Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had me toch bij voorbaat verontschuldigd :(

hahahaha... zo ben ik :D

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Wen: mooi kamertje!

@ Eendje: Joepie!

@ Antares: hahaha... ik moet echt alles opschrijven en zelfs dan vergeet ik nog in mijn agenda te kijken hahaha

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Antares ow en gaat het zo blijven met je meid? Of kan ze na enkele jaartjes gewoon in de school? Hier gaan ze naar kleuterschool vanaf 2.5 en ben zooooooo blij dat het bestaat! Ben echt aan het aftellen voor 1 september LOL
    En goed ben dan niet de enige die hem mee in bed neemt :D Ja nu in het grote bed voel je hem niet liggen, maar in het ouder bed had ik of af en toe een voet in mijn oog, ribben of zo of zijn hoofd :s Waren ook gebroken nachten hoor! Maar mag momenteel niet klagen enkel deze nacht maar de nachten ervoor enkel opstaan voor pipi te doen en hop weer meteen in eigen bedje :)

Ow voorlopig kleine JOEPIE hij is al de hele dag droog en gisteren buiten klein plekje (was niet snel genoeg) ook :D Komt toch weer goed :)

OW Nog 1 vraagje! :)
    Hebben er onder jullie katten? Is al zooooooo lang dat ik een (betaalbaar) blauwe ogen-poes zoek en liefst zo'n grijze :) Belde mijn broer op zijn werk is er eentje die nestje heeft en er blijft er 1 over, krijg ik gratis ook!! en die katten kosten toch veel geld... Maar goed nu moet ik nog een kleine 14d wachten want ze was nog te jong. Maar is dit nu een slecht idee met de baby die komt? Mijn man zei gewoon als jij er voor zorgt geen probleem.

Ow nog JOEPIe het poetsen is gedaan :p Rug is weer kapot hahahahahaha

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej meiden,

Daar zijn we weer. Ik mocht vanaf gisterenavond bijlezen, jemig! Wat een geklets...
    Ik ben eerst maar is even op de hyves pagina gaan verraden wie ik "echt" ben, want ja, eigenlijk heet ik Sanne maar ben toch echt een zondagskind, haha!

Mijn excuses want jullie hebben zoveel gekletst ik weet echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb.
    Hier nog steeds geen beeb te voelen, maar weet nu wel hoe het komt. De placenta ligt voor, en omdat dit mijn 3e zwangerschap is is mijn baarmoeder al erg groot. De beeb heeft dus alle ruimte om lekker te bewegen en raakt de kant gewoon niet of nauwelijks.
    Placente ligt al ter hoogte van de navel.

O ja, en nu we toch allemaal op hyves hebben verraden wie we zijn....

groetjes Sanne

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eendje dat weten we niet, daarvoor gaat ze naar die school toe. Om te kijken wat ze bij kunnen schaven en of ze straks schoolklaar is...met een rugzakje ofzo.

Tis druk hier dames! weer 6 actieve leden!

Ooh leuk een poesje! en gewoon doen hooooorrr...is toch geen extra zorg en kan je meteen afleren niet in de baby spullen te komen!! Is klein makkelijker als groot.....

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik ben trouwens Monique, voor degene die het nog niet wisten :D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sanne, dat is jammer dat je je kleintje niet voelt ....komt wel goed!

Ik wil wel ruilen..heb geen 5 seconden rust zonder een por of schop...en voel ze echt al duidelijk! Ben benieuwd of dit dan een druk kindje word...dochterlief had echt een schema van wakker zijn enz al in mijn buik en was helemaal niet zo actief...ook als baby niet!

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Antares hopelijk komt alles goed met je meid :) Maar positief denken he :D
    Ja die poes denk eigenlijk ook dat ik ze laat komen :) Noah gaat dit SUPER vinden denk ik :D
    @Sanne, hier voel ik de baby ook nog maar af en toe , meestal savonds als ik in bed lig of als ik eens heel rustig me op de bank leg. Maar in enkele weken zal dit wel veranderen he :D

Zo zo nu een filmpje opzetten en samen met mijn (b)engeltje kijken ;)

groetjes
    Jasmin :p

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh eendje vast wel! maar ze heeft gewoon een ontwikkelings achterstand en dat is een feit, door de hersenbeschadiging die ze heeft opgelopen. Daar kunnen we niet omheen, maar het ligt er dus aan hoeveel ze haar bij kunnen schaven enz om haar naar school te kunnen laten gaan en of ze het dan bij kan benen! Of het verstandig is om haar naar een gewone school te laten gaan of niet is dus de vraag waar ze nu naar gaan kijken....

Hmmz...zeg het nog eens hier...zijn er mensen geinteresseerd om misschien kleding te ruilen van jongens en meisje of geinteresseerd om eens te kijken naar wat we hebben? Ik zal het eens online zetten en de link hier plaatsen als jullie dat willen natuurlijk!

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi! Ik heb geen kleding om te ruilen, en ik weet ook nog niet wat het wordt... Als het een knulletje wordt dan is mijn zus helemaal happy, want die heeft dozen vol!!! Hahahaha !! Als het een meisje wordt dan wordt het alles nieuw aanschaffen!!

@antares, tis wel een scheetie hoor je dochter!!!!!!!!!!!!!1

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moi, dank je! ze is heeeel lief....................als ze zin heeft.......hihihi

12. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Antares, ik heb ook geen kleertjes om te ruilen.
    Ik wil best eens met je ruilen hoor, zit echt te wachten op leven. Ook hier beide zwangerschappen totaal anders. Onze dochter was erg rustig in de buik, was ook een erg rustige tevreden baby. En ook nu is het geen druktemaker. Maar bij onze zoon was dat wel anders, haha! De hele tijd schoppen, bewegen. En ook na zijn geboorte was het een heel andere baby. Veel huilen, alles willen zien, enz. En nu als 4 jarige is het een heerlijk manneke met veel pit! Ben benieuwd bij jou!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja ik ook...heb eigenlijk geen goed vergelijkmateriaal...want dochterlief is gewoon 'anders'.....dus zal helemaal nieuw voor ons zijn!!

Ik zal eens alles van zolder halen en mooi maken voor een fototje...vraag echt niet de jackpot...zelfs gratis zou ik het weg willen doen! (maar om nieuwe kleertjes te kunnen kopen toch liever een klein centje ;) ) Eens zien waneer ik daar tijd voor kan maken......euhm nu? neeeee ben moe van dochterlief weg brengen en boodschappen doen..pfff waar je al niet moe van kan zijn...ben blij dat ik ff zit!

14. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ik zou ook meteen met je ruilen meid!! Heb een jongen en nu (normaal) :p een meid maar heb na de geboorte van mijn broer zijn zoon alles aan hem gegeven... en zij hebben alles weg gegeven (was ik echt kwaad voor) en zij verstonden dat niet :s Waren zeker 6 pamperdozen vol he!! mt 50 t.e.m 80... Nu de gortere kledij heb ik wel maar daar ben je niks mee... Van 80 tot 92-98 wat hij nu draagd ;) Maar zet maar online mss kan ik zo iets kopen he :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik wil heel graag kleertjes ruilen maar ik krijg weer een boy hahaha,en ik moet ff kijken nog bij mijn pa op zolder maar volgens mij heb ik weinig tot weinig zelf,maja maar als iemand een jongen al heeft en die wilt van zijn spul af verlkopen etc ik hou mij grag aanbevolen :D

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah..nadesy...neem aan dat je geen roze en jurkjes wilt idd hahaha.

Eendje, ik zal eens snel gaan kijken! Mogelijk maandag...dan gaat meisje weer hele dag naar school...weekend moet ik werken!

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Das prima!! :) Hier vanaf donderdag weer school :D Dag ga ik smorgens toch even weer op bed liggen hoor :D Lekker profiteren van de rust :) Zeg ik nu he... Kan goed zijn dat ik dan beneden zit en denk oh wat is het stil :p LOL

goh deze avond vroeg in bed... Ben af! Mijn ogen vallen toe en nu nog eerst met 2 manden was naar de wasserette (wasmachine nog steeds kapot) en wil toch die 2 wasjes gedaan hebben, 1wit 1 bonte ;) :) zo zijn die nieuwe lakens ook meteen gewassen en kunnen ze er meteen op als ik mijn deken heb :D

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!

Hahaha, hier ook dementie.... Weet echt niets meer van de laatste pagina's.... :D
    Maar toch: hoi allemaal!! :D:D

Vanavond op ziekenbezoek bij oma van 92. Ze is gevallen en heeft een scheurtje in haar scheenbeen. Heel zielig... Maar goed, nu dus alvast koken zodat we mooi op tijd weg kunnen en dochterlief gewoon op tijd naar bed kan...

Doeiii!!! :D:p

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Marije oei das minder he! Hopelijk is ze snel weer beter!
    Hier ook snel koken straks en bedje in :) Morgenvroeg tussen 7-8 kan ik mijn bezoek verwachten wil dus al fris uit bed zijn he :D Komen uit duitsland en moeten zo'n 4u rijden dus vertrekken vroeg voor de files in Antwerpen en Gent te ontwijken ;) :)

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    heee, wat naar voor je oma @marije... wens haar maar beterschap!!

@antares, hahahaha

@nadesy, roze bij jongetjes kan ook :p

@all net ff lekker van 3 tot 5 gelegen, beetje teevee gekeken, heerlijk... het is hier nog steeds te warm voor woorden, je zweet als je je arm al optilt niet normaal meer...

Deel Deze Pagina