jaaa morgen vanacht al weer mega slecht geslapen of het nu komt doordat manlief weer weg is of door morgen geen idee pff word er wel moe van maja hihihi
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - jongen -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje - ??- BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - ?? - BV - TH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje - ?? - BV - TH Jongens: 4 Meisjes: 6 Onbekend / geheim: 8 Afspraken 22 augustus Marije 1980 - 20 weken echo MayD - 20 weken echo Wen29 - 20 weken echo 23 augustus Nadesy - 20 weken echo MiniM - 20 weken echo Doglover76 - controle vk 24 augustus Zondagskind - controle bloeddruk jannie1980 - controle vk 25 augustus Hammelientje - 20 weken echo Ninja2 - 2e geslachtsbepaling 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo jannie1980 - 20 weken echo en hopelijk geslachtsbepaling 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK MiniM- controle VK *ff omhoog gehaald*
@Marije MayD en Wen meiden ik denk aan jullie vandaag op naar de mooie 20 weken echo's voor jullie xxxxxx
@20wk echo iedereen die ene heeft vandaag VEEEEEEEEEL plezier en hoop op goed nieuws van allemaal he Ik zou ook voor Nijntje t-shirt gaan, ziet er zooo lief uit Welkom mamaT Goh hier heeeeeerlijk geslapen!!! Paar keer wakker geworden, maar viel meteen weer in slaap. Voel wel men rug een beetje maar moet de zachtere matras gewend worden... Wij hadden eerst zo'n hele harde. En nu vormd zich je lichaam erin (combinatie lattoflex en matras) en voel ik wel beetje Komt wel goed he Het is wel beetje hoger geworden dan mijn man wilde (kunt er mooi in zitten en voeten komen net aan de grond Maar ik vind het heerlijk om in en uit te gaan... Zo hier flink wat poetsen deze week krijg van vrij-zond visite vrienden uit duitsland die komen kijken naar de babybuik
Goedemorgen!! Straks om 12:30 uur de echo.... Spannend!! Heb vanmorgen al weer een uur wakker gelegen...maar of het daar aan lag... Deze week begint de gewone werkweek weer. Zo geen zin in! Welkom MamaT! Eendje, wat fijn dat het bed goed bevalt. En een beetje hoog is inderdaad erg fijn als je zwanger bent Nadesy, hopelijk ligt het gewoon aan de zenuwen... Dikke knuffel!!
Mogguh dames! Vandaag al vroeg opgestaan om de warmte voor te zijn Inmiddels 2 kamers gepoetst, en nog 1 te gaan, dan nog 3 checken en dan houden we het voor gezien vandaag! Morgen weer 3 kamers in de vroege ochtend en weer 3 kamers checken, en dan hebben we de eerste etage weer af, zodat mamma gewoon lekker op vakantie kan woensdag!!! Dan hoef ik niet tussendoor te poetsen als er binnenlopers komen, en heeft mamma niets om zich druk over te maken Het is hier nu alweer 25 graden, en heel klef warm is het, zweetreet weer bleghhhhh! Mams en paps moeten zo nog naar de gemeente, daarna moet mams haar nieuwe lenzen halen, en lief moet inkopen doen, en ik blijf dan met paps hier. Als lief thuis is dan ga ik weer ff een uurtje pitten, en zo lossen we het nu ff op... Misschien nog ff een uurtje strijken, want dat moet ook gedaan worden... Komt goed...
@moi goed dat jullie het zo kunnen oplossen he Slaap goed straks @marije joepie!! hier morgen en veel plezier met je echo straks he!! Hier JOEPIEEEEE zag ons meisje duidelijk een stampje geven Blijft heel speciaal gevoel toch he
@ iedereen met 20 weken echo veel plezier en hopelijk is alles goed maardaargaan we wel van uit. Welkom mamaT @hier heel slecht geslapen kon de draai niet vinden eerst op me linkerzij nee hielp niet toen op me buik ook niet recterzij ook niet op de rug ook niet heb heel veel liggen draaien en woelen in bed. hopelijk slaap ik vanacht weer wat beter.
Alles was goed vanmorgen, op een klein detail na... We kwamen daar vanmorgen, nou gewoon praatje o ver wat ze gingen doen. Toen vroeg ze; heb je al eerder een echo gehad. Wij ja, bij de vk en nog een pretecho. Waar? Nou bij dat centrum, zei zegt nog. ooh dat is een hele goede, die mevrouw is hier ook toevallig. Daar sturen wij de mensen ook atijd naar door.. Maar goed ze zegt eerst het medische stukje, nou was gelukkig allemaal goed. Alles gemiddeld en prima in orde. Gelukkig, was vanmorgen en vanacht toch wel zenuwachtig opeens. Toen zegt ze nog even geslacht kijken. En het bleef maar stil, en zij maar draaien onder die billen.. Toen zei ze ik denk toch echt 100% een meisje. Vind je het goed als ik even een collega en die vrouw van het pretechocentrum erbij haal. Ja hoor geen probleem, nou alle 3. Ja hoor, heel duidelijk. een meid! Die vrouw had in al die jaren tot nu toe een garantie van 100% het altijd goed hebben gehad. Nou dat hebben wij vanmorgen even doorbroken hahahahaha. Ze zei ook gelijk, bel me binnenkort maar voor een 4d pretecho, dan maak ik het met jullie goed.. Dat is wel lief. Ja meiden, de kans is heel klein. Maar het kan dus altijd nog anders uitpakken. En wij horen daarbij. hahahahaha, nou ik ben blij hoor. echt! Alles is goed, dat is het belangrijkste. Maar man oh man wat sta je even raar te kijken. hihihi.. Zo de stad maar even in, roze shoppen ahahahahahahah!!
OOOOOOOOOOOOOOw WEN das effe een verandering he!!! Nu heel die kast leegmaken en terug vullen met roze Wel goed dat alles in orde is met je kleine MEID
@ Wen: das ff een heel ander iets hoor... Misschien heeft ze de navelstreng verwart voor een piemeltje.... (je moet trouwens de tekst onder je banner even aanpassen....)
Geweldig Wen!!! Gelukkig kom je er nu al achter en niet pas bij de bevalling...hihihi! Had je al veel blauw gekocht?? Oh ja, fijn dat alles goed was! Dat is toch ook weer een hele geruststelling. Toekomstigemam: hopelijk slaap je snel beter. Dit is niks!!
Meiden met echos vandaag toi toi toi!!!!!!!!!!!!!! NIet te zenuwachtig zijn he!!!!! Wen, wowwww!! Dat is ff schrikken lijkt me! Maar wel fijn dat mevrouw van echobureau het over doet en het goedmaakt!!! hier nog 12 dagen en dan heb ik de echo, spannend hoor allemaal! ik ga de kleine steeds meer voelen hihi!!! heb mijn misselijkheid ingeruild voor HONGER! Kan de hele dag door eten, smikkel, smikkel!! Heb ook trek in de meest rare dingen, eet al een paar dagen hamburgers (die maakt mijn kokkie zelf ) en chips en ander vettig spul komt dat bekend voor???
hahaha ja hier ook steeds zin in MAC!!!!!! Maar hebben we hier niet in de buurt (30-45min rijden) dus hou ik het bij broodjes en af en toe chips,... En eigenlijk alles wat ik in kast of ijskast vind Zoonlief zit hier nu voor mijn neus lekker broodje americain binnen te spelen hahaha zo'n heel broodje he hehe
Oh Wen, wat lees ik nu!? En ik heb er nog wel een grapje over gemaakt laatst! Dit zal toch wel raar zijn of niet? Ik zit wel te lachen hier, maar goed dat ze het nu zien. Hier een beetje zielig, ik heb geen last van lege nest syndroom maar ik vind her wel erg stil hier in huis. Ik heb de radio maar hard aan gezet en ben aan het poetsen gegaan. Het kan niet snel genoeg januari zijn, haha! Fijne dag allemaal!
hahahaha ja, onze hotelgasten hadden ook filet meegenomen, mmmm maar iedereen heeft het dus op behalve ik mac is hier ook op minstens een half uur hier vandaan, dus eet ik het niet... maar lief maakt dus overheerlijke hamburgers himself mmmm net mijn laatste 2 seizoenen van de gilmore girls binnengekregen... kan niet wachten tot ik ze open kan maken en kan kijken !!!!