Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He hoi!

Jeetje wat een mooie buik!!! Hier helemaal niet zo een buik maar twee speklagen :( En mijn maag wordt omhoog gedrukt naar mijn gevoel...

Hier vanmorgen wittigs uit mijn linkertepel hihi, eng vind ik het allemaal!!

@nadesy, thanks voor net ff... nu ik rustig zit ploppert het er weer op los!!

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Heb ik af en toe ook al uit me tepels. De melkunie fabriek komt langzaam op gang.:p

Begin van de zwangerschap had ik ook nog 2 buiken, maar nu gaat het zo hard opeens. En met het juiste ondergoed is die nu prachtig rond.

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi zie meis komt goed!heerlijk he de plopjes hihi

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen idd de juiste ondergoed etc zegt genoeg hihu

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Echt heerlijk, wil geen andere meer. Ik heb de naadloze strings van noppies, die trek ik zo over me buik heen. Heerlijk. Ook wat zwschap panty's gekocht. Iedeaal met dat extra buikstuk.
    Heb je ze ook van noppies?

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, wat een herkenning. Ook hier wordt mijn maag omhoog geduwd door de baarmoeder. Ik voel me echt een dikzak met die pens, haha! Nou ben ik natuurlijk ook niet de slankste...
    En iedereen maar zeggen, "Zo, je groeit goed, jaja!!"

Ik meen wel dat het steeds iets ronder wordt, en inderdaad goed ondergoed ( lees megabroeken, hahaha!!) doet "wonderen".

Nadesy, is het gelukt met de gemeente? Heb je er een goed gevoel bij? Je had het gesprek toch vandaag, of niet?
    Fijn weekend met je gezinnetje.

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hihi ja vandaag was er een huisarts hier, er zijn artsendagen, en ik sprak met hem over dat ik zwanger was, vandaag op de helft, zegt ie waar???? hahahahahahaha ja, je ziet het bij mij gewoon stukken minder!!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind ja dat was idd vandaag!nou pff heel gezeur en gezeik scootmobiel gaan ze wel voor maar je moet zowiso elke maan een eigen bijdrage betalen,en omdat mijn man wel aan het max komt mogen we lekker veel geld dokken,terwijl hij amper wat verdiend in een maand,allemaal zo krom dus de douche laten we al niet doen gaan het zelf allemaal proberen maar scootmobiel is wel erg belangrijk voor hem en ons zodat we wat meer kunnen ondernemen,

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mogguh! Heerlijk geslapen, beetje kort, heb met lief afgesloten gisteravond, en stond om 6 uur naast mijn bed... Althans, 6 uur ging de wekker, heb hem 10 minuten verder gezet, want ik kon niet uit mijn droom komen op de ene of andere manier!!

Vandaag weer giga keelpijn, niet normaal! Zit nu aan de thee met honing, en aan de keeltabletjes, baal!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Tjonge wat een verhalen hier! Sorry dat ik even een egopost doe:

Vanmorgen komen de dakdekkers de schuur afstropen. Er komt over het weekend tijdelijke bedekking overheen en maandag gaan ze verder...

Nu ff ontbijten.

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Is het dan nu eindelijk droog??? Balen zeg dat ze nu komen pfff

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden!

Manlief is met zijn Oom mee 24 uurs vissen meestal doet hij altijd mee maja dat wilt nu niet,maar hij wilde wel gaan kijken ben benieuwd of hij het volgaat houden,vind het allemaal beetje tegenstrijdig hier heeft hij continu pijn gisteren was hij al om 19.00 uur in slaap gevallen door de pijn in mijn zoontje zijn bed,heb hem laten liggen want ik was bang dat hij anders weer pijn zou krijgen,hij mist ons heel erg zegt hij en verlangt naar de weekenden en nu is hij al weg tot morgen middag ergens,ik gun het hem van harte dat is het niet maar hij zegt ook eerlijk dat hij nergens bij na denkt,ik zeg je had ook tot vanavond kunnen blijven want hij gaat het denk ik nooit redden vooral als hij pijn heeft maar we zullen zien heb je kans dat we morgen niks aan hem hebben,wat een gezeur van mijn kant he hihihi

@Moi erg he als je vroeg uit je bed moet en je nog niet wilt!werkse meis

@MayD succes met de dakdekkers :D

13. kom even snel goedemorgen zeggen
    zo met paard op pad tot laterss

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @joyce goede morgen meis,veel plezier

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

Ik begrijp je volkomen hoor nadesy.... Inderdaad best jammer dat hij dan verheugt op het weekend, en dat het weekend er is, maar weggaat... Geen gezeur hoor meissie

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @joyce, veel plezier met paardrijden!!!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nee idd geen gezeur! Snap je volkomen! Jij kijkt er ook naar uit dat hij er weer is en je boys ook neem ik aan!

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vandaag een dagje op mn gezellige neefje van 6 passen en na het eten ook op zn broertje van 1, dus een drukke maar leuke dag!
    En goed nieuws, JOEPIE, ik heb mn vriend zover dat mn zus mag weten wat het is! Ze komt om 11.30 uur en dan vertellen we het tegen haar! Dan weten mn moeder en zus het en kunnen ze samen shoppen:D

En! Ook goed nieuws, JOEPIE, Dan kan ik er hier ook over praten!!:D

Dus over een paar uur kom ik het hier van de spreekwoordelijke daken schreeuwen!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi ja en dit heeft dan ook weer echt met zijn bordeline te maken,ik bedoel ik moet nu alles alleen doen kwa kids etc,en laatst zei hij al ja anders was ik ook overdag aan het werk,en toen zei ik hem maar dan ben je in de avonden wel gewoon thuis en tja toen was hij stil.ik bedoel ik heb nooit iets voor mezelf wat ik kan doen zonder kids en dat is niet erg hoor maar soms verlang je daar wel ff naar,en wat ik al zei ik gun het hem echt heel erg,maar denk dat hij het wel onderschat maja we zullen zien

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM nou ben benieuwd hoor :p nee grapje joehoeee ben blij dat je je vriend hebt kunnen overhalen hihi

ben wel erg benieuwd hoe ze gaan reageren xxxx

Deel Deze Pagina