De 20-weken echo was buitengewoon goed. Kindje liep voor op schema. Alleen wel maar 1 ontzettend wazige foto meegekregen Het is nu iig wel zeker een meisje, we hebben het hamburgertje duidelijk gezien... Daarna hebben we uitgebreid bij de McDrek zitten eten, ik had er trek in gekregen (raar he?) hahaha. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture42305.jpg Vanmorgen ook de keuze voor het geboortekaartje gemaakt.
Idd een wazige foto! Grappig dat je van dat hamburgertje trek in hamburger kreeg!! lekker mac mmm de winkel is hier tot 19 uur open en het is 5 minuten rijden en ik heb trek in chips maar niemand wil het halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x
Mayke, wat fijn dat alles goed was! En toch een meisje! De meisjes groeien in aantal hier!! hihihi Ik ben benieuwd naar MiniM morgen! Wij weten niet wat het wordt trouwens.... We zien het wel!
Oh ja Nadesy, komt helemaal goed meid! Zenuwen zijn gezond, als je vannacht maar wel lekker gaat slapen....
Wie weet krijgen Marije en ik wel een jongen maar dat is nog heel lang spannend hihi. Hier vandaag babyfoon gekocht. Echt een mooi klein ding en was nog in de aanbieding ook.. Wel duur trouwens maar ja heb het idee dat alles duur is voor baby's haha Fijn dat all echo's goed waren. En dames don't sorry want di buik gaat nog flink groeien. Liefs
Tja, nadat 1 van de jongens is overgestapt naar het meisjesteam staan de dames voor hahahaha!!! Mijn pens is al enorm, dus daar maak ik me niet druk om.
Net samen nog even de dvd van de 16 wkn echo teruggeken voordat ik hem opstuur. Maar nog weet ik het niet meer. Ze is echt heel erg overtuigd van een jongentje op die echo. Dus ik ga dr morgen toch nog even bellen, en gebruik maken van extra echo die ze aan hebben geboden. Wil nog 1 x bevestiging.. Hahahaha wat een gedoe hè. Mayd, ooh wat fijn meid dat alles goed was. Heerlijk!
@Wen nou doe je goed meis zou ik ook willen want je hoord nu 2 kanten hahahaha nu een extra bevestiging is altijd fijn
groot gelijk wen....zou idd voor de extra bevestiging gaan.. begin nu bijna te twijfelen of ik het wel wil weten.. hier alleen de 20 weken echo..(over 2 weken) stel je voor dat ze er naast zitten.. hmmmm..... ohhh, mac... misschien dat ik mijn mannetje zo ff bel of ie er langs wil rijden op de terugweg... heb ook wel zin in zo'n heerlijke burger.. en anders morgen in de stad maar halen mijn man is er trouwens 95% zeker van dat het een meid word.. weet alleen niet waarom.. zou het wel leuk vinden.. maar aan de andere kant is een jongen wel erg handig.. heb alles al..
Ow ja, het geboortekaartje is ook uitgekozen: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Ribambelle - C.984
@MayD mooi strak kaartje Mayke!! @wen geef je groot gelijk hoor! @mac mmmmmmmmmmmmmm heb vanavond 2 toastbroodjes met een spiegeleitje op mmmm en eentje met chocopasta, denk dat die zo nog eens voorbij komt hahaha verder lekker dagje gehad, dvdtjes zijn al geleverd denk dat ik zo als de gasten hebben gegeten moeders naar boven stuur!
@wen gefeliciteerd met je meisje. toch wel apart lijkt me. gelukkig heb je van veel dingen de kaartjes nog aan.misschien een idee voor iedereen hier om toch wat neutrale kleertjes te hebben voor als het toch verkeerd is. (zou lullig zijn als je jongen in een jurkje naar huis moet)groot gelijk dat je nog een echo wilt ik zou het ook zeker willen weten @marije ja ik hoop het ook want als ik nog 2 nachten slecht ga slapen trek ik het niet meer op het werk denk ik. @moi heerlijk zeg je kindje steeds beter voelen. ik voel het heel af en toe als ik me er echt op concentreer en op de bank of op bed lig.afscheiding hier ook steeds meer.mooi buikje al hoor. @mac. hier ook veel zin in maar nog niet gehad haha vooral mackroket heb ik trek in ook al 3 weken zin in drentse harde worst vandaagdan ook maar gekocht en heel schandalig 1 hele op gegeten. (gelukkig eet ik het niet dagelijks) @eendje gemeen het broodje filet haha ik zei al tegen mijn vriend als ik straks bevallen ben maakt me niet uit hoelaat het dan is midden in de nacht of midden op de middag ik wil een glaasje wijn en een broodje filet.. @marije mooie echo (Y) @antares gelukkig weet jij beter.. @mayd wat jammer van de echo hadden ze niet beter kunnen kijken om een mooiere te maken.mooi kaartje @nedesy als ik mijn 20 weken echo heb gehad zullen we zien dat er weer een jongen bij is @hier. vandaag met me moeder naar prenatal geweest ff lkkr neuzen.. zulke leuke kleertjes gezien... helaasm oet ik van mezelf nog een 2 weken wachten tot we de 20 weken echo hebben gehad.daarna ff bij de mediamarkt geweest en bij ikea een broodje gegeten. toen samen met me moeder boodschappen wezen doen.daarna heerlijk proberen uit te rusten op de bank maar daar is niet veel van gekomen. sinds vorige week ga ik naarde fysio voor mijn rug bleek dat mijn rechterkant iets verder naar buiten staat. nu vertelde me oma dat ik een spreidbroekje gehad heb vroeger.misschien dat dat er ook mee temaken heeft nu heb ik mijn moeder gevraagd hoe het heet en het heet heupdysplasie. en wat ik op internet kan vinden kan het daar inderdaad mee te maken hebben. dus morgen avond maar even aangeven bij de fysio.
Hornaarjacht... Kennen jullie Hornaars??? Dat zijn wespen, maar dan groter en kunnen tot 5,5cm groot worden! Ze prikken niet of nauwelijks (gelukkig) maar zijn wel verschrikkelijk irritant!!! GRMBL! NU OP JACHT!