Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    @wen dat had ik dus ook meisjes naam had ik al vanaf dag 1 maar jongensnaam echt totaal niet! Dus dat was echt veeeeel zoeken! Nu hebben we gelukkig wel een jongensnaam!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ladytwilight haha toevallig zeg!nou wie weet komt ze bij je kramen!ze is namelijk kraamverzorgster maar dan moet je er wel eerder of later dan mij gaan bevallen hihi

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Haha nou ik red het vast wel later dan jou bevallen!
    Ik heb mijn kraamzorg bij de waarden.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zij werkt via Florijntje dus helaas haha

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Haha heb ik ook van gehoord idd!
    Ik wist niet wat ik moest kiezen en me beste vriendin zit bij hun dus automatisch ging ik ook bij hun haha.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden!

hier alleen maar gedroomd gedroomd gedroomd,en het was geen leuke droom!maja haha

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Lady T: welkom hier!

@ Nadesy: ken ik, zal er wel bij horen

@ Moi: thnx meis

Vannacht waren er een paar grapjassen die het nodig vonden de clico's onder ons raam om te schoppen om 3 uur!!! Daarna dus niet meer goed in slaap kunnen komen. Lekker weer. Ik was al zo moe.

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ff kort hoor, Caitlynn begint wakker te worden en ik weet al niet alles meer wat ik net heb teruggelezen....
    @ nieuwe meiden: welkom! Gezellig, maar.... je moet wel af toe je best doen om bij te lezen (altijd nog beter dan bijna niets toch??)
    @ hier: geen pijntjes, alleen afgelopen weekend harde buiken gehad,maar dat kwam door de stress...
    @ naam: ik heb een naam die, heel origineel, voor een jongen en een meisje bijna hetzelfde is. Er zit een diepere betekenis achter de keuze voor deze naam, vind ik wel leuk. Manlief is er nog niet uit of hij het wel mooi vind.... Bij Caitlynn hebben wij haar tweede naam ook doorgedacht, dat is namelijk JAMI, vernoemd naar alle 4 de grootouders (Jan, Arie, Marie, Ingrid). Wij dachten, dan zijn we in 1 keer klaar..... Voor een jongen was de tweede naam ook JAMI geweest....
    Tot zover ff, ga weer wat meer mijn best doen hoor....

Groetjes,
    Elleke

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen...
    balen dat het geen leuke droom was meis...

hier stil in huis.. mannetje is voor het eerst sinds ons trouwen (en de dag dat we gingen samenwonen) nachten weg.. zit voor 3 dagen in belgië... en de oudste is nu voor 2 dagen weg met mijn broertje en a.s. schoonzusje ivm voorbereidingen voor hun huwelijk...
    niets voor mij zo'n leeg nest...

wel leuk.. mijn mannetje voelde gisteravond voor het eerst de kleine bewegen.. heb de placenta aan de voorkant liggen, dus is lastig te voelen, maar de kleine lag gisteravond heel laag.. en trapte er dus onderlangs :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD owwh nou dat is zeker niet leuk zeg je schrikt je dan ook rot!

@Jannie owwh dat is dan erg wennen zeg als je man voor 3 dagen weg is als je dat niet gewend bent pfff
    owwh gaaf de je mannetje de kleine gevoeld heeft :D

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Zo lekker de kids naar school, boodschappen en bijkletsen met 2 vriendinnen. Ik ben er vanmiddag weer, hou jullie rustig!!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen all,
    Hier alles oke. Wel moe na gisteren een te lange dag te hebbem gemaakt dus vandaag op tijd naar huis!

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    doe je rustig aan meis...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MiniM hoeveel uur werkte je ook alweer denk goed aan jezelf knuff

@Zondagskind owwh jij moet straks pagina's bij gaan lezen haha :p

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Goedemorgen meiden!!! :)
    Hier vandaag dus eeeeecht wel opruimen :p LOL
    Deze nacht ook zo gedroomd :p Maar voelde zo realistisch en toch zo dom... Was deze leeftijd, maar geen kids, woonde nog thuis :O en was verliefd op een jongen van 18 hahahahaha ECHT niet mijn smaak dus :p LOL Hij en ik hadden s*x wat wel goed was :p durfde me laten gaan en volledig de leiding nemen hahahahahaha en na een dagje zei hij dat het niks werd omdat hij bang was dat het voor mij niks meer of s*x was hahahah ik huilen wilde hem echt hebben was zo verliefd hahahahaha
    Ach ja dan werd ik wakker en zag mijn kleine jongen in het deurgat staan dacht ik, ik wil niks zonder jullie :D

Dus meiden als ik te veel kom kletsen jaag me weg he ik MOET opruimen hahahaha
    ow ja voor ik het vergeet ;)
    @twillight meid welkom he!! ook zo'n twiilight fan? :D

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje ja hier ik ook maar heb nog steeds geen fut zo irri!

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Idem hier meid... Totaal geen zin om iets te doen! Maar ga er straks toch invliegen, want het is echt geen doen hahahha... Moest er nu iemand aan de deur bellen, zou beschaamd zijn ze binnen te laten :p Zo erg is het hahahaha
    Dus toch effe beetje doen he :D

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal!

@doglover dat is wel heel mooi ik ging gelijk na wat de voorletters zijn van de ouders hier.
    Maar zit geen klinker tussen jammer genoeg!

@ jannie dat is ook idd wennen zo stil in huis! Brr ik vind het nu al erg de hele dag alleen. Ben blij dan als hij weer thuis is.

@ eendje die dromen heb ik ook zo vaak niet normaal!!!! Vannacht ook zo waardeloos gedroomd en dan word je wakker en denk je dank u haha!
    Ik ben idd bezeten door twilight! Heb alle boeken alle films en in november ben ik de eerste die naar de bioscoop gaat want dan komt de laatste film uit haha.

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hahahahaha Martijn was mijn manager op mijn stageplaats in Nederland! Ik liep stage op de internationale nachttreinen en ik had een dienst met hem naar Milaan... Ik was op slag verliefd.. Alleen hij niet op mij, dat heeft een paar maandjes geduurd!! Inmiddels 11 jaar samen, en een echte hollander dus haha

20. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Ja ook ik ben eindelijk ontwaakt haha schandalig he.
    Heb straks avonddienst van 14.30 tot 23.00 en zie er alweer tegenop aangezien ik steeds pijn in mm stuitje heb tijdens werken (heeft met de bekken te maken) na een paar uur sleep ik met mn been om de pijn minder te voelen :( en het wat rustiger aandoen zit er niet in...lang leven de zorg!

Maar goed, wat naar kunnen die dromen zijn he?! Hebben jullie er ook meer last van nu je zwanger bent? En @eendje: als t goede s*x was heb jij je van8 vast vermaakt in je droom hahhahahhaha.

Fijne dag vandaag meiden, hoop dat jullie de puf kunnen vinden om thuis aan de slag te gaan, is altijd weer een lekker idee als alles spik en span is!

Deel Deze Pagina