jannie je voelt het zelf het beste aan niet schuldig gaan voelen, ik merk dat het uitmesten ect ook zwaarder word..mja
dames hebben jullie al een eerste pakje voor jullie kleintje? ik heb tot nu toe een broekje van Ducky Beau en een mutsje van BamBam en slofjes van Petit Couronne, alleen twijfel ik tussen 2 shirtjes van de Prenatal! willen jullie misschien jullie menig geven over wat jullie het mooist vinden? hier de eerste met Nijntje truitje
Zo, de allerlaatste vankantiedag zit erop hier. 6 Weken de kids thuis gehad en morgen mogen ze weer naar school. De jongste voor het eerst!! Ik voorzie nu al een hysterische bui. Hopelijk heb ik het mis. Als ik er vannacht maar van slaap. Oh en Delilah, ik kies ook voor nijntje.
@delilah ik zou voor proud to be stout gaan. wat ik me afvroeg krijg je van de verloskundige een lijstje met dingen die je aanmoet schaffen? wil na 5 sept gaan beginnen met aankopen doen maar tis zo moeilijk als ik niet weet waar te beginnen haha. en welke maat kleertjes zal ik moeten kopen? 56?
nu ben ik nog niks wijzer 2-2 haha maar ik heb nog even de tijd om er over na te denken Mayke foto? zondagskind hopelijk valt het mee morgen, lekker ook wel lijkt me als ze weer naar school gaan toch? toekomstigemam volgens mij kan je op internet ook wel lijstjes vinden met wat je 'moet' hebben! ik heb mijn zus gevraagd een lijstje voor me te maken met wat ik wel en niet nodig heb, zij is inmiddels zwanger van de 4e dus zij weet het beter dan ik ik heb 4 pakjes in maat 50 en al een heleboel in 56 en 62 mag van mezelf geen (kleine) kleertjes meer kopen haha. meeste gaan geloof ik direct voor 56 maar dat is vaak de eerste week/weken te groot dus vandaar dat ik voor maat 50 ben gegaan voor heel in het begin, zo ook het eerste pakje! ik ga er niet vanuit dat ik een hele grote baby ga krijgen omdat bij mij en manlief in het gezin geen hele grote baby's voorkomen
Hier de hele dag prachtig weer gehad. Lekker een beetje verkleurd. De vak. Zit erop.. Morgen weer werken pff geen zin! Ik zou voor het Nijntje shirt gaan.
Ha meiden, Ff snel. Hier heel het weekend druk geweest. En net terug van weer een bbq. Maar nu beide misselijk, en gelukkig 2 wc's in huis.. Dus ik ga snel slapen, morgen 8:30 de echo. Daarna terug lezen en verslag doen! Truste...
Hi allen, Dus hier zitten jullie verstopt! Ik kom gezellig met jullie meekletsen (als ik jullie bijhoud). Ik ben een mama van twee stoere jongens (4 en 13 maanden) en nu dus de derde op komst. Ik ben 14 januari uitgerekend! Spannend! liefs, mamaT
Welkom mamat!!! Zo, hier de komende week!!! 35 graden!!! Morgen om 7 uur afgesproken om meteen te beginnen met poetsen, tot maximum 10 uur.. daarna is het al zo warm, dat trek ik lichamelijk niet... kruimeltje laat steeds sterker van zich horen ben benieuwd wanneer ik het ook aan de buitenkant voel... Oww ja, nog een joepie: ik ben al 3 volle dagen misselijk vrij en dat brengt honger en veel eten met zich mee...
Goede morgen meiden! het weekend heb ik redelijk kunnen slapen en vanacht was het weer een drama nu man weer weg is,dus denk dat het daar aan ligt,of de zenuwen nu voor morgen de 20 weken echo dat kan ook haha pffff
@ Delilah: Ik zou voor Nijntje gaan! Foto's van mijn pakje kan (nog) niet, want ik heb nu alles stofvrij in dozen gedaan... Als het kamertje klaar is, wordt alles eruit gehaald en kan ik een pica maken. @ MamaT: welkom hier