Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ze ligt weer in het ziekenhuis, staat op hyves...

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hopelijk is het niets ernstigs, en mag ze/mogen ze snel naar huis! Joyce sterkte meis!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zo lange dag achter de rug... 7 pagina's bijlezen.

Eendje, fijn dat alles goed is!

Pakje, ik heb toen ik net zwanger was meteen een 1e pakje gekcht, dus dat krijgt hij aan. Mits t geen reuze baby is want tis maate 50.

Wen hoe zit je haar?;) fijn dat alles weer goed was vandaag met jullie meisje.

Lijst, fijn dat er weer een lijst is. Alleen aanpassen op de ipad is niet heel handig dus als iemand dat wil doen...;)

Delilah, bukken; ik herken t wel. Laarzen aan doen is een flinke opave:)

Ff een vraagje, hebben jullie je ziekenhuistasje al klaar staan? Of wanneer gaan jullie dat doen?

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
  5. ik lees ,mee maar emotioneel vaak niet in staat te reageren
    ben inderdaad vorige week zaterdag weer opgenomen, met een ontstoken keizersnee wond die was al twee keer open geweest maar had er vanuit het ziekenhuis een bacterie meegekregen.
    lig alleen op een kamer ze weten niet precies wat er is ant heb van alles gehad beenmerg punctie ze ik heb bijna geen witte bloedlichaampjes meer,ct scan buik long fot urine en ontlasting kweken bloedkweken dagelijks, maar vandaag hebben e dan maar weer de wond open gesneden.
    allemaal erg frustrerend aangzien ik ook enorm heimwee heb en nienke is nu 5 weken oud en daarvan lig ik er al 4 in het ziekenhuis;(
    hoop snel naar huis te kunnen mja lig aan de antibiotica en de bloedplaatjes zijn gevaarlijk laag.
    nienke doet het goeed weegt 880 inmiddels heeft 5ml voeding en liigt aan de cpap.
    ik hoop snel weer bij martijn en de beestjesthuis te zijn ant door de heimwee knap ik ook niet op

hammelientje sterkte

verder lees ik wel vaak mee, maar hoopdat jullie snappen dat k er doorheen zit

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce logish toch dat je geen zin hebt om te reageren,ik vind het niet niks wat jullie nu allemaal mee moeten maken,ik ga hard duimen dat het met jou nu ook eens goed gaat zodat je naar jullie Nienke kan en echt kan gaan genieten van elke dag dat je haar ziet!Dit is allemaal erg oneerlijk,ik wil je een mega dikke knuffel geven!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik ga vanaf nu in de andere reageren...

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ik ook al gedaan:)

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

dikke knuffel meid. Heel begrijpelijk dat je er doorheen zit. Probeer wel op tijd hulp te vragen want het is niet niks wat jij meemaakt.

Deel Deze Pagina