dan beter gaat, kaartjes zijn ook binnen bij de drukkerij dus envloppe liggen sinds vandaag thuis om geschreven te worden. vanaaf weer naar de vk, ben beniewd!
Hoi meiden!!! Zo, pedicure was weer overheerlijk! Heb voor de verandering weer eens azuurblauwe nagelak op met een roze bloemetje hihi! Heerlijk! @toekomstigemam mooie buik!!! en joepie vandaag 30 weken!!! borstkolven, kweenie, nog niet over nagedacht, ik ga eerst gewoon bv proberen te geven... in het ziekenhuis helpen ze hier met borstvoeding geven, kindje wordt ook meteen aangelegd na de geboorte... @lijstje, lang lijstje pfff hihi, hier nog ff kijken, vandeweek met moeders een lijstje nalopen... @jannie fijn dat de B12 spuiten het goed doen, en kom op met die foto @Mayd wat een mooie buik ook!!! @eerste pakje... tsja, hier in oostenrijk gaat dat net iets anders... je bent hier 3 tot 4 dagen in het ziekenhuis, en bij een keizersnee minstens 5 tot 7 dagen.. ik vind het dan ook leuk om een eerste pakje aan te trekken, maar in het ziekenhuis, die leuke kleding... terwijl er in de kamer waar je ligt een speciale kast is met speciale babykleding in alle kleuren en maten... dus om dan problemen te voorkomen... bij het naar huis gaan gaat natuurlijk ons eerste pakje aan, maar in het ziekenhuis, nee ben ik niet zo voor... @Minim fijn dat je lekker geslapen hebt, en werkze vandaag! @din0 wow, zo laat kom ik nooit mijn bed uit hahahahaha ben altijd (als ik werk dan en gasten heb) om een uur of 6 half 7 beneden, en nu het wat rustiger is, we hebben geen gasten en we gaan pas om 12 uur open, ben ik toch al om 9 uur beneden, dan heb ik wat aan mijn dag, kan ik nog dingen doen enzo.... @Marije, ja schaam je je verwaarloost ons wel heel erg Nee hoor meis, je hebt het druk genoeg volgens mij, ik heb ook avonden wanneer ik inderdaad geen zin heb ik de pc, en ik ben graag achter de laptop hoor!!!! @buddy, ja lief he! gisteren nog een stukje gebreid, en denk dat ik straks nog een stukje doe het is zo lekker ontspannen haha fijn dat het met Mila goed gaat!!!!!! @escal, ik hoop dat het lukt met de bekkenband, en dat het helpt!! leuk, de kaartjes al geregeld!!! ik ga vandaag de drukkerij bellen voor 3 voorbeelden, en dan hoop ik eind van de week een keuze te kunnen maken, en te kunnen bestellen...
@marije geeft niks hoor iedereen heeft dat wel eens. ik vaak genoeg haha @eendje fijn dat alles goed was @escal hoop dat de bekkenband helpt
even snel een tip als je lekker in het leven kortingsbonnen hebt is er bij wehkamp korting op korting. olaz dag en nachtcreme is nu 5 euro (met de bon van lihl eraf is die dus gratis!) 4 pakken pampers halen 3 betalen (met de kortingsbon eraf kost het 19.96 voor 4 pakken luiers) bezorgen is gratis met de bonnen dus heb je goedkoop weer wat luiers en natuurlijk een lekker cremepje voor jezelf
Hier 1867 gram.. Alles zag er prima uit! Kom vanavond even bijlezen. Maar de kapper kan nu ieder moment voor de deur staan. Heerlijk...
Succes meid! Ik hoop dat alles goed verloopt!!! Jeetje, ik moet er niet aan denken dat het hier al begint zeg.... Ben er soms wel bang voor door sommige krampen en pijntjes. Kan me dan niet herinneren dat ik dat bij de eerste ook heb gehad... @Elleke, ik snap je helemaal! Nou ja, niet dat ik ga instorten, gelukkig.... Sterkte meid! @MayD, dat gevoel wat jij omschrijft herken ik niet.... En een prachtige grote buik zeg!! @Toek.mam, gefeli met je 30 weken! Jeetje, wat een lijst!! Gelukkig hebben wij nog heel veel van de eerste. (of jammer...hahaha ) En mooie buik! @Moi, de hele nacht geen plaspauze?!!! Jeetje, heerlijk lijkt me dat @Jannie, oei, een exroker in huis kan heel vervelend zijn! Sterkte @Toek.mam, wat betreft de kolf, kun je beter nu nog niet aanschaffen. Je weet nog helemaal niet of de borstvoeding gaat lukken (tenminste, dat zeggen "ze" altijd). Misschien heb je wel helemaal geen kolf nodig... @eerstepakje: ja, die hebben we dan weer wel. Moet natuurlijk unisex zijn, dus veel keuze is er niet. Maar heb wel een leuke gevonden bij Prenatal. En ik heb maar niet maat 50 gedaan, die was bij mijn dochter ook te klein...hahaha! @fietsen: dat lukt mij echt niet meer! Zo jammer.... @Dino, ook hier het vleespakket binnen gehaald! @Eendje, super dat alles goed was! Mooi op schema @Escal, hopelijk helpt de bekkenband! En alvast succes bij de vk! Zijn dat de nieuwe bonnen? Die heb ik nog niet binnen gekregen volgens mij.... Wanneer zijn ze binnen gekomen? @Wen, veel plezier met de kapper! HIER JOEPIE 32 WEKEN!!! Oh, en weet iemand waar het laatste lijstje is?? We moeten nu wel ver terug denk ik....