Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    @ tess erg he die pijn dat heb ik dus ook! En dan is het een hel als ik naar bed ga!
    Ik heb sinds ik zwanger ben of ordinaire wilde sex behalve met mijn vent meestal! Of gewoon de ergste dromen waar ik hysterisch aan het huilen ben omdat iedereen me verlaat! Heb trouwens ook al een x over mijn bevalling gedroomd nou zonder persen was hij er hoor haha! Wat nou pijn echt niet :p

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Moge meiden,

ff ego hoor. Kan wel janken. Heb het ff gehad. Geen seconde uit kunnen rusten van het weekend. Vanaf zaterdag vanuit het werk gelijk weer weg, zondag en maandag ook heel de dag weg geweest en mensen om ons heen.
    Nu vanmorgen dus weer aan het werk, en ik zit zo onder het eczeem nu. Het wordt met de dag erger. Het doet zo zeer, heel me gezicht staat in de brand. En die jeuk...:x
    Iedereen vraagt ook, oohh meid wat heb je, wat erg..:x Hou allemaal je kop dicht. Kan het ff niet hebben vandaag, ben zo moe en de werkweek is pas een paar uur begonnen..
    ppuufff... sorry meiden, vanmiddag weer gezellig en joepie berichtjes..:)

Hier ook twilight fan, alles gelezen en gezien!!

En ook giga dromen, tot de raarste sex dromen, en de meest vreselijke nachtmerries.. Soms lijkt het zo echt, dat je gewoon even de kluts kwijt bent als je wakker wordt.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meissie toch... ff je gal spuwen, en anders gewoon ff lekker relaxen .. denk aan jezelf

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen aah meis toch super dikke knuffel voor jou! heb je wat gekregen voor het eczeem?

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    alles gelezen...maar ga ff reageren op wen. Meis..meld je dan ziek! gewoon ff bijkomen thuis..misschien is de stress ook wel heel erg van invloed op je exzeem? beterschap meis....en breekpunt bereiken op je werk is niet leuk! dus blijf toch lekker ff thuis.

Nieuwe twilight! hoi hoi!! welkom.

anderen...zwaai, vanmorgen op mijn foon bij gelezen...... Kan dan moeilijk reageren....

Mijn joepie moment vandaag. Dochterlief kwam net van haar kamer..mama optaan! aankjejen! en ze had al 2 sokken uit de sokken mand gepakt en aangedaan...(liggen gewoon los, dus geen paren) en het waren er twee die bij elkaar pasten!! en ze zaten perfect aan!!! weer een trots momentje :D

6. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Meid gooi het eruit ik word ook zo scheitziek van alle goeie bedoelingen soms..
    Ze bemoeien zich allemaal overal mee... Zitten zomaar aan je buik zonder toestemming!
    Gooi het hier maar eruit!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares vandaag moet je wel naar de vk he :D veel plezier!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    phoe wat een gekletst dames, heb niet heel veel tijd dus even snel.
    @wen, spui maar lekker meid! wat vervelend (zwak uitgedrukt) voor je allemaal.
    @tess. bah, sterkte met de pijn, hopelijk wordt het wel nog wat minder...
    @dromen, hier ook rare dromen. hier vooral over de namen. dan is de kleine geboren en denk ik alleen maar aaaah hoe moet hij/zijn nou heten. of, bah neee geeen .... dan heet ie namelijk zo :S denk dus dat de namen nog niet zeker zijn hihi
    @antares, wat goed zeg, snap je dat trotsbent :)
    @twiligt serie, nog niet gelezen of films gezien maar mis blijkbaar echt wat, iedereen is helemaal fan blijkbaar. hmmm toch maar eens wat aan gaan schaffen dan :p
    @hier, denk dat de nesteldrang aan het beginnen is... bij sem niet echt gehad maar nu...! verder veel last van mijn bekken dus moet t rustiger aan gaan doen (erg makkelijk met nesteldrang en een dochtertje van 10 maanden) maarja, zal ook wel weer goed komen. verder niet veel spannends.

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik werk bij mijn ouders, en werk nu al 2 uur per dag minder. Volgende week hebben wij 2 grote modeshows. En daar moet zoveel voor gebeuren, heb dan toch geen rust als ik nu weg zou gaan.
    Kijk heb ik echt last van harde buiken, dan ben ik gelijk weg. Maar me gezicht heb ik thuis ook last van. Maar was het even zat vanmorgen, fijn hier ff alles eruit te gooien. Jullie zijn lief.

Heb gister nog contact gehad met de vk, ha en apotheek. Heb voordat ik stopte met de pil wel medicijnen gekregen voor nood. Zoals nu, maar hier kan de kleine heel slaperig van worden. Nou dat doe ik dus niet. Ga geen risico nemen, met zo klein teer moppie in me buik. Het is dan maar even niet anders.

Gaat nu al weer stuk beter hoor, ff janken en het hier van me afschrijven lucht op...:)

en idd wat is het met iedereen die zomaar aan je buik zit. Hier ook gewoon klanten. Blijf dr af!!! :p

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    @wen het ergste is nog zei mijn collega ook nog! Ja sorry hoor hoort er bij bij je zwangerschap dat er aan je gezeten word! Ik zeg ow dus eigenlijk als je zwanger bent ben je bezit geworden van de wereld!

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    nou kan ik het van de meest wel hebben, maar als ik het niet leuk vind. Duw ik gewoon de handen weg. Deed ik vorige week ook, doe dan een stap naar achter en hou dan heel demonstratief me buik zelf beet.

en dat het erbij zou hoort, vind ik ook onzin hoor.

12. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wen: fijn dat het spuien wat geholpen heeft en goed van je dat je doorzet ondanks de opmerkingen en jeuk! Kan me voorstellen dat je je alles behalve prettig voelt maar je gaat toch lekker door...je kan trots zijn! ;)

13. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Antaris: dat zijn van die momenten waar je graag wakker door wordt he..
    Geniet van je dag verder

14. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhmm antarEs slly

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    @wen de domste opmerking die ik heb gehad was van een collega.

Ik was samen met mijn andere collega aan het praten die vroeg of ik borstvoeding ging geven of flesvoeding dus ik zei flesvoeding. Toen kwam die ene collega zegt ze helemaal lachend maar waar laat je al die melk dan in je borsten? Zij dacht dus letterlijk dat dat er allemaal uit moest. Waarop ik maar zei bij de plaatselijke. Melkboer!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahahahahahahahahahahahaha!!! lekkere snuggere collega's heb jij...;):p

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @wen, dikke knuffel

@buik aanraken, ik ben hoteleigenaar, en veel gasten willen mijn buik aanraken, ook veel mensen die komen eten.. maar ik laat het gewoon niet toe... vind het niet fijn, tis mijn buik...

@hier, zoooooo lekker geslapen vannacht, schrok om kwart voor 9 wakker! weliswaar op tijd, maar ik schrok van het feit dat ik eens een keer door had geslapen!!!

@kamertje, mijn moeder was zondag uit eten met mijn oma, en die hoorde dat ik kinderwagen en box van zus had, toen vroeg ze of we al een kamertje hadden, want anders koopt zij die voor ons!!! en ze is vanaf de 18e hier, dan zijn beide omas hier tot begin oktober! dus dan kunnen we gaan babyshoppen!! :D

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    buik aanraken... echt niet.. is mijn lijf en heb altijd al een hekel gehad aan handtastelijkheid.. en nu helemaal.. hou mensen het liefst een armlengte van me af... (dus buiten de intime zone)

had het met mijn werk ook altijd, maar werk niet meer als kapster, dus dat scheelt al een hoop...
    en sta trouwens als het ergens druk is al snel beschermend met mijn handen voor mijn buik... een tic.... maar dan maak ik het andere al lastig om eraan te zitten...

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Wen je hebt gelijk het al eens vertellen hier en even huilen helpt inderdaad goed he!! Voelde ik dit weekend ook, jullie weten hoe hel voelt en ook hoe je lichaam je soms even in de steek laat...
    @voelen gebeurd hier ook niet als ik dit niet wil, is dan ook mijn lichaam ik zit ook niet aan andere mensen hun buik te voelen he
    @Collega's hahahahahahaha die van de plaatselijke melkboer vind ik top!!!! Moet toch echt hele slimme collega zijn he :p LOL
    @Twillight hier ook GROTE fan :p alle boeken gelezen, en vond de films echt heel goed!! Was eerst beetje bang voor wat het ging geven, maar ze kunnen met de technologie echt zo'n mooie dingen maken :D Ben ook aan het aftellen tot november!! Komt deel 1 van de laatste :D Hop hop!! En hier dus team JAcob he :p :p Vind hem zo'n pracht lijf hebben :p De dag of beter gezegd de avond dat ik die film ga kijken hoop ik op een stomende droom :p :p :p hahahahahaha
    Effe grrrrrrrrrrrrr-moment... Mijn dekbed is nu nog niet binnen!! dedju he net effe weer gebeld en ze zei ja het is nog niet verzonden ga het nakijken en we zenden je dan een email... Dus weeral afwachten! grrrrrrrr
    @nesteldrang begint hier ook met momenten :p Heb zo'n zin boven enzo in de slp-kamers te beginnen maar hier beneden blijft het dan weer liggen :p
    Heb al beetje gedaan maar nog lang niet klaar :p
    Dus we vliegen er weer in he :D
    Tot later meiden ;)

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oooowww btw 1 oktober loopt mijn contract af en heb zo een heel groot vermoeden dat ze mij eruit gooien.. Omdat ik zwanger ben.
    Dus daar baal ik wel erg van!
    Aan de ene kant kan je je rustig naar je zwangerschap toeleven want niemand die je meer aanneemt... Maar ik werk ook wel weer graag.

Deel Deze Pagina