Ik had van de week wel wat witte kleine stipjes tussen me tepels zitten zeg maar. Kon het ook zo wegvegen. Dat had ik nog nooit eerder gehad. Maar dacht zal er wel bij horen.
hier idem.. maar heb dat al een paar weken en word steeds een beetje meer... voor namelijk na het douchen..
hier niet op lekker aan het letten haha irriteer me wel aan me mega tepels! haha mja denk dat de borsten niet snappen dat we geen borstvoeding geven hihi Nadesy haha ja was maar een voorstel ik moet er ook niet aan denken hoor. Vandaag oppassen op me nichtje van 2 vorige week hadden we me neefje van 5 mnd er ook bij dat was erg druk hoor pff, alleen lotte is ook wel druk , maar minder en daar kan je al wat meer mee, nu slaapt ze even
@witte puntjes af en toe wel, maar niet zo heftig gelukkig... Hier vanmorgen tijdens een hongeraanval kots en kots misselijk.. gespuugd natuurlijk.. Nu net een broodje op, en weer een hongeraanval, weer kotsmisselijk blegh! ga donderdag toch es navragen of ze een tip heeft...
Hoi, Nou ik had gebeld vanmorgen en het zijn waarschijnlijk mn banden, zeker nu mn buik zo hard groeit de laatste weken. Ik hoef me geen zorgen te maken (gelukkig!) en donderdagochtend heb ik een controle. Ze adviseerde een warme kruik. En ze zei ook rustig aan doen. Dat vind k wel moeilijk maar mijn pc op het werk hielp mij goed; systeem ligt eruit dus ben nu thuis aan het werk... Maar ook leuk nieuws, vanmorgen de beed gevoeld. Ik dacht soms al wat te voelen, kriebelend. Maar vanmorgen in de auto voelde ik echt een soort plopje. En daarna nog een keer!
Toen ik zwanger was van sem had ik ook veel ongesteldheid pijn. Was idd ook me banden nu heb ik er niet veel last van alleen na 3 dagen werken
@Joyce nee jij bent ook een lekkerding iets iemand anders voorstellen en het zelf ook niet durven hahaha
ff snel hoor... ik krijg nu al ruim een week van iedereen te horen dat ik zo wit zie dat is toch om gek van te worden!!
whaha ja sorry nadesy haha .. moi gewoon negeren, ik zie ook wit maar er word gewoon wat meer van je lichaam gevraagd
hey dames ik ben er ook weer, ff weer heel druk gehad, hopelijk de komende dagen meer tijd! kom even weer een buikfotootje spammen
delilah: mooie buik Hier: Vanmorgen controle bij de VK en ze had gelijk het hartje te pakken, gelukkig maar. Maakte me toch wel zorgen.
@delilah, weer mooi meis! Super. @nienke, fijn dat alles goed was. Hahaha dit was ik nog vergeten te vertellen. Mijn mannetje lief zaagt complete bossen om in bed. Ik vraag al jaren een paar keer per nacht. Lieverd, ga even op je zij liggen. Je ligt te snurken. Dan is het over namelijk. Hier vanacht weer hetzelfde, lief ga aub even op je zij liggen, je snurkt. Waarop ik voor het eerst het antwoord kreeg; jij ook!! Ik lig al uren half wakker, maar wilde je niet wakker maken omdat je niet lekker bent. Hahahaha, ik heb nooit gesnurkt, en ok, ben nu gieperig. Maar zeker niet verkouden of wat dan ook. Dus vrees dat deze op het lijstje met zwkwaaltjes erbij kan. Meiden truste, ik ga lekker zagen.. (arme man van mij)
wauw wat een buiken allemaal!! dacht dat de mijne al aan de maat van valt dus reuze mee zie ik wel weer Wen haha mijn zus en zwager sliepen beide zwangerschappen apartr omdat mijn zus zo enorm aan het boskappen was toen ze zwanger was hihi . nienke gellukkig alles goed ! wij wachten nog 10 dagen zucht duuurt lang