Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaah wijffie nu doe ik met je mee!mega dikke knuff

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hier nog een.......

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Even een vraag van belang meiden, ik zag op dit forum in een clubje, dat de dames persoonlijke buddies hebben... DWZ na de bevalling hou je een van de dames persoonlijk op de hoogte, zodat je niet direct hier op ZP moet gaan vertellen hoe alles was enzo... Is dit een ideetje voor hier misschien????

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja ik ken het buddy systeem maar ik zat al te denken ik heb ook een mobiel met internet etc dus ik kan jullie ook persoonlijk op de hoogte houden bij elke wee die ik krijg haha

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hahaha ik heb wel een mobiel met internet maar ik kan op de website komen, en daar blijft het bij, kan niet inloggen op mijn gsm... vandaar....

maar, misschien een idee?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @moi jaaa zeker een idee hoor :D

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Jemig, Eendje, heftig verhaal hoor. Knuf voor jou meid!!

MiniM, je hebt hier een hoop dames blij gemaakt met je jongen, haha! Gefeliciteerd!

Enne, sorry dames maar ik ben niet de slimste, maar wat is de taak van een buddy precies? Ik dacht m'n man maar de opdracht te geven hier ff te melden hoe/ wat. ga er stiekem toch vanuit dat het een keizersnede wordt en dus de eerste dagen in het zh verblijf.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Een buddy is dat als ik die van jou zou zijn!jij mij smst hoe het er voor staat als je begonnen bent of opeens naar het zh moet of als je bevallen bent etc

Dan vertell ik dat door hier op het forum

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    en als je net allebei ligt te puffen... lekkere buddy dan.. hahahaha :p

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    haha daarom is het ook een idee om een begin van de maand met een later tijdstip te combineren... dat is makkelijker snappie!!!

ff ego, italiaanse gasten op het terras, mevrouw doet haar zonnenbril niet af als ze tegen je praat, en gaat net met haar tasje naar de weecee... grmbl anyway, italianen willen geen andere taal spreken, behalve italiaans, ernstig irritant, want ik spreek geen italiaans, alleen maar nederlands, engels en duits, en dat is blijkbaar niet genoeg... GMBRL

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen dan puffen we lekker samen haha nee dan moet je iemand hebben idd van paar weken later of eerder

@Moi hoop dat je een beste fooi krijgt haha

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja inderdaad.... kun jij beter niet mijn buddy worden. Wij lopen zo gelijk!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    pfffff is gelukt met de italianen, ze hebben heerlijk gegeten!

nu net ff met lief in het 'rommelhok' staan discussieren over bedje, commode, kastje, ets... Het is namelijk een oude badkamer, met een ligbad er nog in, en dan heel klein kamertje... nu is de optie om een bedje te maken op het oude bestaande bad, dan hoef je het hele bad niet weg te halen, of aan de andere kant van het hokje, maar daar hangt een radiator, dus dan ligt het babytje dicht bij de radiator, en dan heb je niet echt loopruimte.. Of aan de linkerkant bedje en op het bestaande bad een commode maken met een kast aan de zijkant... maar dan staat bijvoorbeeld het voetenend aan de kant van de radiator...

pfffff ik wordt er zo verdrietig van dat ik ff geen kant opkan...

nu wilde ik lief zijn oom vragen, die is timmerman, en weet gewoon heel veel zelf, zegt lief, ja maar dat wil ik zelf doen.. nou, dan kun je beter een kartonnen doos neerzetten, want dan wordt het heel anders als verwacht... grmbl

14. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, fijn he die mannen die alles zelf willen doen. Hier staat in de garage al bijna 2,5 jaar een keukentje te wachten dat manlief wil maken voor onze dochter. Zou ze eigenlijk met haar 3e verjaardag krijgen, ze wordt in oktober 6...:( Als ik dan zeg laat het pap afmaken dan kan dat niet want hij wil het zelf doen.... tja.

Succes met uitkiezen, bedenken, verbouwen. Je zult zien dat je met het eindresultaat erg tevreden zult zijn!!!

O ja, en de buddy, ik snap 'm. Nou roep maar... ik ben 18 januari uitgeteld, haha! :D

15. MiniM jeee je maakt er hier indd een hoop blij haha

Eendje jeetje meis, jij ook stress heb ik dus de afgelopen 2 weken ook enorm last van gehad , probeer er rustig onder te blijven maar laat wel zien en merken hoe jij je eronder voelt, sterkte en een dikke knuffel

Nadesy jeetje dat is niet leuk van R maar ziet die dat zelf niet in dan hoe zwaar het is voor jou? moeilijk moeilijk ..

Moi haha ja sommige mensen , maar ik ging vanmorgen niet rijden maar mijn paar verhuizen want had dus al 2 weken enorme stress .. ;)
    over de babykamer ja martijn is timmerman dus doet echt alles zelf in de bouwvak heeft die hem klaargemaakt:)

Zondagskind hier zeker weten een keizersnede wss al in december..

16. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Eendje: lullig als het zo moet. Je moet goed op jezelf passen hoor. Ik kan erover meepraten, maar dat doe ik nu ff niet, want dan ga ik weer terug in de stress en de harde buiken (komt nog wel).
    @ Moi: kamertjes zijn altijd een spanningspunt geloof ik. Heb dat al zoveel gelezen hier.... Succes met het "uitvechten" hoe het gaat worden....
    @ hier: alles gaat zijn gangetje, behalve dat ik heel veel stress gehad heb. Stiefzoon is dit weekend hier en die zit dus al sinds gisteravond tv te kijken.... Heeft ie niks beters te doen, hier kan ik echt niet tegen....

Groetjes,
    Elleke

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Gelukkig is mijn man hier wel sneller met dingen wij hebben toen samen toen ik zwanger was van Sylvano een scheidingswand gemaakt in onze woonkamer binnen 3 dagen waren we klaar :D gelukkig is mijn man erg handig maja hij is nu beperkt

ik wil ook zo graag aan de kamers beginnen maar zou bij god niet weten hoe ik het moet doen

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heb je een tip van jouw Martijn aan mijn Martijn over een bedje maken toevallig??? ben al op internet aan het zoeken maar het is zooo moelijk

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik dacht wel gelijk aan jou, ook makkelijk voor de pink ladies. Maar ik dacht toen hetzelfde, we lopen zo gelijk op. Zal me niks verbazen als we straks ook nog op dezelfde dag bevallen. Je weet wel zeker dat het een jongen is hè??... :p

Hier gelukkig geen probleem met plek voor een kamertje.vorig jaar verhuisd en heb nu zonder verbouwen of wat dan ook al 3 kamers waar we uit kunnen kiezen.

Maar moi, waarom het bad er niet uit? Wel meer werk, maar ook gelijk meer ruimte. Hoe zit het dan met de vloer, omdat het eerst een badkamer was. Is die wel geschikt voor een babykamer?

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja daar hebben we het ook al over gehad, bad eruit... de vloer is van groene tegels, neeeeee niet voor een babykamer.. maar in nederland moet je aan normen voldoen voor babybedjes enzo, hier niet ook niet voor kamers

Deel Deze Pagina