Hoi, @ kaartjes: bij Caitlynn hadden we 50 geborduurde kaartjes en 20 gedrukte. Nu moet ik nog ff wat mensen van de lijst afstrepen waar we helemaal geen reactie van hebben gehad, ik denk dat er 50 overblijven..... Ik krijg hulp van een vriendin hoor bij het maken van de kaartjes. Groetjes, Elleke
@ Toekomstigemam: ik heb vorig jaar een bekkenband gekregen van de fysio, maar daar kon ik echt niet mee overweg. Bedoelde je dat? Misschien dat het voor jou wel helpt hoor..... Elleke
ok bedankt meiden! Zie hier wel hoe het broekplassen verder verloopt maar ben eigenlijk blij dat ik niet de enige ben met dit probleem, wat wel lastig is met in 14dagen terug school! Maar het zal wel weer weg gaan zeker?! Zo ik ga mijn lekker bedje inkruipen. Zie jullie morgen weer! Doeii doeii
Hoi, Hier een smile van oor tot oor! Alles was helemaal goed met de kleine! Heerlijk om onze 'frits' weer te zien! We hebben ons kindje een werknaam gegeven zodat we ons niet zo snel verspreken. En ja, we weten wat het is!
Goedenavond dames!! Eendje, wat balen van je wasmachine... Gelukkig heb je al gewassen afgelopen weekend. Ach jee, en je zoon weer in z'n broek plassen.. Wat ontzettend balen! Kaartjes: wij maken de kaartjes ook zelf (nou ja, we maken een ontwerp en laten het een aantal keren drukken ). Manlief is erg creatief en kan goed tekenen. We moeten alleen nog bedenken wat we deze keer doen. Vorige keer hadden we baby Pluto bij een wiegje staan. De babykamer is ook baby disney, vandaar.... Nadesy: jippie!! Wat fijn dat je echo goed was en wat een prachtige plaatjes!! En niet erg dat je zo chagrijnig bent meid, ik vind het ergens wel logisch. Maar hopelijk haalt je kleine ventje (of allemaal) je weer uit je dip!! Moi: wat een werk!! Gelukkig dan volgende week wat meer rust. Onweer: hier werd het vanmiddag ineens avond! Het was echt ineens donker, zo vreemd! Het onweer viel uiteindelijk wel mee.... Delilah: jeetje, nu je kaartje al klaar!! Mooi op tijd! Geeft ook wel rust zeker. Toekomstigemam: ik ga hard lachen als het toch stiekem een meisje is voor jou! M'n eerste werkdag was erg vermoeiend. Ik had accuut buikpijn en was vanmorgen eerst weer misselijk.... Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je zo'n last blijft houden is de ziektwet inderdaad een goed idee. Alles voor de kleine! MiniM: hoe was je echo? Hier dus de eerste werkdag gehad.... Ik ga weer lekker op tijd naar bed, morgen mag ik weer....
Oh, daar hebben we miniM. Wat een prachtig plaatje!! Ik ben benieuwd wat jullie krijgen! Maar jullie hielden het geheim he? Ook voor ons??
@MiniM joehoeee wat fijn dat alles bij jullie ook goed was meis,en gaaf dat jullie het geslacht weten vast een boy whahahahah
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Geheim - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - ?? - BV - TH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje - ?? - BV - TH Jongens: 3 Meisjes: 7 Onbekend / geheim: 8 Afspraken 22 augustus Marije 1980 - 20 weken echo MayD - 20 weken echo Wen29 - 20 weken echo 23 augustus Nadesy - 20 weken echo MiniM - 20 weken echo Doglover76 - controle vk 24 augustus Zondagskind - controle bloeddruk jannie1980 - controle vk 25 augustus Hammelientje - 20 weken echo Ninja2 - 2e geslachtsbepaling 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo jannie1980 - 20 weken echo en hopelijk geslachtsbepaling 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK MiniM- controle VK 19 september MiniM- pret echo
Hahaha, die Nadesy, mooi aan het vissen bij miniM! We zien het vanzelf over ruim 4 maand! Welterusten allemaal!
@ Toekomstigemam: heb bij de toysXL een mobiel en boxspeelsspiraal van tiamo gekocht (waren daar in de aanbieding). Bij Prenatal wat kleerjes in de sale gekocht en bij Ikea ontbeten voor 1 euro en een trappelzak gekocht. Wel geslaagd dus. @ Moi: wat fijn dat je je eetlust terug hebt!!! @ MiniM: wat fijn dat alles goed was Vanmiddag weer naar de psycholoog, ik ben benieuwd.
heb een paar chippies op, gelukkig niet meer dan dat haha heb ze daarna netjes weggezet!!! nu zo een lekker boterhammetje en dan weer aan het werk!
Goede morgen meiden hier gelukkig beter geslapen,ik snap somigge mensen niet hoor als je een Blackberry hebt en ze sturen van die klote berichten door wat je dan door zou moeten sturen wat ik nooit doe,maar gisteren kreeg ik er 1 van iemand nou heb er continu aan gedacht werd er gewoon bang van, @fijn dat je eetlust weer terug is @Mayd succes bij de psycholoog
Goedemorgen, Hier nog steeds op mijn mooie wolk! Vandaag eerst even werken en dan leuke kleertjes kopen! En 20 weken vandaag!
@miniM wel de kleertjes showen he!hahahaha nee grapje meis je weet wie het zegt lekker van genieten van het shoppen!
MiniM JOEPIE MOMENT 20 weken voor jou!!! Om het te vieren een lekker stukje taart! Ga ik trouwens vrijdag doen hihihi! De bakker bezorgt bij ons elke morgen, en we hebben hotelgasten, dus brood moet ik toch bestellen, dus ik bestel bij de bakker meteen een stukje lekkers voor ons!! Voor de mannen een cremeschnitte, dat is een tompouce en voor mij iets met vruchten, mmmmm mams is op vakantie dus die krijgt niks!!