1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - ?? - BV - TH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje - ?? - BV - TH 26 januari - Escal - 2de kindje - ?? - FV - ZH Jongens: 4 Meisjes: 8 Onbekend / geheim: 8 Afspraken 29 augustus Marije1980 - controle VK 30 augustus Antares - controle VK 1 september Ninja 2 - 20 weken echo 2 september moi78 - orgaanscreening 5 september toekomstigemam - 20 weken echo jannie1980 - 20 weken echo en hopelijk geslachtsbepaling 6 september Ninja2 - controle VK MayD - controle VK Delilah86 - controle VK 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK MiniM- controle VK Escal- 20 weken echo 19 september MiniM- pret echo 20 september Doglover76 - controle VK 1 oktober MayD - Pretecho 3D/4D *even omhoog gehaald*
had het wel doorgegeven....maar donderdag konden ze het ook al niet vinden hier (nieuwbouwwijk) en dat had ik ook doorgegeven hoe ze het konden vinden.......ach nu geen probs geloof ik! ze waren netjes op tijd zoals de juf had doorgegeven...ook al zo iets, ik had geen brief van de vervoerder gehad...zou wel moeten dus! zullen we het opstart problemen noemen na de vakantie hahahaha. Komt wel goed allemaal!
morgen pas! maar bedankt hahaha, ff hartje luisteren..en verder niets eigenlijk...voel me goed (redelijk) en voel kleine hele dag door..dus tsjah...
Hi meiden! Wat leuk & gezellig zo een clubje voor januari mama's, ik klets graag gezellig mee als dat kan Even wat over mezelf; 28 jaar, mama van een dochter (januari 2003) en nu zwanger van de 2e (januari 2012 uitgerekend) Ben helemaal happy met de zwangerschap alleen nog steeds vaak heeeel moe en hangerig...hebben jullie ook nog steeds wat 'kwaaltjes?' Dochterlief is ook helemaal blij dat zij eindelijk een broertje of zusje krijgt, ze heeft staan jumpen en juichen door het huis toen we het haar vertelden hihi. Nou meiden, ik zal ook actief meedoen op zp hier, Mits dat kan xx
Hoi Tess, welkom! @antares, jeetje zo jong en dan al alleen met de bus naar school... ik denk dat het voor haar sociale ontwikkeling niet slecht is... ben benieuwd hoe haar dag was!!!! @nadesy, jeetje, en zo stoned als een garnaal, en dan ook nog zo laat thuiskomen, ik begrijp het echt niet van hem... ik zou wel je oudste zoon goed in de gaten houden, als hij nu al zulke dingen zegt tegen zijn vader... @eendje, ja, visite, ik ken het... ik vind het heerlijk als er vrienden en familie overkomen, hier altijd tegen betaling, want ik moet ook mijn brood verdienen, maar ik ben altijd zooooo blij als ze weer weg zijn!!! @all joepie moment : ik heb gisteren weer een keer vlees gegeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb een cordonbleu op mmmm en hij was zoooo lekker!!! Voel me gelukkig weer kiplekker, en kan de hele wereld aan!! en daarnaast is het lekker rustig hier, dus kunnen we allemaal een uurtje langer slapen enzo!!! accu is weer aardig opgeladen!! en meiden, owwwwwwwww ik ben zoooooo zenuwachtig voor vrijdag!!!!!!!! dan zie ik ons kleintje weer! de orgaanscreening bij de speciale gyn, dus niet mijn eigen gyn... echt super!! ben zooooo benieuwd!!! ben ook benieuwd wanneer ik het van buiten ga voelen... de schopjes binnen in worden wel steeds beter voelbaar, dat is grappig, maar ik voel het van buiten helemaal nog niet...
nadesy ok meis weet verder niet wat ik erop moet zeggen kijk er echt van op..en heb echt respect voor je! antares oe zo jong en dan al weg ..ja voor haar zal het 1 avontuur zijn hihi alleen voor jou moeilijk.. Tess welkom eendje ja leuk als ze komen alleen erna ja haha ik ken het .. moi nog druk vandaag?of valt het mee?? spannend die orgaanscreening!! ik denk bij jou een meisje hier voel ik de kleine af en toe in de ochtend een beetje , en in de avond wat meer maar niet overdreven ofzo..denk dat ik een amazone krijg net als haar mama hahah
Moi en Joyce; wat leuk dat jullie het kindje al regelmatig voelen...ik kan ook niet wachten maar hier is het nog gevoelloos hihi
Moi, fijn dat je je weer goed voelt! Mag ook wel naar al die weken he! Geniet ervan! En spannend ja vrijdag! Ik zenuw met je mee hoor! @Nadesy, hoe is het vandaag meis? Antares, respect hoor hoe jij het doet met je kleine meid! Hier helaas niet vrij Tess. Moet zo gaan werken. Normaal ben ik er al maar vanmorgen was ik echt te moe. Gelukkig kan ik mn tijden redelijk zelf indelen, dus dat is wel fijn.
minim, dat zeggen wel meer mensen...maar snap eigenlijk niet waarom hihi. Ik doe gewoon wat moet, en wat de therapeuten enz zeggen dat het beste voor haar is......dat is toch normaal? tess, waar ligt je placenta, en het zal nu wel sneller komen hoor dat je het gaat voelen...hier word ik er af en toe misselijk van zoveel beweging hahaha. Ga nu ff snel naar de supermarkt..misschien daarna iets eten...en dan douchen op me gemak!!...en daarna dozen van boven naar beneden slepen om uit te zoeken denk ik maar...hihihi...Moet wel op me knieen achter een kast en bureau in de hoeken van onze schuine zolder kruipen....maar we zullen zien of het werkt!
Oh en hier wel vrij..hoef deze week alleen maar woensdag avond te werken.......volgende week vakantie!! En dan eind september nog ff weg, griekenland...heb er zin in !!
Wat n luxe dat je tijden een beetje zelf in te delen zijn miniM maar wel vervelend dat je zo moe bent (blijft je t liefst lekker in bed of op de bank he) Hier ist maar goed dat ik nog 24u pw werk en 1 dag op school zit want anders zou ik hele dagen slapen... Voel me soms wel schuldig naar manlief toe hoor; hij ziet me tegenwoordig meer liggend dan actief haha
moi, komt helemaal goed! geniete ook van je echo he!!!!! Nadesy, ja ik weet niet wat te zeggen eigenlijk....jij kent je man het beste...maar ik vind hem nu heel erg kinderlijk en egoistisch overkomen in jouw verhalen.........jij hebt ook jij tijd nodig!! Na alles wat je door moet staan...en dan kan je zeggen borderline...maar mijn ervaring is met die mensen dat ze idd egoistisch kunnen zijn..maar ook heel lief! dus hij zou het wel moeten kunnen! (ook al ben ik bang met zijn poging tot.....dat hij gewoon ff heel egoistisch is nu....) hij krijgt therapie...en jij?
Antares; wow jij hebt er zin in vandaag wel voorzichtig met die dozen ellende hoor! En lekker naar Greece! Altijd fijn om vakantie in t vooruitzicht te hebben