Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gelukkig heb ik hier hulp ohne Ende... mijn moeder kan goed schilderen, mijn vader werkt in de bouw (zo vader zo dochter hahaha) en mijn man kan goed orders opvolgen...

Verder hebben we eigenlijk alles in huis, alleen moeten de dakdekkers eerst ff hun taak afmaken. Vrijdag zijn zij klaar, dus kunnen we vanaf volgende week zaterdag aan de slag.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En ik verveel me verveel me,en hoe kan ik mij nu vervelen met 2 kids om mij heen die mega actief zijn haha

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    haahaha echt!

hier lekker gegeten, en zo ga ik orion ff uitlaten! en daarna naar mijn slaapkamer, en lekker dvdtje kijken!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Mijn vriendin is bezig met bevallen zo spannend hihi,haar vliezen zijn gebroken heeft al weeen ben benieuwd hoe snel het gaat

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Spannend!! Hoef je je ook niet meer te vervelen, kun je duimen gaan draaien, haha!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goeienavond allemaal! :D

Twee dagen niet geweest en direct 13 pagina's bijlezen, stelletje kletstantes! :D

@Nadesy: geen gezeur hoor!! Je kijkt er toch naar uit en dan moet je hem toch nog missen...
    Wat maak je ons weer nieuwsgierig naar de naam!! ;)

@miniM: ik zag het meteen al in je onderschrift staan! Gefeliciteerd met je jongen!!! :D Krikt het aantal weer een beetje omhoog. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk in januari gaat worden met de onbekende erbij....

@MayD: wat fijn dat de dakdekkers geweest zijn. Wel jammer dat ze nog weer terug moeten komen ;)

@Eendje: meissie toch! Dikke knuffel voor jou! Daarvoor zitten we hier ook he?!! Om elkaar op te vangen, voor zover dat kan....

@Buddy: zeker een goed idee! Ik zit echt nog niet meteen op internet als de weeen beginnen. En ook niet meteen na de bevalling. Een sms is zo verstuurd! :D

@Moi: je hebt het ook niet altijd makkelijk he, met die gasten? Soms moet ik er stiekem om lachen...hihihi Maar kan me voorstellen dat je er soms goed chagrijnig van wordt! ;)
    En dat kamertje komt wel goed. Gelukkig heb je nog wel even de tijd.

@Doglover: wat jammer van je stiefzoon. Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt!

@Nadesy: wat spannend van je vriendin!!

Hier vandaag een nieuwe kledingkast voor dochter uitgezocht. Het wordt een Pax kast van de Ikea. Kan ze nog lekker lang mee! Met een mooie spiegeldeur, want daar is ze nu al gek op! :D
    We moeten het alleen nog even ophalen, maar de Ikea is hier om de hoek dus dat scheelt! :)

Wat betreft Buddies: misschien gewoon even de lijst erbij pakken en dan gaan matchen??

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bah ben mega chago!manlief heeft nog steeds naar zijn zin bij het vissen leuk voor hem!geen pijn niks,hmzz wel raar altijd als ik hem zie heeft hij 9 van de 10 keer pijn.zou wel aan de goede afleiding liggen,vraag ik of hij niet vanavond naar huis wil komen is het van nee want heb geen pijn en het gaat goed,pfff echt weet het soms niet meer heb geen zin in het eerdere gezeur van vroeger,natuurlijk gun ik hem het vissen de afleiding etc etc,mar wat voor afleiding etc heb ik niks helmaal niks ik ben mega gek op mijn kinderen en ze zijn ook mijn alles,maar er zou niet gezegd worden meid ga jij vanavond eens wat leuks doen!ja sorry het maakt me gewoon erg verdrietig!hij zegt altijd ik verlang zo naar het weekend ben zo blij dat ik thuis ben,we zien mekaar al niet veel en dan verlang ik en de kids zowiso naar het weekend dat hij thuis is,en dan is hij gewoon zowat het hele weekend weg,kan wel janken nu omdat ik baal dat hij het gewoon niet in wilt zien ik slaap al dagen slecht en als er iemand is zoals hij slaap ik al beter als hij bij mij in bed ligt althans want hij heeft vaak pijn dan gaat hij eruit of valt in slaap op de bank of bij mijn zoontje in bed en ik schrik dan zo erg dat ik altijd bang ben dat hij weg is en weer iets gaat doen,en hij denkt er soms te makkelijk over soms dan slaap ik s'middags met mijn zoontje en dan gaat hij ff weg met de oudste hondje uitlaten of naar de buurman heb hem vaak gezegd ping me ff als je wat gaat doen dan hoef ik mij geen zorgen te maken meteen maar doet hij dat dan nee en wie zit er in de stress ik,en dat is zo'n klote gevoel,

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hoi meiden!

Dank je voor de lieve woorden!! Heb echt zo veel aan jullie he!!!

@Nadesy, ja ik denk dat dat moeilijk is he, als hij daar is heeft hij altijd pijn en nu gaat alles goed. Maar het zal zoals je zegt aan de afleiding gaan... Mag je niet te veel aan denken meid! En het is wel jammer dat hij bijna het hele weekend weg geweest is, ook al hebben jullie enkel dat samen! Dikke knuffel meid!!!!!!!

@MiniM OOOOOOOOOW een BOY!!!!! goed seg!!!!
    Erg he weer de helft vergeten :s

Buddysysteem vind ik ook prima!!! :) :) Ik ben normaal voor de 11ste dus stel maar voor :) Woon wel in België maar voor een sms te zenden af en toe is voor mij geen probleem hoor ;) :) :)

Visite slaapt nog,... En moet eerlijk zijn was zo blij dat ze kwamen maar ben blij zondag te zijn en dat ze deze avond vertrekken... Het is is hier 1 grote zwijnenstal :eek: Mag heel de tijd opruimen enzo je ziet er niks van... Ach morgen he ;)
    Gisteren nog enkele keren harde buik gekregen maar dat zal nog van de stress geweest zijn he, gaat echt veel beter. Heb er ook met mijn man over gesproken over heel dit gedoe en heb hem gezegd zij lachen nu, wacht maar mijn dag komt nog... En dat meen ik ;) Hehe wat hormonen ;) :p :p

Zo zo meiden tot later hoor boven getrappel :p
    Doeii doeii
    Zorg goed voor jullie en Nadesy laat je niet hangen meid ;) :) xxx

9. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen!!

Nadesy, denk je wel goed aan jezelf meid? Ik heb zo met je te doen. Is het misschien een idee om samen met R. in gesprek te gaan met iemand erbij, ik neem aan dat hij nu ook begeleiding krijgt? Het is heel wat wat jullie hebben meegemaakt. En alle aandacht kan niet alleen naar hem toe gaan. Ook jij moet dit een plaatsje gaan geven en het gaan verwerken. Et staat jullie nog heel wat te wachten, ik ben bang voor je dat je er zo een keer onderdoor gaat...
    Nogmaals, denk goed aan jezelf, dikke knuf!

Hier, vandaag een Joepie moment, zometeen de auto in en richting Scheveningen, dagjes strand met als afsluiting vanavond K3!!

Fijne dag allemaal!! Groetjes Sanne

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje sorry ben soms wat dement maar is er familie bij jullie aan het logeren?pff erg kan dat zijn he leuk als ze komen idd maar ook lekker als mensen weer weg gaan he vooral als het z'n troep geeft,

@Zondagskind heeel veel plezier vandaag en leuk naar k3

ja hij krijgt 1 keer in de 2 weken komt er iemand voor hem,alleen om te praten,9 Sep dan moet hij naar de psy en gaan ze volgens mij kijken hoe en wat en hopenlijk testen etc doen,en dan gaan ik mijn zegje zowiso ook doen

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ze moeten 4 daken doen (stropen, opnieuw dekken, voorzien van sedum) dus daar zijn ze niet in een halve dag mee kaar...

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Joepie vandaag 21 weken hahaha :p

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @eendje, hoe gaat het nu?

@marije haha bijlezen geblazen dus!!!!

@MayD ja, het weer werkt voor de dakdekkers ook niet echt mee...

@zondagskind, K3!!!!!!!!!!!!!!!!

@nadesy, meid ik heb met je te doen! een dikke *knuffel*

@nadesy jippie 21 weken!!!

@all hier weer oorpijn en keelpijn, het zakt weg en dan komt het weer terug baal! Gisteravond lag ik te slapen en lief kwam naar bed, toen ik wakker werd had ik een enorme kriebel in mijn keel, ik dacht dat ik de dievenmoord stak jeetje!!! lief meteen met water aangerend... daarna weer in slaap gevallen en nu dus een schrale keel van het hoesten en overal staan flesjes water gereed voor mij hihi!

net lekker een croissantje ontbeten met lief samen, paps hebben we weggestuurd, alhoewel mijn mams had gezegd dat hij thuis moest blijven vandaag omdat we maar met zijn 3en zijn... maar het is zo rustig vanmorgen, dat we hebben gezegd dat ie tot 12 uur kan gaan en dan weer thuis moet komen ... hij geeft zwemles aan kinderen van de reddingsbrigade uit. in de winter in het zwembad, en in de zomer in de wörthersee hier... dus ons kindje gaat ook goed leren zwemmen van opaatje hihi!

zo, en eigenlijk heb ik trek in koffie, maar ook weer niet, dus doe het maar niet, want meestal gooi ik het weer door het putje heen...

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,

Wat fijn dat ik jullie ook allemaal blij maak met de komst van onze zoon! Leuk om te lezen!

Joyce, misschien heb ik het gemist maar hoe weet je al zo zeker dat je een keizersnee krijgt in dec?

Kamertje, we moesen eigenlijk ook eea veranderen maar nu we gaan verhuizen is het net nodig! Onze zoon krijgt een lekker ruime kamer op de 1e etage en over de meubeltjes waren we het ook snel eens! Ik kijk er echt al naar uit. Alles komt eind oktober! De sleutel hebben we 20 sept dus verwacht dat we er half oktober al inzitten.

Nadesy, spannend van je vriendin! Weet je al wat t wordt?
    Wat betreft jeman, ik snap dat je erg baalt en verdrietig bent! Misschien toch bespreken?
    Gefeliciteerd met je 21 weken!

Moi, beterschp en gewoon lekker rustig aan oke?

Hier alles goed verder! Leuke kleertjes gekregen van mn moeder uit Singapore! T oppassen op mn neefjes was ook gezellig. Nu nog lekker aan t luieren en vanmiddag naar de verjaardag van mn zwager.

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy joepie meid 21 weken alweer!!!!!
    Ja je kunt het familie noemen, kennen ons al vanaf ik 2 jaar was :) Maar zoals ik zeg blij dat we zondag zijn ook al zie ik ze zo graag komen!!! :)
    @Moi gaat beetje heb beetje beslist ze echt een hele tijd uit ons leven te verbannen... Foto's waar ze bij op staan liggen nu in de kast, kan ze nu echt niet aanzien! Erg maar goed als ik zo me beter voel. Moet wel eerlijk zijn als ik bruut beweeg of rechtsta krijg ik nog steeds harde buik... Ook al is het al veeeeeeeeel minder dan vrijdag of gisteren... Heb een goed spannend t-shirt aangedaan, dan rust de buik een beetje :)
    Mijn vriendin die hier logeert heeft ook gezegd dat ze als ze thuis is mijn broer toch ook eens mail gaan zenden, of hij over de gevolgen nagedacht heeft, zegt ze stel je voor wat er met de baby kon gebeuren... Dus ja laat ik ze effe doen he :)

Zo nu gaan eten bij kleine broer met de bezoekers :) Daarna de auto inladen en we kunnen rusten :p Alles blijft hier liggen en pas morgen ruim ik de boel op :)
    Meiden fijne zondag nog he!!!
    Doeii doeii
    En dikke knuffels voor jullie!!!

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jeuh!!! wat leuk zeg....weer een jongen erbij! geefeliciteerd! :D

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah wateen vervelende situatie meis....sterkte ermee ne hopelijk komen ze tot inkeer nog..denk dat stiefpa een hele hoop vingers in de pap heeft hierin........:(

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier een mobiel met internet...dus denk dat ik ook iedere wee zou kunnen melden ;) Maar buddy's wil ik wel hoor! :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm..jullie huis...tv uit!! moet ie zichzelf maar vermaken zonder tv...kan toch makkelijk!!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    spannend en hoe gaat het ermee??

Deel Deze Pagina