al even niets gehoord van joyce en nienke trouwens... heb ik er overheen gelezen? weet iemand hoe het met het kersverse gezinnetje gaat?
nee heb ook al tijdje niks gelezen geloof ik zo net geboortekaartje gemaakt met de tekst. nu hadden we een naam en kwamen we er achter dat de broer van de vriendin van mijn broertje ook zo heet dus vond ik dat de naam anders moest of anders geschreven. vriend lief wou het zo laten en net liet ik het kaartje zien met de naam zo geschreven zoals ik wel leuk vond (is anders als anders) en nu vond hij het ook wel leuk zo dus ff proefexemplaar besteld ben benieuwd
haii. Zo vlees pakket binnen. Morgen de rest halen. Ik heb ook geen bonnen gehad en kreeg/krijg het wel altijd. Waneer zou het binnen kunnen komen..??? Ik ga even spelletje spelen op FB . Ja ja heb het ook aan gemaakt cool toch. Kom zo even weer koekeloeren
Hier ook nog maar 8 weekjes :O En volgens de gyn als je eerste vroeger was de 2de waarschijnlijk ook, dus 14 d minder dan heb ik nog maar 6 weekjes om alles op orde te krijgen OMG!!! Soms wel effe de kriebels als ik eraan denk... en denk ik wil ik dit wel? erg eigenlijk he?! Wilde zo graag een 2de dus het zal wel gwn effe stress zijn zeker?! Ach ja geen slechte gedachten nu ons meisje is echt wel gewenst maar soms gwn effe bang voor hetgeen dat volgt he, zo 2 kindjes en hopelijk vlot alles een beetje doet Noah niet te vervelend en natuurlijk hopen dat hij niet terug baby-achtig begint te doen! Want dat hoort men veel he? Dat ze terug in broek en bed beginnen plassen en tutjes en flesjes willen... Ach ja dat zien we wel eens onze kleine meid er is he Stoppen met stressen Jasmin hahahaha Hier ook eens aan een kaartje beginnen he, maar ga bij de drukker gaan, voor Belgie is het lastiger om online te bestellen duurd bij sommige wel 3-5 dagen voordat je ze hebt en dat is veel te lang he. Bij de drukker de dag erna al Dus mijn lijst is nog: kaartjes voedingsbh's pyama's de rest staat mee op de lijst dus wacht ik eerst af he Weet wel dat er enkele dingen opstaan, als ik die niet krijg de tijd dat ik in het zh lig dat mijn man het moet gaan halen de dag dat ik naar huis kom verzorgkussen babyfoon kan effe wachten, ze ligt de eerste weken mee bij ons en overdag slaapt ze beneden afkolfmachine jah zien eerst hoe de bv in het zh gaat he dus voila Nog 5-6 weken voor alles in orde te maken Dan genieten van de laatste weken!!
Hammelientje sterkte meis! hopelijk word jullie meisje snel en gezond geboren!! toekomstigemam gefeliciteerd met de 30 weken! en mooie buik meis! eerste pakje zijn we al uit, had hem ook al eens gepost hier, zal binnenkort nog eens een foto maken moi fijn dat je hebt kunnen doorslapen zonder plassen! lekker een beetje bijslapen! Mayke mooie buik meis! en jij ook morgen weer naar de VK? MiniM fijn dat je goed geslapen hebt! eendje fijn dat alles in orde was met Milla Escal succes bij de VK vanavond! Wen fijn dat bij jullie ook alles goed was! Marije gefeliciteerd met 32 weken! zondagkind fijn dat de controle bij jou ook goed was! hier gaat het prima, alleen erg moeite met bukken, krijg bijna mijn eigen schoenen/laarzen niet meer aan morgen weer voor controle naar de VK, ben benieuwd of ik het goed voel en ons jochie inderdaad aan het indalen is! morgenmiddag komen ze voor de intake van de kraamzorg! ik ben benieuwd
Hier de echo Eindelijk kreeg een ik een "tussen de benen'' echo mee hahaha De rest is enkel omtrekje hoofd en lengte zijbeentje... Nu worden ze een beetje groot voor mooie echo's te krijgen he... Maar goed nog een kleine 2 maandjes en we kunnen echte foto's posten!! Whiiiiiiii
eendje mooie duidelijk foto, echt duidelijk een dametje!! haha kan niet wachten om echte foto's van ukkie te kunnen maken
Hmm, ben dus niet de enige die de bonnetjes niet gehad heeft... Misschien komen ze nog? Delilah, ik ben ook benieuwd of je het goed gevoeld hebt! Nadesy, die van jou is wel ietsie groter ja...hahaha
@Nadesy kreeg je toen geboorte gewicht ongeveer? Of Wen of iemand al? Hier werd het op 3.700 geschat... En hij zei ook meteen ze zal er niet aan komen want ze zal waarschijnlijk ook eerder willen komen Noah was bij geboorte 3.505 kg en 49 cm en 10d te vroeg gekomen... Van de dames die al kindjes hebben wat is jullie geschiedenis?
bij sjoerd werd ik bij de 10 wekenecho al een week vooruitgezet..(terwijl ik wist wanneer mijn ei gesprongen was en al vroeg posi testte...) sjoerd kwam daarna alsnog 3 dagen tevroeg en woog toen 4240 gram en 55 cm, terwijl ze hem gemiddeld hadden geschat. bij jelle idem, die kwam alleen 4 dagen eerder (volgens de echo) en woog 4160gram en 51 cm. ook hij werd gewoon gemiddeld geschat. bij deze dame ben ik qua echo niet vooruit gezet, maar schatten ze haar wel groot (2 weken geleden 1,5 week voor op groei) dus ben erg benieuwd.. denk zelf dat ook zij 11/12 dagen eerder komt... maar goed.. is en blijft een meid, dus je weet het nooit ______________________________________ ff lengte erbij gezet
@Jannie wauw seg allebei stevige kanjers he!! Babytje er meteen af Meteen grotere maat van kleren enzo Meiden zijn int algemeen beetje fijner he? Hopelijk hahaha @NAdesy ja ja zorg maar dat je er klaar voor bent hahaha Ik maak me ook klaar voor de 3.500 - 4 kg... Als ze beslist te blijven zitten he
hier liep ons ventje 3 weken geleden al 3 weken voor, en als het goed is krijg ik over 2 weken weer een echo (hoor ik denk ik morgen) en ze dacht dat hij 7 á 8 pond zou zijn bij de geboorte, we zullen het wel zien ik ben heel benieuwd kan bijna niet wachten totdat ons ventje geboren gaat worden!
@delilah hier is het ene groter het andere kleiner... maar 1 enkele mm veranderd alles al hoofdomtrek, 33+3 wk bovendijbeentje 31+2 wk Maar hij zei dat je het ongeveer moet bekijken en ben woe 32 wk dus dit was heel goed zei hij En mag ik eens vragen hoeveel 7 pond in kilo's is? Of hoeveel is 1 pond hahaha sorry belgen hebben geen ponden LOL
1 pond is 500 gram, dus 8 pond is 4 kilo ach we zien wel wat eruit komt, als het maar gezond te wereld komt, maakt het mij niet zoveel uit hoe zwaar hij is, zolang het geen enorme joekel is van meer dan 5 kilo
Onze Eef werd met de 34 weken al geschat op ruim 6 pond. Toen ze werd geboren woog ze 2830 gram. Ben zelf dus een beetje nuchter in die dingen. Bij Siem zou ik het niet meer weten maar was wel zwaarder 3618 gr bij de geboorte. En Eendje, bij ons kwam de eerste bij 36 wk en 5 dgn, de tweede bleef zitten tot 41 wk. Ben benieuwd wanneer deze zich aankondigd. Ik hoop voorlopig nog niet, heb er nog geen tijd en plaats voor, haha!