mooie buiken nadesy en delilah!!! snurken, ik weet er alles van.. mijn vriend heeft slaapapneu.. hij stopt tijdens het slapen met ademhalen, en dat zo ongeveer 90 keer per nacht... sind juni heeft hij een zuurstofmasker waarmee hij slaapt, heeeeerlijk!!!! Geen gesnurk meer naast me... het enige nadeel aan dat apparaat is dat er vooraan een luchtgaatje zit zodat de lucht eruit kan... en als hij zijn hoofd naar mijn toe draait, dan blaast het heel de tijd koude lucht!!!! hier een hooooooop te doen weer.. gisteravond wel lekker om 9 uur naar bed gegaan wilde om half 9 al gaan, maar er kwamen nog 2 gasten binnen, de telefoon ging, en ik vergat wat... vandaag 2 uitcheck, maar meteen 4 aankomsten!!! dus weer genoeg werk aan de winkel!!!
Werk ze meis en doe kalm aan. Ik ga nu eerst ff de hond uitlaten, daarna pijnvol op de bank ploffen en om 14.00 uur in de auto naar de psych.
@Nienke fijn dat alles goed was bij de vk @Wen dan weet je vriend nu wat jij al die tijd met hem mee maakt kwa snurken haha @Joyce hahaha gezellig dat ze niet bij elkaar sliepen hihi @Moi werkse meis vandaag! knuff
@nadesy. Wow wat een buik al meid, mooi. En wat een verschil in die paar weken. Ook leuk om te zien hoeveel sneller het gaat bij en 2 e of 3 e zwangerschap. En idd nou weet hij ook eens hoe het is om iemand snurkend naast hem te hebben . Ik ben ook dacht een rugslaper, dus dat is dan lekker dubbelop snurken voor hem.. @mayd, suc6 vanmdiddag meis. En lekker bankhangen vanmorgen. @joyce, ik ben ook wel eens op de bank gaan slapen als het echt heel erg was. Logeerkamer moet nog gemaakt worden boven op zolder. Hij moet maar even doorbijten. Doe ik al jaren. @moi, werkse meid! Hier nog een dagje thuis, nog even uitzieken.
@Nadesy mooie buik meid!!! @Mayd succes straks meid! @Moi veel werkplezier meid... Deze avond lekker uitrusten @hier vandaag alles eens poetsen, dit weekend naar de doop van mijn broer z'n zoon. Dus dan heb ik geen tijd of geen zin En straks komt de nieuwe juf van Noah al eens kijken hoe het met hem gaat, vind ik wel lief dat ze dat doen. Nog 3 weekjes en het is weer school Vind mama niet erg hoor zo kan ik me smiddags wat op bed leggen ofzo zo zo we beginnen eraan
mooie buiken meiden.. ik dacht idd ook al dat mijne zo enorm was, maar als ik het zo zie is ie redelijk doorsnee... (foto staat in mijn album) hier sinds gister constant last van mijn buik.. denk te druk geweest.. vandaag maar ff heeeel rsutig aan....
Meiden, blijven jullie 4 wkn of 6 wkn voor de bevalingsdatum werken? Ik denk dat ik het fijner vind om na me bevalling langer verlof te hebben. Wat gaan jullie doen, of wat is jullie ervaring hierin?
Ik heb hier in oostenrijk 8 weken voor en 8 weken na mutterschütz... maar ik ben eigen baas, dus zal doen wat ik kan hier in en om het huis... tot de laatste dag waarschijnlijk...
tja daar kan ik niet over meespreken, ik heb het ''geluk'' een ouderwetse man te hebben die graag heeft dat mama thuis is Dus ik ben nu al thuis (dat was wel niet gepland) moest nieuwe posten krijgen voor te gaan poetsen en door de zw geen nieuwe meer gekregen. En blijf tot min september thuis. Als we het zo financieel aankunnen blijf ik langer thuis. Dus ja luxe noem ik dat!! Heb bij de eerste ook thuis geweest tot hij naar school ging. Hebben wel gemerkt dat als ik werk dat we financieel niks te kort komen maar ja zolang ik alles kan kopen dat moet
Heb geen idee, vorige zwangerschap door ziektewet moest ik 6 weken van te voren...moet wel zeggen mijn contract hield op en had geen werk gevonden in mijn verlof meer...dus had wel wat langer erna. Maar vond het wel moeilijk hoor, ww enz regelen in mijn verlof.....waren die 12 weken heeeel kort toen...........en zo een klein mupke naar het dagverblijf brengen was ook niet makkelijk (was al besproken en ondertekend dus moest die houden ook omdat ik anders geen baan kon vinden zonder opvang) Deze keer is het anders, hoop tot 4 weken van te voren....en werk niet overdag dus dat is geheel anders he. Werk paar avonden en soms een dag in het weekend.......meer tijd voor de beeb en dochterlief!
Nadesy, jij hebt ook al een flinke buik. Mag ik vragen of je ook al bent aangekomen en zo ja, hoeveel. Ik ben ook echt gegroeid en nu een kilo of 3,5/ 4 aangekomen. Maar lees bijna overal dat vrouwen pas 1 of 1,5 kilo zijn aangekomen.... Of zelfs nog minder wegen dan bij begin vd zwangerschap... Tis niet zo dat ik zo extreem veel eet ofzo? Jannie, ik had dat zondag en maandag ook zo'n last van mn buik. Ook teveel gedaan... Nu gaat t weer goed! @Eendje, gefeliciteerd! 18 weken! Ik ook vandaag dus lopen precies gelijk! Ben wel benieuwd of het nog wordt aangepast als we de 20 weken echo hebben. @Wen, ik heb al gereageerd op je vraag op ons andere topic. Ik stop 6 weken van te voren en plak er 2 weken vakantie achteraan vast.
Thnx voor de steun dames... Zolang ik in de zw ben zal ik 6 weken van tevoren moeten stoppen... Daarna wordt ik full-time huismama. Misschien dat ik er thuis nog wel wat bij naast ga doen, maar eerst even kijken hoe het gaat.
ach had ik er maar al 5 kg aan..ik kom niet aan! spuug nog steeds elke ochtend (was met alyssa ook zo) gelukkig overdag niet meer!! Naja een enkele keer nog..... Maar heb gewoon geen trek, niets is lekker ook niet..smaakt allemaal naar niets....bleuhhh....en moet juist zoveel eten nu om de misselijkheid tegen te houden. Zit nu op -5kg weer....was 1 kg aangekomen maar die is er weer af...
miniM, zo rond de 4/5 kilo schijnt rond de 18 weken normaal te zijn.. ook hier een ouderwetse situatie.. doordat ik het niet naar mijn zin had op mijn werk, na de geboorte van jelle gestopt met werken.. bevalt mij en mijn man prima.. zou nu niet anders meer willen,.... voor degene die nog werken.. hier de rechten en plichten: Arbo-advies.nl - Zwangerschap maak er gebruik van als het nodig is!!! loop niet door tot het echt niet meer gaat, want dan kan je nl echt niet meer van je zwangerschap genieten.. spreek helaas uit ervaring ga ff eten. tot straks
@antares bah nog steeds spugen!! bij mij is het spugen gelukkig opgehouden, 1 week gespuugd (week 16 ) en gisterochtend bij het eten, maar heb er geloof ik een beetje grip op... Moet ook zeggen dat ik een partij energie heb van hier tot tokio!!! qua vlees eten nog steeds niet, kan het gewoon niet aanzien!! ik eet nu heel graag brood met kaas, en tomaat, maar vlees of groenten absoluut niet!!!! fruit gaat nog wel hihihihi!! qua aankomen, weet ik het niet, weet ik morgen pas.. ik was tijdens de 12w echo 2 kilo lichter als mijn 8 weken echo, en nu pas weer wegen morgen... maarrrr.... ik wordt wel zwaarder... :x