Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier tot nu toe 3 kg bij maar zag dat ik bij Noah pas !! 1 kg!! bij was en was in totaal 20 kg bijgekomen... Dus hopelijk nu niet boven die 20 kg! Want gaat er zo moeilijk af he :( Zat eigenlijk bij de zwangerschap nu nog 6kg boven begin gewicht bij Noah... Ga hierna wel moeite doen om het er allemaal af te krijgen :)

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ werken waarschijnlijk zal het wel 6 weken voor de bevalling met verlof gaan. heb een erg zwaar beroep en vorige keer zat ik met 30 weken thuis. Ik hoop nog 3 weken vakantie er aan te plakken. maar mijn contract loopt af als ik net bevallen ben. Hopelijk word het weer verlengd werk er al 4 jaar maar toch je weet nooit. Gelukkig zal het geen super ramp zijn mocht ik ontslagen worden maar nu is alles gewoon geod geregeld en dat zal dan weer passen en meten zijn.

@n kilo.s hier ook nog niets aangekomen maar 6 kg afgevallen nou ben ik al flink dus ik kan het hebben en het is niet goed voor me als ik 30 kg aankom haha

wij hebben om 18.45 een echo om te kijken of het een jongen of meisje is pffffff spannend haha.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ninja, spannend en leuk! Geniet ervan, ben benieuwd! :)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja spannend meis :D

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @ninja spannend meid!!! :) :) :) Heb kriebels in jou plaats XD :)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ik krijg ook al van iedereen telefoontjes enz grappig is dat

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hoi meiden!

We zijn weer terug van 3 daagjes Friesland. Was erg leuk! Kids erg blij om opa en oma weer te zien. Waren nog maar een weekje weg hoor...

Vandaag alweer 17 weken, gaat snel. Ik voel hier nog geen beeb. Zit er wel een beetje op te wachten hoor! En wachten duurt lang.
    Ik zal morgen eens rustig bij lezen hoe het hier met iedereen is!

Groetjes!!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend ninja. Succes!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja owwwh nog even hopenlijk werkt hij zij mee hahaha

10. spannend ninja !! pff wij moeten nog een week wachten nee 9 dagen haha zucht....

hier afgevallen nog niet aangekomen:D maar wel een buikie

nadesy je hebt de nekpijn doorgegven he? ik werd er vanmorgen meer wakker man pff heb nog wel ff paard gereden net want ja die moeten ook gewoon beweging dus gaat nu wel beter ...haha maar moest meteen aan jou denken;)

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy zo mooi buikje heb je al zeg! groeit goed!

Mayke hoop dat het goed is gegaan bij de psych!

Wen groot gelijk ff lekker uitzieken! ik ga proberen tot 4 weken van tevoren door te werken zodat ik net zoals jij zegt na die tijd langer heb :D

eendje veel plezier met poetsen! en het is na 6 weken vakantie lijkt me inderdaad wel fijn als ze weer naar school gaan ;) en 18 weekjes alweer, tijd vliegt inderdaad! vind ik ook! en luxe inderdaad dat je zo lang zwangerschapsverlof hebt! maar wel erg lekker ;)

Moi dan vind ik eerlijk gezegd dat dat in Nederland beter geregeld is, want 8 weken voor is best lang en 8 weken na erg kort ;) ga je dat volhouden tot de laatste dag?

minim ik ben ook al 6 kilo aangekomen hoor, dat is voor mij echt veel want kon eerder eten wat ik zou zonder aan te komen ;) dus niet iedereen komt maar weinig of niks aan. ben gewoon slank verder maar die kilo's zitten echt op mijn heupen, buik en borsten :)

Antares wat rot zeg dat je nog steeds zo spuugt!

ninja weet je ondertussen al wat het is? ben erg benieuwd! :D

zondagkind fijn dat je lekker hebt genoten! en 17 weken alweer!

hier gaat alles prima, lekker druk met werken ;) nog een paar weekjes en dan hebben we lekker vakantie! ben nu aan het aftellen naar de 20 weken echo nog maar een paar daagjes ;)

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @delilah, ik zal wel moeten, ik ben eigen baas, en de tent hier draait door... Oud en Nieuw zitten we vol :$ Maar ik heb mijn ouders, mijn liefste en een lieve vriendin die ons in de winter helpt, aangezien ik dan niet alles meer kan....

Normaal is het beter geregeld hier hoor, mijn buurvrouw is namelijk 2 jaar thuis, dat is als je in dienst ben... Maar ik ben eigen baas, en dan is het helaas pindakaas....

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Zwaar hoor Moi.

Ninja, ben benieuwd spannend hoor!! Je zult het inmiddels al wel weten!!

Ik wil a.s maandag vragen wat het geslacht is als ik voor controle moet.. hoop dat de gyn daar naar wil kijken. Anders zal het vast de 20 weken echo worden.

Antares wat vervelend dat spugen. Ik spuug ook nog elke dag keer ongeveer. Maar kan wel wat meer eten. En kom nu ook erg hard aan terwijl ik - 10 zat. mijn benen en kont blijven dun, is echt buik en heupen.

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ninja: veel plezier , als het al niet te laat is.

kilo's: Ben geloof ik een halve kilo aangekomen, was bij Sara 25 kg aangekomen en daar waren er ongeveer 5 van over. En mijn gewicht is al erg hoog, dus hoop dat het dit keer wat minder is.

werken: ik wil proberen 4 weken van tevoren te stoppen met werken, zodat ik er 12 weken achteraan heb. Mijn verlof begint dan na de kerst, misschien dat ik die dagen nog vrij neem tussen kerst en oud en nieuw. Verder plak ik er nog 1,5 week aan vast, zodat ik pas weer 1 mei hoef te beginnen.

Vanochtend toch nog de vk gebeld, voelde me niet zeker over het hartje horen gisteren, dacht dat het mijn eigen hartslag was. Bij de laatste zwangerschap ging het ook niet goed in deze periode. Maar mocht vanochtend gelijk langskomen en heb allebei de hartslagen gehoord. Dus helemaal gerustgesteld.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nienke: fijn dat het toch goed zat meis.

@ Delilah: spannend hoor, de 20-weken echo. Nog minder dan een week voor jou!

Hier ging het gesprek met de psych wel aardig... voel me nog steeds hetzelfde. Ze wil gaan werken aan het feit dat ik beperkt wordt door mijn pijnen... ik denk zelf dat dat niet het probleem is, maar goed... het zal wel. Volgende afspraak over 2 weken pas weer. Vrijdag eerst maar weer naar de HA

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Zo wij gaan het roze front versterken!!!!!!! We krijgen een meid:D:D:D:D

en mijn kleine ventje is gaan lopen net voordat we gingen haha ik ben een trotse mama op een roze wolk:D

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw! Gefeliciteerd!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ninja, zo heb jij even een topdag! Leuk! En een meid, geweldig! :)

@mayd, jammer dat ze niet goed naar jou verhaalluisteren, als je aangeeft dat daar je klachten waarschijnlijk niet
    Vandaan komen. Waar denk je zelf dat het aan ligt?, misschien beetje brutaal. Snap het als je het niet wilt vertellen hoor, maar misschien vindt je het ook fijn om het hier een beetje van je af te schrijven. Knuffel
    Meis!

@nienke, fijn dat alles goed was. Snap dat je hier van schrikt.

Truste meiden!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja gaaf een meisje! en leuk dat hij gaat lopen :D

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    :D Daar gaan we dan, hop de auto in, bloedprikken, urine afleveren, bloeddruk meten, wegen, en dan........ DE ECHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot vanmiddag!!!! Ben er pas laat, moet ook nog ff weg daarna!!!

Deel Deze Pagina