Hoi! Op een gegeven moment kom je er ook niet meer onderuit he, dezelfde maand jarig.... Maar dezelfde dag, ik ben blij dat ik nu niet in oktober, april of juni ben uitgerekend Alleen mijn broer is 14 januari jarig... Maar dat vind ik geen ramp en hij ook niet volgens mij
Ach weet je je hebt het niet voor het zeggen,als het komt dan komt het je kan er moeilijk een stop indrukken
Nadesy, je bedoelt die van die serie met al die fans, haha, zo erg was het ook weer niet! Hier moeder jarig op de 20e. Wij gelukkig in juni, juli, oktober.
Inderdaad hihi. Hier hebben we wat met de 28e.. ik 28 Juli, broertje 28 Sept. Dochterlief 28 Jan. Hebben jullie de naam al gekozen voor jullie kindje? Wij hebben voor een meisje al de naam maar voor een jongen komen we er echt niet uit pfff lastig hoor, tis toch voor t leven.
namen......moeilijk! Datums...hier eigenlijk alle maanden wel iemand.......grote familie hahaha. Enige datum die ik niet wil is 24 december...dan is manlief al jarig en dat is niet leuk!!
Goh hier ook enkele verjaardagen aan elkaar gekoppeld maar telkens zo de ene een dag voor de andere, dus dat maakt niet zo uit he Januari hebban we nog niemand dus mag komen als ze wil @Naam wij hebben hier al voor onze meid een naam Milla afkorting van mijn grootmoeders naam (Milania) Mijn man vond dit in combinatie met zijn achternaam (bestaat uit 2 woorden) te lang dus hebben we afgekort Ben zelf heel blij met die naam, mijn jongste broer (die peter word) vind hem iest minder klinken maar heb hem gezegd dat hij dat wel gewend word he Zo hier thuis nog steeds niks gedaan hahahaha moet nu toch eeeeeeht wel iets doen Vriendin vroeg of we zin hadden om mee naar zo'n binnenspeeltuin te gaan met springkastelen enzo en ja wie zegt er daar nee tegen he
nee hier in januarie alleen mijn broertje maar das de 30e , maar gezien ik in december beval hoogstwaarschijnlijk hoop ik dat ik ook een beetje mee mag sturen wanneer ik wil geen kerstkindje dat zou ik zielig vinden ... Namen nee jongens namen in overvloed maar een meisjesnaam poeh nog echt geen idee haha ..daardoor wist ik ook dat het een meisje zou worden mijn buikje vandaag'merk dat paardrijden iets moeilijker word haha
Nadesy wat vervelend dat je zo'n vervelende zondag hebt gehad! hier ook een kleine voetballer in mijn buik, lekker druk ventje hebben we gefeliciteerd met de dochter van je vriendin! wat een kleintje inderdaad! net 5 pond! Antares spannend zeg dat je meisje vandaag naar school is! lekker relaxt weekje dus deze week en dan heerlijk vakantie! lekker hoor! eendje zo druk weekend en nachtje dus! ja van visite krijg je een smerige boel succes met poetsen Tess00 welkom! Moi vrijdag weer een echo wat spannend! komt vast allemaal goed! ik herken die pijn die jij beschrijft wel, vooral als ik een beetje te gek heb gedaan heb ik daar last van, bij mij is het een kwestie van ff wat kalmer aan doen en dan is het zo weer over Marije fijn zeg dat alles goed was! opzich wel leuk dat je met 28 weken de kleine nog weer ff kan bekijken Mayke succes met fysio meis! hoop dat het een beetje helpt! zondagskind fijn dat K3 zo leuk was en de kids hebben genoten, daar gaat het natuurlijk om joyce mooi buikje meis! hier voel ik de kleine echt supergoed en ook heel veel, van het weekend hebben een vriendin en manlief onze uk ook aan de buitenkant kunnen voelen, echt heel leuk! wat betreft samen jarig gaat hier denk ik niet gebeuren, wij zijn allebei niet in januari jarig, en de eerste verjaardag in januari is pas als ik 2 weken over tijd zou lopen dus daar ben ik niet zo bang voor
Mooie buik Joyce! Ik heb ook weer een buikfoto gemaakt vandaag. Alleen nog niet op de comp gezet. Namen weten wij echt nog niet en we moeten er nog 2 verzinnen ook! @Eendje: een neefje van ons (midden juni 2011 geboren) heet Mila. Dus met 1 L.
@Joyce waauw meis mooie buik zeg! @Delilah owh gaaf dat ze het al goed voelen aan de buitekant,wat kun je daar van genieten he!
Eendje, en ik heb een nichtje met een dochter die Mila heet. Lekker buikje Joyce! Hier de namen ook verzonnen... heb ff overleg gehad met m'n zusje over de meiden aam, ik twijfelde nm. over 2 namen. Man had geen voorkeur dus daar hadden we "niets" aan!
wat betreft de naam daar waren wij met 8 weken zwangerschap voor beide geslachten al uit gelukkig niet al te veel meningsverschillen over gehad
owwh ben zo benieuwd naar alle namen etc,ben ook erg benieuwd of er meerdere kindjes het zelfde gaat heten
Zo zo de maandag zit er weer op @Antares hoe ging het met je kleine meid? Hier echt niks gedaan vandaag *schaam schaam* morgen dan maar... Heb/Had echt geen fut!! Nu ga ik al bijna naar boven in mijn bedje tv kijken. Mannetje komt rond 21u ook in bed zei hij Gezellig samen tv kijken. Dus tot morgen meiden slaapwel!!!!
@eendje, schaam je hahahahahah @hier vanmiddag een groep met eters, daarna allemaal drinkers, en toen ben ik om half 4 even gaan liggen.. om 4 uur belde lief op, dat de bier vertegenwoordiger er was, en daar moest ik ff voor naar beneden... om half 5 weer naar boven gegaan... om 6 uur werd ik wakker, en keek uit het raam, 2 autos op het parkeerterrein, dus ik had zoiets van sukkel, waarom bel je me nou niet ff... 2 tafels met eters, en 1 tafel drinkers... en inmiddels weer een nieuwe tafel met eters dus lekker druk... en lief wilde zo graag om 8 uur naar boven vanavond... nou ja, dan gaat ie maar om 9 uur een keertje.... zelf vanmiddag al warm gegeten, had zo een honger! en die cordon bleu van gisteren smaakte zo dat ik er weer een op heb hahahahaha !!! alleen nu weer honger, dus ff kieken wat ik zo nog ga snaaien!! mmmmm zal wel bij een boterham uitkomen ofzo hahaha
Lekker snoepen Moi, groot gelijk! hihihi Eendje, lekker toch, een dagje niks doen? Geniet er lekker van! Hier ga ik ook op tijd naar bed. Straks CSI kijken en daarna brood smeren voor morgen en dan lekker naar bed. En dan morgen weer werken...pffff
@ Joyce: mooi buikje! @ Moi: fijn om te lezen dat je eetlust er weer is meid! Fysio deed weer lekker zeer, maar morgen heb ik er weer wat meer gemak van. Ow ja, voor ik het vergeet: Als je nu voor 20 euries of meer bij de H&M babykleertjes koopt, krijg je 5 euries tegoed die je van 19 sept. t/m 2 okt kunt uitgeven... dus ik denk: iig weer een gratis rompertje!!!