Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    de meiden die echo hebben ; veeeeeeeeeeeeel succes he!!! :) :) :) Ben eeecht benieuwd nu! :p
    Hier, voelde de kleine zo goed gisterenavond in bed en deze morgen al (was naar de toilet geweest)

Goh hier serieus onweer, alweer! Heb verwarming opgezet (18°) want Noah kreeg koude handjes... Overal moet licht aan anders zie je niks is alsof het 21u is ofzo... Dat dit maar snel over waait!
    En gisteren avond heeft mijn man nog mooi het bed in de gaste kamer goed gezet, ik vandaag nog effe daar stof afdoen en stofzuigen en voila boven is dan alles klaar :)
    En hebben weeral kosten! wasmachine is kapot :s Of toch die rien, was een schroef in blijven steken en tonnnetje is klem geraakt, riem verbrand dus nu voor de moment geen machine meer, goed dat ik alles dit weekend gedaan had he!!

Seg vraagje kunnen we de baby al voelen achter het schaambeen :s Voel daar nu zo'n bewegingen en rond mijn plas-blaas... Auwtch best lastig gevoel doet me denken aan de laatste weken met Noah...

Zo zo tot later meiden ;)

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    mayD ow zo'n mooi kaartje!!!! Heel mijn smaak!! :)

3. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hier ook allemaal onweer. Ben bijna klaar met huishouden. Moet alleen nog even strijken en boodschappen doen. Moet helaas vanmiddag werken dus denk dat de strijk tot vanavond moet wachten. Heb ik een hekel aan haha maar ik ben vast niet de enige.

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
  5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @mek strijken gruwelijke hekel heb ik eraan, een pluspuntje, de strijkplanken en wasmachines staan in de koele kelder :D

6. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Leuk om te zien dat jullie al kaartjes aan het uitzoeken zijn.... Ik maak mijn kaartjes zelf. Heb bij Caitlynn de kaartjes geborduurd, bij deze uk ga ik de kaartjes met Hotfix maken (glittersteentjes). Hoe het er precies uit gaat zien weet ik nog niet.... ben nog aan het experimenteren.

@ hier: straks naar de vk. Alleen maar controle, heb eigenlijk helemaal geen zin... Moet ik Caitlynn in de auto laden voor dat eventjes en het is zo'n gedoe. Stom eigenlijk, want het is iedere keer weer een geruststelling als ik te horen krijg dat alles goed is.... Zal misschien ook wel komen omdat ik zo moe ben....

Hoop dat iedereen, ondanks het slechte weer, een goede dag heeft.

Elleke

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Doglover, maak er maar een leuk uitje van met je dochter. En respect dat je de kaartjes zelf wilt maken, ik moet er niet aan denken!
    O ja, en hier schijnt de zon!

Moi, ik vond 'm ook helemaal geweldig. Ik ben echt een wintermens en aangezien de beeb in januari verwacht wordt...

8. goedemorgen meiden!

degene die het over de tandarts had DANK !!! ik moest de mijne nog afbellen had vandaag om 11.40 een afspraak staan voor een zenuw behandeling maar door de nog zwaardere bloedverdunners durf ik het niet aan dus afgebeld:)

Moi oef 36 graden jeumig daar kan je toch niet in werken

Eendje wat fijn dat de gasten kamer klaar is!

nadesy haha jij vlinders voor een ander haar echo lol hihi

Echo komt vast goed miniM

doglover oe zelf maken creatief! ik heb er geen tijd voor en ben ook niet creatief hih dus bestewl wel

Die winterkaartjes zijn wel super!! hou ze in gedachte ben nog niet echt met kaartjes bezig we hebben nog niet eens een naam hihi

eendje goed dat je de beeb al zo goed voelt hier afgelopen 2 dagen echt heel weinig:(en vind dat dan meteen weer doodeng, afgelopen zaterdag was het een trappel madam

Mek en?? onweer? hier vannacht wel veel regen gehad, geen onweer en net de paarden gevoerd twee staan er in de wei de mijne was zooo ransig die heeft lekker in de modder liggen rollen geloof ik, monster

MayD wat een mooi strak kaartje!!

zo hier vanmorgen even gevoerd de stal gedaan 1 dit keer haha en er een plank voorgezet want anders kruipt de hond erdoor, en de mannen van de lucerne machine hadden dat mega grote ding op het erf gezet was stuk ofzo

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hey meiden!

nou hier dus de 20 weken echo gehad pff wat was ik zenuwachtig!
    maar gelukkig zag alles er goed uit :D pfff wel een opluchting ff een meevaller kon ik wel ff goed gebruiken,en wat fijn om mijn lieve schat weer te mogen zien,

tja 1 ding hetis nog steeds een boy :D gelukkig hahahahaha

heb ook mooie echo foto's mee gekregen

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en nog 1 haha helemaal in LOVE!

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wat fijn Nadesy, een hele opluchting als alles goed is! Super!
    Mooie foto's!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

Ja het is ook niet werken nu hoor pfffff Vanmorgen om 8 uur begonnen met poetsen, 4 kamers gepoetst, en morgen willen we er ook nog 3 doen, dan hebben we 10 kamers af, mochten er binnenlopers komen vandeweek (wat ik niet verwacht, he seizoen loopt ten einde) en mijn moeder is een weekje op vakantie... dus volgende week een rustig weekje met alleen maar checken voor mij ook lekker

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy oooooh Zooooo mooi he!! :) :) Men zou er zo verliefd op worden!!! Ik wil ooook :p hahahahaha

@moi profiteer dan maar een beetje dat je geen zwaar werk moet doen, maar dan als je mama uit verlof is moeten jullie dan niet ineens alle kamers doen?! Of heb je voorlopig ni veel boekingen?

Hier is het onweer alweer gedaan, net effe naar de winkel gewandeld met Noah, Hebben net al broodje gegeten :) pff heb bijna niet gedaan en toch zoo moe he... De ene dag zou ik heel de dag slapen de andere zou ik het hele huis poetsen...

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy meis fijn zeg dat de echo goed was! kon je wel ff gebruiken! alle zenuwen gelukkig voor niets! en ook nog steeds een jochie! na dat verhaal van gisteren weet je het maar nooit natuurlijk ;)

Mayke en zondagskind leuke kaartjes! hier hebben we het kaartje ook al uitgezocht maar ik kan het niet laten zien omdat alle gegevens er al op staan ;) heb hem ontworpen bij hipdesign

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @nadesy, oohh meid wat fijn dat alles goed was!! ben zo blij voor je.

Ik ga nu weer snel verder met werken, lees vanavond alles terug. Wat een hoop geklets, leuk hoor...:p

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nadesy, fijn dat alles goed was. Ik moet nog ff geduld hebben... Zo ff een uurtje op de bank, dat dood de tijd een beetje en heb ik ook weer genoeg energie.

Hier ook echt noodweer geweest. HEt was zwart buiten! Regen en onweer. Alles stond blank!

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    miniM ben benieuwd!!! :) Heb kriebeltjes in jou plaats!! Hier nog 15 daagjes geduld voor ik onze kleine meid terug zie...

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnxx lieve meiden!

@MiniM nog 3 uurtjes!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    spannend minim!!!!

hier net met lief wezen winkelen :) was gezellig! en in het winkelcentrum waar we waren was een mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mac :)

heerlijk een dubbele cheeseburger naar binnen gewerkt!

Deel Deze Pagina