Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah...hoe is het gegaan toen hij thuis kwam?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heb niet op iedereen gereageerd..maar was best wel veel! heb er af en toe eentje tussen uit gepikt..hoop dat ik wel iedereen ff iets gezegd heb!

Anders...knuffel meiden!

Jullie hebben gelezn hoe wij met het kamertje zijn hahaha, we zijn dus echt nog niet ver mee...heb ook nog niets verder voor de kleine..moet toch echt gaan uitzoeken wat ik nog moet hebben.....dingen van dochterlief weg doen.

Gelukkig hebben we een neutrale maxi...

Nu nog een wagen......voor 2 hahaha, iemand opperde in een topic dat ik het van de staat zou kunnen krijgen ofzo......ga ik me eens in verdiepen of het vergoed zou kunnen wordne en of hun kunnen helpen misschien in zoeken....

3. Moi ja bedje maken maat wat voor tips wil hij hebben dan zo moeilijk is het niet, martijn heeft deze niet zelf gemaakt overigens maar hij kan het wl helaas is die vandaag ook aan het werk..zucht hele weekend en de hele week maar goed komt gelukkig niet al te vaak voor .

MiniM ik heb een medische indicatie en een ziekte dus met die ziekte mag je geen 40 weken uitzingen omdat je echt fit de bevalling in moet gaan , ik heb al kans op vroeggeboorte en dan moet ik meteen met spoed naar het WKZ in utrecht dus nemen ze me al eerder op en halen ze het eerder..daaroor dus hihi

Nadesy pff jeetje ja ik vind het heel moeilijk om hierop te reageren ik zou het hem voor zijn voeten gooien en niet rustig kunnen blijven absoluut niet ik zou kwaad zijn gloeiend!!
    maar weet ook niet wat jullie allemaal meegemaakt hebben
    al met al vind ik het Geen stijl sdat hij er doordeweeks niet is en dan kan die het weekend jou een beetje ontzien qua kinderen en met jou wat tijd doorbrengen en dan doet die dat niet!
    wat is voor hem nu belangrijker? jij en de 2 kinderen plus de derde op komst of vissen? dat zou ik hem voorzetten
    neem aan dat als hij vissen zegt je niet aan een derde was begonnen ...
    iig dikke kus

Eendje ah lekker rust straks weer:)

Antares hier hetzelfde hoor lees wel alles maar reageer ook even niet op alles word zo lekker veel gekletst hier.

Gister bij mijn ouders gebbq en voelde de kleine meid ineens vanaf de buitenkant hihi schrok ervan!

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Thanx voor de uiteg Joyce! Die nieuwsgierige ik he...:)

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo allemaal!!!

Nadesy, dikke knuffel voor jou!!

Hier druk, vanmiddag de 1e verjaardag van de tweeling van m'n broer. Zal wel druk zijn....
    Ik lees vanavond weer bij!! :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnxx lieve meiden!

hij is er nog steeds niet,zijn broertje zou hem ophalen en hier heen brengen maar die kon opeens niet meer,en nu brengt een neef van hem maar wanneer geen idee,Délano de oudste is ook al boos en vind het niet leuk dat zijn vader het weekend weg is geweest,weet je wat het is als ik er straks wat van ga zeggen dan is het van ja je hebt gelijk etc etc etc maar volgende keer doet hij het zo weeren dat komt echt door zijn Bordeline,
    ook als hij eerder een klusje ging kijken dan was het van ben met een uurtje weer terug,ging die om 19.00 uur er heen en kwam pas 23.15 terug en dat zijn van die dingen waar ik mij behoorlijk aan erger en waar hij zich ook goed in moet veranderen,want hij zou hij het vinden als ik de hele week weg was en dat hij om de dag bij mij kwam met de kids en ik zou zeggen tegen hem nou schat mijn vriendinnen heb wat leuks georganisseerd ik ga lekker een dagje en nachtje weg,nou dan zou de hel los breken dus gooi hem dit straks wel voor de voeten sorry weer een heel verhaal pfff

7. MiniM maakt niet uit:)

Marije oe leuk veel plezier en gefelciteerd!!

Nadesy misschien een hele stomme of bijdehande vraag maar was hij ook toe aan een derde? ik bedoel is het um gepland overlegd ect?
    martijn die moet dat soort dingen niet proberen, nu is hij een klus aan het doen in amsterdam dat doet hij nooit op zondag maar in overleg hebben we besloten dat hij het toch ging doen levert wel 500 euro op , die mensen waar hij vandag klust zijn joods en werken niet op zaterdag en doordeweeks werkt martijn zelf.
    maar alles gaat hier in overleg we hebben er samen voor gekozen en gaan er ook samen voor,
    ik moet met de paarden een stap terug doen , en hij met klussen even een stap verder vanwege financieen, maar we regelen en overleggen alles samen, ik zou het heel raar en ook zeer frustrerend vinden als hij er doordeweeks niet is en dan de weekenden ook nog eens een keer niet dat kan hij niet dat kan ik niet al was ik niet zwanger.
    het is toch geweldig om bij je kinderen en vrouw te zijn en een derde op komst dan staat hij er toch voor je?
    Bordeline ok snap ik maar ook mensen met bordeline hebben vaak de intuitie om lief te hebben.
    vergeef me als ik te ver ga maar ik heb het idee dat jij er strakjes alleen voor komt te staan nu al met de twee mannen en een derde op komst , je jongens vinden het al niet leuk en zijn boos op papa...hoelang trek jij dit nog? sorry maar moest het ff kwijt denk wel aan je

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce owh niet erg hoor dat je dat vraagt en nee de derde was niet gepland maar natuurlijk erg welkom.was voor het eerst van me leven net 3 maanden aan de pil dus tja,mar moet zeggen in het begin was hij niet blij maar nu wel heel erg,vissen heeft bij hem al vaak op nummer 1 gestaan van zijn lijstje zeg maar ik snapte best dat als je hele dagen werkt en soms de avonden ook nog dat je wat anders wilt,maar ik ben 24 uur per dag met mijn kids helemaal niet erg hou mega veel van ze,het is een hele goede vader voor zijn kinderen want als hij er is wilt hij meestal ook wel wat met ze doen,maar baal gewoon dat er niet een keer in zich zelf op komt van he niet leuk als ik nu weg ga,en alsik dan gewoon een par uurtjes ga,nee hij wilt dan gelijk de hele dag en nacht weg,ik bedoel ik doe erook moeite voor om naar hem toe te gaan met de trein en 2 kids terwijl de jongste zo ondernemend is en zoveel spanningen soms geeft voor me,omdat hij 99% vaak niet luisterd,

en ja ik vind het nu gewoon zielig voor de oudste want het is de hele tijd wanneer komt Papa terug ik mis hem,

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hey dames, ik kom me ook ff melden! erg druk maar leuk weekend gehad, nu met de pootjes omhoog nog ff lekker van me laatste dagje weekend genieten en dan morgen weer werken! vandaag alweer 22 weken!
    fijne zondag allemaal!

Nadesy ff dikke knuffel voor jou meis!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nadesy, hoe is t nu?

Delilah, gefeliciteerd met je 22 weken!

11. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Nadesy kan je goed voorstellen meid, en groot gelijk dat je er wat van zegt, al kan ik me voorstellen dat je ook geen zin hebt dat er gezeik etc van komt!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja het gaat wel hij kwam tegen half 2 pas thuis,en zag al aan zijn hoofd dat hij super moe was,zo stonend als een garnaal zag hij eruit en voordat hij wegging nog steeds nee het was geen leuke Zondag helaas,hij was niet zichzelf moe,keek echt stonend uit zijn ogen dus tja,heb wel mijn zegje gedaan toen hij thuis kwam,en hij begreep het wel maja eerst zien dan geloven,

mijn oudste zoon was ook echt boos op hem,hij mocht bij mijn broer eten enhij zegt zo tegen zijn vader ik ga lekker bij Ome J eten,als jij nu niet weg was geweest dan was ik thuis gebleven,pff kind van 7 die dat even zegt,

maar even 1 joepie moment ik geniet zo enorm van mijn kleine voetballer in mijn buik!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kleine voetballers...hier ook eentje...pff hij houdt me wakker in de avond en ochtend!

Voel me beetje eenzaam nu....heb last van lege nest syndroom denk ik.

Ons meisje is net 10 min geleden in de bus gestapt....op weg naar weer een dagje school...helemaal alleen....ben zo trots op haar!!

Vind het ook wel heel vroeg..ze is nog geen 3,5 jaar oud.....Hopelijk mag onze boy straks wel langer bij ons blijven....en is hij helemaal gezond!! (nog eens zo een traject is me eigenlijk te moeilijk..ook al doe je wat je moet doen...) Je kunt het helaas niet kiezen.

Hoe is het verder met de mamsjes?

Groetjes,MIranda

14. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hoi hoi

@Nadesy ja is vervelend als zelfst je kids zien wat er zich speeld he... Maar geniet van je voetballertje meid!!!! :) dikke knuf!!
    Antares hier donderdag maar versta wat je bedoeld hoor!
    Ze gingen ergens naartoe ook met de bus en had ook zoiets van oooh mijn kleine jongen!!! is ook 3jaar van in juni.

@Hier
    Goh heb van die ******** nog niks gehoord en wil ik zeker niet nu, gaan aan de kamertjes beginnen dus dat maakt mij super blij!! Nu eerst 2 dagen overal weer opruimen!!!! goh bezoek is leuk maar dat word hier zo'n zwijnenstal joh!!!!! De keuken is nooit zo vuil gebleven... Bleef wel eens wat staan maar zoals het nu erbij staat LOL Maar goed nu eerst een rustige morgen, en dan erin vliegen!! Hopelijk vandaag ook de riem voor mijn wasmachine en dan kan ik wassen... Noah deze nacht bij ons in slaap gevallen en om 1u werd ik wakker, nat :( :( :( dus onze nieuwe matrasjes zijn al gezegend :( Dus Noah beetje afgewassen, nieuwe broek aan in en in zijn bedje wij weer 15min op voor lakens/handdoeken enzo te leggen... Pfff Ach ja...
    Zo zo meiden tot later he!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja gaat hij een dagje weg? Dat is toch leuk haha, hier heb ik laatste weken geoefend...dagje weg met opa alleen..dagje weg met een kennis en haar kindje......en nu met de bus naar school dus!

Ach voor nu alleen maandags en donderdags naar school toe....straks in december ofzo misschien al november 3 volle dagen naar school....

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares pff 3.5 en dan al alleen met de bus wel met begeleiding lijkt me?mag je niet mee als ouder?

@Eendje leuk dat jullie aan de babykamer gaan beginnen!pff ja niet fijn dan zoveel visite over de vloer maar ze zijn weer weg toch :D als het maar gezellig was

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja een vaste begeleider hebben de kids! (vond het alleen niet zo netjes...ze hadden een stoel voor kindjes tot 20kg..maar dochterlief is al veel groter en zwaarder...ze moest echt sjorren....arm kind!) daarom hebben wij al een andere stoel gekocht!!!!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares hoe zwaar is je dochter dan?
    ok wel fijn een vaste begeleider

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    22,5 kg...en ongeveer 106cm...

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ze zullen we standaard denken hoeveel een kind weegt op die leeftijd of had je het door gegeven?maar niet leuk voor je dochte rdan natuurlijk

Deel Deze Pagina