@kleding zooo leuk, mijn tante heeft een pakketje aan mijn moeder meegegeven en mijn moeder heeft bij mijn zus een hele doos vol unisex kleertjes meegenomen alvast!!! mocht het vrijdag blauw zijn, krijg ik de rest ook hahahahaha!
@ Moi: zou je de link van jullie optrekje nog even willen pb-en? Manlief is nu heel erg nieuwsgierig geworden na de verhalen hahaha
@tess ja daar woon ik, ik ben samen met mijn vriend de eigenaar van het gasthof en mijn ouders zijn meegegaan hierheen!
Lady twillight, natuurlijk ben je welkom. Maar pas op hier wordt erg veel gekletst, haha!! Moi, dan ben ik ook nog ff nieuwsgierig, is je vriend Nederlands of was hij ooit je skileraar?!
Dank jullie wel!!!! Zal gelijk wat meer vertellen! Ik ben zwanger van ons eerste kindje! Nu alweer 18 weken tijd gaat hard! Ben wel vaak ziek loop nu ook weer in de ziektewet. Maar we weten waar we het voor doen! Heb een te lage bloeddruk van mijzelf en door de zwangerschap is die nog lager. We weten sinds 2 weken dat wij een zoon krijgen! En over 2 weken krijgen we de kinderkamer en alles al! Kan niet wachten!!!!!! Ow ja zou over mij vertellen Ik ben dus ladytwilight ben 26 en woon samen met mijn vriend in omgeving leiden. Werk 24 uur in de week normaal. En uhmmmm ben apetrots op ons wonder!!!!!
@Moi, ik herken die bandenpijn wel. Heb dat ook als ik te snel omdraai of nies enz. @Nadesy, hoe heet je vriendins dochtertje? Naam, wij hebben hem ook al! LadyTwilight, welkom hier! Dames, sorry als ik niet op je gereageert heb. Ben helemaal op en last van mn rug... dus... welterusten!
meiden, ik kan geen dag meer overslaan hier en weer 10 pagina's terug lezen.. hahahaha stelletje zwangere kletskousen.. Hier mega druk weekend gehad, baal daar wel beetje van. Morgen weer werken en amper uit kunnen rusten. Maar ja, het is niet anders. @joyce, mooie buik meid. Zo leuk om te zien altijd. @Tessenderlo & ladytwilight, gezellig. Welkom! @moi, hier ook veel bandenpijn, vooral met omdraaien in bed. Vanmorgen bij de vk geweest, alles was goed. Nu 1 kilo aangekomen. Maar me buik groeit nu ook zo hard. Zit alleen helemaal onder het eczeem, vooral op me gezicht en rug. En die jeuk.. Oohh zo irritant. Kan tot week 30 aanhouden nu..Heel fijn. Ik zie er niet uit. Vanmiddag me weer helemaal 3x in de rondte gekocht voor ons kleine moppie. Het is allemaal zo leuk, kan niks laten liggen.. Morgen weer drukke dag op me werk, dus kan savonds weer bij lezen. Niet weer 10 pagina's hoor meiden , dat kan ik nu met me zwangerschapsdementie niet aan...
@Ladytwilight leuk dat je de jongens team komt versterken mijn moeder woont in voorschoten!dus dicht in de buurt hihi
Ik zie het al! Ik ben blij dat ik mijn blackberry heb die me mailt wanneer jullie gepraat hebben haha! En ik ben al zo een kletskous! Ik herken de bandenpijn ook! Vooral als ik me te snel omdraai in bed pfff dat kan heel erg pijn doen! Heb ook last van me bekken gelukkig de laatste tijd niet meer dus hoop eigenlijk dat het kwam omdat ik na 5 weken pas weer ging werken!
Naam zijn we nu voor 90% uit nu. Jongensnaam waren we wel al helemaal over uit.. Maar ja dat liep ff anders.. Hahahaha
wen das balen joh de eczeem dan he minim trusten meis en rustig aan Ladytwillight welkom nadesy alles weer een beetje rustig? Moi haha ja was het je skileraar Zondagskind haha hillarische vrag Allen dank voor me buik complimentjes merk dat het met paardrijden akelig in de buurt van in de weg gaat zitten komt ga dus nog ff volop genieten van het rijden Banden pijn bekken pijn enz nee geen pijn hihi ..mja ook nog geen naam zucht gheghe ach zo heeft elke gek zijn gebrek nog ff tv kijken en dan douchen trusten meisjes