Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hmmm..

Ff denken...mooi uitzicht...hard werken voor moi omdat mams weg is.
    scootmobiel om naar de stad te kunnen voor manlief van nadesy...duim duim!
    Nog steeds een meisje voor Senna, en leuk pakje.
    Euhm.... Wen die het niet bij kan benen....
    Escal die weer terug is en de lijst meteen ff anders maakt :p

Sorry...dat was het ff zo snel hahaha.

Hier is gisteren heel goed gegaan met meisje! Ze kwam om 4 uur thuis en was uitgeput begon heel hard te huilen toen ze ons zag in de deur....(had ik al verwacht deed ze op de psz ook bij het ophalen huilen) Vandaag heeft ze een hangdagje....ze heeft al 3 keer rio gekekeken...toen was het nog eens nog eens..maar nee ik was het wel zat hoor hahaha. Dadelijk nog ff snel samen douchen..had er vanmorgen geen zin in...wou een boterham want hoefde eens neit meteen te spugen!!

Joepie momentje.....hmm gisteren avond lekkere kwarktaart gemaakt en hij smaakt heerlijk!!

Niet zo joepie..gisteren avond weer te horen gekregen dat opa is opgenomen...2de keer in maand tijd. Met vocht achter de longen, ze weten dat hij kanker heeft maar verder niets.....dus weer onderzoeken. ze hoopten dat wanneer vocht weg was vorige keer (drain gehad) dat het beter zou gaan...maar nu al zo snel weer zoveel vocht.....ben bang dat het geen goed nieuws is voor opa....

(mijn andere opa is ook na lang ziekbed op 80 jarige leeftijd overleden....net voor zijn 81e verjaardag...en deze opa is pas 80 geworden.... :( )

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Meiden, wat zouden jullie doen?

Wij hebben een huis met 2 slaapkamer op de 1e verdieping. Daar ligt ons meisje nu op 1 van..die kamer is zalm geschilderd met roze en dochterlief is heel snel bang als wij niet snel bij haar zijn snachts....

De zolder hebben wij een muur laten plaatsen en die is helemaal mooi wit, het plan was om daar dochterlief haar kamer te laten komen. Met een nieuwe kast, en haar bed waar ze nu in ligt (nu gebruikt ze de commode en de babykast nog van het kamertje)

Manlief kwam enkel met de optie....(geen zin om te schilderen en ik eerlijk gezegd ook niet echt ;)) om boven de baby kamer te maken.

Hij zei het zo, de baby slaapt eerste maanden?? in de wieg (is een nieuwe wieg, gekocht toen we zwanger waren van de MK en is heel groot voor een wieg!) En die wil jij bij ons op de kamer....(is ruimte genoeg voor!!)

Als de baby dan verschoont moet worden doen we gewoon luiers en alles in de commode op Alyssa haar kamertje (1e verdieping dan nog) en dan kan zei daar ook nog verschoond worden enz......(ze is nog lang niet zindelijk) Als we boven dan een verse nieuwe kamer maken (is heeeeel maagdelijk wit) dan hoef je alleen leuke accenten aan te leggen en de kast naar boven te doen en het bedje erbij...

In het begin zijn de kleertjes toch nog zo klein dat ze makkelijk!! (en daar heeft hij gelijk in) nog bij de luiers van alyssa en de baby in de commode kunnen. (ligt nu alleen maar rotzooi in en lakens voor haar bed, die ook bij ons in de kast kunnen eigenlijk!)

Wat dneken jullie? ZOu dat handig zijn? Ik twijfel heeeel hard........ook omdat we een leuek lamp hadden gekocht voor op zolder een feeeen lamp...roze.....manlief zegt kan toch goed voor de babykamer!! tis een fee....(dat hij roze is doet er niet toe zei die...whahahah) (en dat van mijn man, die zelf nog geen lichtroze in zijn garderobe wil zien!, of onder de witte verkleurde bijna roze nu dus lakens wil slapen......)

hullllppp!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh die lamp is geen ramp, die kan ook verplaats worden naar alyssa haar kamertje nog...en dan boven weer op zoek naar een andere passende hahaha.

oh en verder had hij het over snel aankleden na het douchen en badje enz. Badje kunnen we met gemak in de douche kwijt alleen afdrogen is geen plek voor.......Dan zouden we de baby dus bij alyssa op de kamer afdrogen..omdat alles dan in de commode staat nog ;)

Maar vind het delen van de commode ook niet zo handig eigenlijk...want snachts wil ik ons meisje niet wakker maken als de kleine een verschoning moet bij nachtvoedingen...kwam die met het argument...dat deden we met alyssa ook op bed!! (heeft ie gelijk in......) ;)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM beetje jammer van de geen korting hoor zeker niet bij de ah geweest?:p

@Senna wat schattig zeg!

@Wen meis doe maar rustig aan!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares ik reageer eerst op je eerste bericht!
    super dat het goed ging met je kleine grote meid,aaah kan nooit tegen als me kids gaan huilen he hihihi

wat klote van je Opa zeg veel sterkte!
    owhh heerlijk kwarktaart je brengt mij op een idee!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares nou waarom niet zo hoe jullie dat hebben bedacht samen,wij hebben dan wel alles gelijk vloers de jongens gaan hier naar de kasten kamer *oude kamer Délano* die moet wel geschilderd worden,maar waar hun nu slapen is lime groen met baby blauw dus daar ga ik ook lekker niks aan doen,en deze wonder gaat eerst ook bij ons in de wieg op de slaapkamer omdat ik bv wil gaan geven en het dan gewoon makkelijk is!

als jij je zo kan verplaatsen etc zou ik het zeker doen,je zelf gewoon makkelijk maken!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eigenlijk he nadesy....heb je gelijk ook hahaha, geen gesleep nog eens een trap op enz..... Maar had dat helemaal in mijn hoofd, meisje nieuwe kamer kon ik mooi maken en baby nieuwe kamer ook mooi maken....ghehehe.

Zo kan het ook hoor! En dan boven wel baby kamer maken maar voor ietsjes later....dan slapen ze vaak al wat 'meer' door.....of niet.....en dan is de baby meteen gewend aan boven slapen terwijl alyssa dat helemaal opnieuw zou meten wennen enz...en best angstig is voor veranderingen enz...

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares nou idd,de kleine krijgt er in het begin toch wienig van mee,en als het toch bij jullie op de slaapkamer slaapt dan lekker de makkelijkste weg ervoor kiezen hoor

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @antares, ik zou het inderdaad ook doen hoor, geen gesleep van spullen enzo... beter toch zo!

wij hebben een oude badkamer, met een ligbad, van heel minimaal die we in oktober gaan ombouwen tot babykamer... en idd een wiegje komt de eerstte maanden bij ons in de kamer, maar misschien ook niet, want het is 2 keer struikelen

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Meiden!

Weer veel gekletst, Antares heeft een mooie samenvatting gemaakt, fijn hoef ik dat niet te doen.

Moi... ben zo jaloers op je uitzicht op de bergen. Wij wonen ook helemaal niet verkeerd, lekker buitenaf maar die bergen...:D

Antares, denk er gewoon nog even over na, maar ik lees al tussen de regels door dat je je het fijnste voelt bij het idee van je man!!

Wat betreft het slapen op de kamer, de oudste heeft ongeveer 2 weken bij ons gelegen. maar wij sliepen er allebei zo onrustig door. Die babygeluidjes... dus op naar haar eigen kamer. Was wel spannend, heb de eerste nacht de babyfoon langs m'n bed gehad.
    De jongste ging naar zijn eigen kamer zo gauw de kraam weg was.
    En deze zal ook niet veel langer bij ons liggen.

Hier, heb vandaag op een andere groep gewerkt. Ben doodmoe. Stomme pillen, kids zijn K3 de 3 biggetjes aan het kijken dus daar hebben we geen "last" van. Ga zo maar ff op de bank.

Groetjes Sanne

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Ninja mooi plaatje zeg van jullie kleintje! super!

Moi gefeliciteerd met je 20 weken! mooi uitzicht ook :)

eendje jij ook een fijn weekend meis!

Mayke jij gefeliciteerd met de 21 weken ;) hier ook weinig slecht weer gehad :)

MiniM fijn dat je met je moeder er over kan hebben wat het gaat worden, ik vind het ook erg fijn om met iemand over te hebben die het ook weet haha de rest weet het namelijk niet, mijn zus weet zelfs de naam al dus dat is ook wel fijn om het dan af en toe ff over te hebben ;)

Jannie gefeliciteerd met je 19 weken :) veel plezier alvast voor morgen ;)

Nadesy ga voor je duimen dat manlief een scootmobiel krijgt! zo wel heel fijn zijn voor jullie meis!

Escal welkom terug :)

Senna wat enorm cute pakje!

Antares fijn dat het goed is gegaan met jullie meisje! kwarktaart lekker :) hopelijk knapt opa weer op! het kan natuurlijk wel op de manier zoals je man zegt, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt meis, kan ik je helaas niet bij helpen:)

hier komt er weer een erg druk weekend aan, niet erg maar kan dan weinig online zijn, waarschijnlijk ben ik er pas zondag middag weer:)
    meiden allemaal een heel fijn weekend alvast!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hier onverwacht een avondje thuis. HEERLIJK!! Lekker bank hangen, niks doen en een zak chips leeg eten en lekker tv kijken..

@antares, ja lastig meid. Maar doen waar jullie je het beste bij voelen. En net wat alle andere meiden ook zeggen, die kleine krijgt dat allemaal toch niet zo mee. Maar je dochtertje wel. Denk dat je zo een mooie oplossing heb toch?!

Hier vanmorgen nog even een foto van de toeter gemaakt, man wat gaat het snel..

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen waauw mooie buik meis!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik opeens een posi test in handen had,en nu zitten we alweer op de helft ik persoonlijk vind het wel snel gaan*gelukkig* hihihi

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik heb het idee dat ik al maanden zwanger ben. Ben blij dat ik nu bijna op de helft ben. Al klinkt januari nog heel ver weg. Dus ik vind het maar langzaam gaan...

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind en dit is niet jou 1e kind toch?:D ik vind het vanaf week 13 tot 20 mega snel gaan hha

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tanx :) ik vind me buik zoals die nu is ook heel mooi.

Het gaat zeker snel. Weet ook nog zo goed het moment dat we teste. Ergens ind ik het ook wel eens eng dat het zo snel gaat. Denk soms ook wel eens. Ooh jeeh, kan ik het allemaal wel straks. En die verantwoordelijkheid straks. Kan ik wel 24/7 voor zon kleintje zorgen.
    Lekker hè die hormonen.. :p weet echt wel dat dit goed komt. Maar soms kan me opeens zo gevoel overvallen. Komt denk ik ook omdat het de eerste is. Herkenen jullie dit?

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wen, heel herkenbaar.
    Bij de eerste tranen met tuiten gehuild de avond voor de kraam weg ging. "Ik kan dat niet, bla bla. Tot mijn man zei, nou dan ben maar blij dat ik het wel kan! haha! Kon er gelukkig om lachen en werd er iets rustiger van. Bij de tweede had ik het minder maar die kwam ook snel achter de eerste aan. Toen wist ik het nog wel. En nou ga ik er maar vanuit dat ik het nog wel weet... hoop ik!
    Maar het is ook een hele verantwoordelijkheid. Maar geloof mij maar als je kindje straks geboren is kun jij de hele wereld aan en o wee wie er aan je kind durft te komen, komt goed meid!!

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Mijn vriend is ook zo nuchter zou dat ook kunnen zeggen..:) zo fijn om zulk soort dingen hier uit te kunnen spreken, en dat jullie het ook herkenen. Ik zit volgens mij echt in me emo, ik twijfel aan alles fase van me zwangerschap. Wordt gek van mezelf af en toe. :)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ervaar het zo,als je kindje er eenmaal is en het ligt naast je dan is het zo raar dat het in jou buik heeft gezeten en het echt van jou *jullie* is en al snel heb je het gevoel of je kindje al je hele leven bij je is geweest ja ik vind het een super mooi gevoel

Deel Deze Pagina