Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Tess, dan kunnen ze nog op dezelfde dag geboren worden. Hoe vind je dochter dat??

Nadesy, dat is inderdaad al een flinke boy!!! Was je met de 2e ook zo vroeg bevallen?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nee toen met 39 weken en 6 dagen :p
    maar allebei door te hoge bloeddruk

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @marije, ja ik voel me inderdaad heeeeeel erg bevrijd!!!!

en vandaag heb ik echt nergens zin in, zit nog steeds op mijn reet achter de laptop!!

4. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadesy; vorige week echo gehad doordat me 12 wkn echo foto's gesmolten waren (ben niet zo handig soms haha) en daarop wist de vk zeker weten een meisje te zien....totdat zij het apparaat uit wilde zetten en verbaasd keek en ze zei "huh? Zie ik daar nou toch wat zitten?" Nog steeds geen idee dus! Moet straks even bellen voor 20 wkn echo te verzetten...nieuwe afspraak maken want manlief kon echt niet :(

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tess owh je bent nog niks wijzer,.gesmolten toevallig geprobeerd te lamineren?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi hier ook al totaal geen energie en moet nog zoveel doen,maar kan de kracht niet vinden bleh

7. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi hoe raad je het zo nadesy??

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahaha euuuh toen ook geprobeerd bij de tweede hahaha en foets weg was de echo :p

9. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah wat is dat balen als je ze verfrommelt uit het apparaat ziet komen he... Heb panisch de vk gebeld en gesmeekt om nieuwe (ze kon de foto's niet met terugwerkende kracht uit dat prachtige echo apparaat halen) zodoende Kreeg ik vorige week nog een echo tussendoor :)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tess zo dat is wel een service zeg,ik had er gelukkig al foto's van gemaakt voordat ik dat deed dus ik had een klein beetje geluk hihi

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hoi hoi
    éTess WELKOM!! :) :)
    @Nadesy gelijk heb je meid, leg het het vuur maar aan de schenen ;) Niet op je kop laten zitten, wel jammer dat het zo moet he. En je hebt natuurlijk ook wat tijd voor jezelf nodig he.
    Hier donderdag word eeecht een relax dagje!! noah eerste dagje school dus moet niet de hele tijd achter hem heen lopen voor dit en dat ;) Heb hier nog niks gedaan pfff weet niet waar te beginnen, maar zal toch moeten he haha

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Tess: hoe oud is je eerste? Ik ben hier (en dat durf ik hardop te zeggen) expert op het gebied van gelijk met je zus jarig zijn... mijn zus en ik zijn allebei op 18 januari jarig. Ik hoop dat ons meisje vroeger komt en niet 12 dagen na de uitgerekende datum... tja, dat zou wat zijn. Maar 29 jaar lang altijd je verjaardag met je 4 jaar oudere zus moeten delen is niet leuk hoor ...

Hier nog een JOEPIE! JOEPIE: straks voor het eerst sinds 4 weken weer fysio!!!

13. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eendje; tnx!

Heerlijk dat je vanaf donderdag wat tijd voor jezelf hebt..lijkt me vrij heavy, zwanger zijn en jong kiddie hebben.

14. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD; mijn dochter Megan is 8 vrij veel leeftijds verschil met de 2e dus..
    Heb aan haar gevraagd hoe ze t zou vinden als het op dezelfde dag geboren wordt en dat lijkt haar helemaal niks idd. Haar uitleg was; Dan krijgt mijn broertje/zusje op MIJN dag alle aandacht omdat hij/zij schattig klein is.
    Tja, hoe wijs hahaha.
    Duimen dat het niet op de same day is dan...
    En voor jou, je zus en je kleine sweety ook duimen dat het niet de 18e geboren wordt..dat zou wat zijn idd hihi

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @tess ik heb 7 juli de nekplooimeting gehad, en de gyn die vroeg of we een usb-stickje bij ons hadden, want dan kon hij alle fotoos erop zetten.. nu heb ik vrijdag bij hem de orgaanscreening, en de usb stick ligt al klaar, dan krijg ik alle fotoos van afgelopen keer ook mee

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @MayD grappig die verjaardagen op dezelfde dag... mijn vader is gelijk met mijn oom jarig... en mijn oma is op haar verjaardag bevallen van haar dochter, en mijn oma is ook nog eens een tweeling hahaha!! trouwens, mijn ouders zijn 16 en 18 januari jarig en mijn zus en ik 7 en 9 mei hihi

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heeft jullie echografiste het niet gezegd dat dat niet kan? Hier wel hoor, hihi.

Vorige zwangerschap kreeg ik bij pretecho stuk of 12 foto's mee....nu stuk of 45 op cd extra erbij hihihi

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm als ik 4/5 dagen overtijd ga dan beval ik op mijn pa zijn verjaardag....en de verjaardag van mijn man zijn opa (die is al overleden)

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ladies!

Welkom Tess!

Nadesy, zet 'm op he met je kerel! Goed dat je hem verteld hebt wat je ervan vindt. Sterkte meid!

Hier, K3 gisteren was helemaal super!! Kids hebben genoten, pap en mam natuurlijk ook... De musical was om 17.00 uur dus we hebben het gecombineerd met een dagje Scheveningen. Dat is natuurlijk altijd al feest want de zee die zien ze niet erg vaak. Dat krijg je als je in Limberg woont...

Ik zat overigens langs een echte K3 fan, een meid van een jaar of 16, kende alle liedjes en dansjes van buiten. Op het laatst sprong ze op met een mega knuffelbeer. Ik hoop dat onze dochter als ze 16 is geen fan van K3 meer is, haha!

Groetjes!!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind haha sorry is die niet toen op tv geweest?

Deel Deze Pagina