hier ook alles in stukjes gedaan hoor... Mijn rug is kapot puf puf Maar heb al flink doorgewerkt dus ben blij! Ik had hier donderdag en vrijdag wel 4 manden strijk staan!! Flink gestreken se nu draait de machine alweer en dus straks snel nog die ene mand bijstrijken dan is alles even klaar
Breek even in, Jannie: heb je al iets voor je aambei qua zalf? Anders kan ik Curanol aanraden (ben zelf kraamverzorgende en wij adviseren dit altijd bij onze gezinnen). Je kan het goed en veilig bestellen op: www.curanol.nl. Werkt echt super. Je moet dan de pillen in combi met de zalf hebben. Pillen werkt van binnen uit en de zalf dan van buiten. Door het hard persen kan de aambei trouwens ook wat knappen en dan kan er bij het afvegen wat bloed aan je papiertje zitten. Maar dat komt dan van de aambei. Verder goed vezels eten, glas water op nuchtere maag, goed blijven drinken wordt het niet hard, de groene kiwi helpt ook. Mocht dit niet helpen dan even een ritje naar de huisarts voor evt. een drankje of poedertje voor je ontlasting. Succes. Breek weer uit
ow ja die aambei echt auw!! hoop dat die snel over is.. doe meestal veel , maar denk dat ik nu rekening moet gaan houden..maar dat lukt nog niet zo erg moet toch gebeuren.. was er nog bij vergeten te melden dat ik ook nog 2 paardjes rij per dag hihi daar ben ik in geminderd trouwens pak nu alleen die van mezelf en doe er echt niet meer dan twee rijden..normaal waren dat er 4 dat vond ik al knap hihi gaat hier weer verder met de benenden verdieping, maar moest ff drinken
Mijn collega had als tip van de kraamverzorgster om neusspray op de aambei te spuiten. Bij haar was de aambei zo weg! Klinkt raar, ik weet het!
hahahahahahaha, ik heb veel gekke dingen gehoord vandaag. Het zou best kunnen helpen. Maar man wat is het grappig als je die zin zo leest... hahahahahah Hier belde ze net van het pretecho bureau. Zo lief, of we een beetje van de schrik waren bekomen. Ze hadden onze foto's al bekeken. Maar wilde graag de echo nog even bekijken, ook voor hun om ervan te leren. Super netjes van ze. Dus die stuur ik van de week even op. En we krijgen extra korting op de 4d pretecho straks. Super netjes hoe ze er mee om gaan.
@Joyce nogmaals respect @Wen tja mensen maken ook foutjes hahaha gelukkig dat je e rnu achter komt zou een mooie verassing zijn geweest als jullie bij de geboorte er achter waren gekomen hahaha @Moi mooi buikske
moi geen idee eigenlijk tot het niet meer gaat denk ik haha mooi buikkie al!! Wen dat is zeker netjes van ze! top Nadesy thanx maareh jij ook hoor met nog 2 kleintjes en zwanger en je huishouden...
pff over die buik...heb al een behoorlijk buikje vind ik ook. Maar toch kijken mensen me vreemd aan als ik zeg dat ik zwanger ben Oke ik ben dik...(veel te dik) en had al een buik..maar deze staat recht naar voren! snif vind het jammer....en dan vragen ze ben je net zwanger..nee al over de helft! kijken ze nog vreemder....boehoeee....vind dat zo erg! ....Want ben juist zo trots dat ik eindelijk!! zwanger ben...en dan ook nog eens van een gezonde knul, waarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap....pfff... Groetjes, Miranda
Oh, heerlijk hamburgers, daar heb ik ook wel zin in!! @Mek, ja, fijn he om het niet te weten? Heb je ook geen verwarring...hahaha Wen, gelukkig zaten de meeste kaartjes nog aan de kleertjes... Dat scheelt in elk geval een paar centen! En inderdaad heel netjes van het echobureau! Dat schept ook vertrouwen, heel goed van ze! Moi, zeker mooi babybuikje! @Antares, kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt... Maar nog een paar weekjes en dan kunnen mensen echt niet meer twijfelen meid!! @hier: alles goed op de echo! Alles mooi op schema en geen rare dingen kunnen ontdekken. Wat prachtig weer om te zien. Kindje zat rechtop in m'n buik, dus hoofd rechtop zeg maar... Geweldig!! Hier nog even een fotootje:
@Marije mooi meid!!! @Antares je niet aantrekken meid, je weet tenminste dat je iets van grote waarde met je meeneemt! dikke knuffel meid!!
Eendje, fijn dat je nieuwe bed zo goed ligt! Wen, ik had al gereageert op je ROZE verhaal in ons andere topic! Moi, liever honger dan misselijk toch? Marije, fijn dat alles goed was! Weten jullie wat het is?
MamaT welkom! Moi 35 graden, lekker warm pfff kan me zo voorstellen dat dat voor een zwangere iets teveel van het goede is! en wat fijn dat je niet meer misselijk bent! en mooi buikje ook al zeg! Nadesy balen zeg dat je weer zo slecht hebt geslapen! morgen al de 20 weken echo! nog 1 nachtje slapen Mayke hoe was de 20 weken echo? eendje fijn dat je zo goed hebt geslapen, daar knapt een mens van op he? bijzonder dat je ook zag dat de kleine een schopje gaf! ik heb soms wel het gevoel dat het aan de buitenkant te zien/voelen moet zijn maar volgens mij is dat bij mij nog niet zo, de kleine is wel erg druk en begint steeds harder te schoppen Marije fijn dat de echo goed was en wat een plaatje weer! toekomstigemam balen dat je zo slecht heb geslapen hebt! Wen fijn dat alles goed was bij de echo! en toch een meisje! hartstikke leuk! wel ff wennen denk ik of niet? wel raar dat het dan de vorige keer een jongen was haha, maar wel aardig dat je nu een gratis pretecho krijgt! zondagskind ik heb dat ook hoor, heel veel zin in de mac en andere ongezonde dingen haha maar ook in ijs! alles is zo lekker Jannie wat balen zeg van je stoelgang en je aambei, weet gelukkig niet wat dat is, maar schijnt erg pijnlijk te zijn, hopelijk gaat het snel beter! Antares wat vervelend dat de mensen niet (goed) zien dat je zwanger bent! tuurlijk ben je hartstikke trots! maar als het goed is komt de buik vanzelf meis! maar kan me voorstellen dat je graag wilt dat de mensen dat ook aan je zien! hier niets bijzonders te melden behalve dat ik erg blij ben dat het geslacht met de 20 weken nog hetzelfde was als met de pretecho met 16 weken haha, ik had intussen tijd al zoveel geshopt dat ik het echt zonde zou vinden om dat allemaal weg te doen enzo. ik denk dat ik toch voor het nijntjes shirtje ga vind ik misschien toch net iets 'liever' voor een pasgeboren baby'tje dan kan hij dat andere shirtje de dag erna nog wel aan
Delilah, respect voor je dat je alles zo goed hebt onthouden om op te reageren! Antares, kop op meid. Laat ze maar lekker denken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze tegen mij juist zeggen lekker buikje ben je aan het krijgen. Terwijl ook ik te dik ben. Laat je gevoel hier niet door verpesten. DIKKE knuf!!
aah wijffie nee dat is niet leuk! ik ben ook dik van mezelf maar hier zien ze wel dat ik zwanger ben laatst nog een buurman volgens mij is er een derde op komst,en in de trein een vrouw,maar meis jij weet beter he! laat mensen maar lekker kijken of denken,lekker showen met je mooie buik!