op de afspraken lijst mag staan: 2 september 1530 uur Moi78 Orgaanscreening (is bijna hetzelfde in NL als 20-weken echo, alleen heb ik hem met 21 weken)
Kn helaas niet de hele lijst aan passen angezien ik op mijn telefoon reageer. Maar dit zijn mijn gegevens 23 januarie weet nog niet wat het wordt thuis borstvoeding 5 sept 20 weken echo 7 sept coltrole vk Ben zelf 24 vriend27
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH 10 januari - Wen29 - 1e kindje - jongen -BV - TH 11 januari - MiniM- 1e kindje - ??- BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 23 januari - toekomstigemam - ? kindje - ?? - BV - TH Jongens: 4 Meisjes: 4 Onbekend: 6 Afspraken 22 augustus Marije 1980 - 20 weken echo MayD - 20 weken echo Wen29 - 20 weken echo 23 augustus Nadesy - 20 weken echo MiniM - 20 weken echo 24 augustus Zondagskind - controle bloeddruk 25 augustus Hammelientje - 20 weken echo Ninja2 - 2e geslachtsbepaling 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK __________________ moi en toekomstigemam heb jullie even toegevoegd
@ Delilah: gaat idd snel... wel leuk dat jij de lijst aanvoert met 1 januari! Ga je voor de eerste beeb in de gemeente in 2012??? Jouw gemeente schijnt daar echt mooie dingen voor weg te geven!
Mayke ik hoop eigenlijk niet dat ik op 1 januari ga bevallen, maar als ik dan toch op 1 januari beval dan maar gelijk om 00:01 haha het eerste kindje van het nieuwe jaar heb inderdaad gehoord dat het eerste kindje in het nieuwe jaar extra cadeaus krijg van staat/gemeente! we zullen zien
20weken zwanger. 19aug had ik me 20weken echo en ik krijg een MEISJE! ben 1 jan uitgerekend. alleen 20weken zwanger maar ik geef elke week nog over en savonds slapen word alleen maar moeilijker de kleine meid is zo druk savonds hebben jullie dat ook
weer een meisje erbij de meisjes lopen voor op de jongens !! ik moet nog precies.... 14 dagen wachten..... pffffffffffffffff
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH 10 januari - Wen29 - 1e kindje - jongen -BV - TH 11 januari - MiniM- 1e kindje - ??- BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 23 januari - toekomstigemam - ? kindje - ?? - BV - TH Jongens: 4 Meisjes: 5 Onbekend: 6 Afspraken 22 augustus Marije 1980 - 20 weken echo MayD - 20 weken echo Wen29 - 20 weken echo 23 augustus Nadesy - 20 weken echo MiniM - 20 weken echo 24 augustus Zondagskind - controle bloeddruk 25 augustus Hammelientje - 20 weken echo Ninja2 - 2e geslachtsbepaling 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK __________________ Julia2012 toegevoegd
Goedemorgen! Het is weer werkweekend dus ik ben er zo vandoor! Mag vandaag tot half 3 dus dat valt mee. Nadesy, fijn weekend weer met je mannen!!! En de rest natuurlijk ook! Groetjes!
@zondagskind, werkze! hier vanaf half 7 aan het werk, lekker druk in huis... vandaag een vreemde dag denk ik... lief moet inkopen doen, wij moeten 5 kamers checken en 1 aankomst vandaag... ook hebben we gisteren eens de was gedaan... de afgelopen paar weken draait de wasmachine overuren, maar alleen met hotelwas, dwz alle handdoeken... dan blijft de prive was gewoon liggen, heeft geen prioriteit hihi... dus gisteren hebben we daar even verandering in gebracht! intussen 4 prive wassen gedraaid, en nog 4 te gaan!!! morgen willen we wat extra kamers opmaken, zodat ik, als mijn moeder vanaf woensdag weg is, ik geen kamers hoeft op te maken... hebben komende week niet volle bak, lekker een paar kamers, maar wie weet hebben we binnenlopers... gisteren ook nog wat gebeurd... eergister een aanvraag voor 2 2pk, is goed, beschikbaar, ik stuur aanbieding, gisterochtend een normale email, is goed, we zijn er rond 20 uur, geen probleem.. staan ze hier voor de deur, zijn het 2 volwassenen en 3 kinderen... wilden ze voor het 3e kind geen bed betalen, hebben ze op deze manier een kamer aangevraagd ik kon het niet handelen, normaal kan ik er tegen, maar nu niet dus.. en ik ben weggelopen en heb mijn moeder gestuurd, die man liet me niet uitpraten! toen ik rustig zat begon kruimeltje ook te bewegen!!!
Wel leuk dat je kruimeltje bewoog!!! Maar geen discussies kunnen aangaan ken ik... Normaal komt mijn Italiaanse temperament voorbij en geef ik iemand zonder blikken of blozen lik op stuk. Nu ik zwanger ben kan ik maar wat slecht van me afbijten. Is trouwens ook helemaal niet goed voor je, die stressigheid.
ja het was heel leuk dat kruimeltje bewoog, maar ook weer eng, aangezien ik me gewoonweg druk maakte.... daar schrok ik van.... nee, ik kan gewoon sommige hotelgasten niet uitstaan! vooral als iemand mij niet laat uitpraten!!!
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH 10 januari - Wen29 - 1e kindje - jongen -BV - TH 11 januari - MiniM- 1e kindje - ??- BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 23 januari - toekomstigemam - ? kindje - ?? - BV - TH Jongens: 4 Meisjes: 5 Onbekend: 7 Afspraken 22 augustus Marije 1980 - 20 weken echo MayD - 20 weken echo Wen29 - 20 weken echo 23 augustus Nadesy - 20 weken echo MiniM - 20 weken echo Doglover76 - controle vk 24 augustus Zondagskind - controle bloeddruk 25 augustus Hammelientje - 20 weken echo Ninja2 - 2e geslachtsbepaling 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK
@Nadesy geniet van je mannan meid!!! Je zoontje komt ook terug he?! Geniet ervan meid!! éMoi bij mij is het andersom eigenlijk ik ben normaal iemand die niet snel antwoord en meestal gwn denk wat me tegenvalt en nu zeg ik het gewoon... En ik zeg altijd klinkt het niet dan botst het Maar goed... En wat hebben jullie dan gedaan? Ze moeten gwn dat bed betalen simpel he, anders moeten ze maar ergens anders plaats zoeken. Goh zou simpel opgelost zijn bij mij hoor LOL Ja hormonen want anders zou ik er niks van durven zeggen hahahahaha Maar je voelde wel mooi je kleintje eens reageren he hahaha hij of zij zal gedacht hebben zal ik dit eens oplossen haha Zo hier deze nm feestjeuh weeral Het is bijna mijn petekinds verjaardag Dus straks iets gaan eten samen Veel plezier van jullie weekend meiden!! doeii doeii