marije zo doe ik het terug lezen ook anders is het geen doen .. haha ja herman is ook een echte herman hoor die maakt je smorgens wakker door aan je oogleden te trekken monster..zal binnenkort wel ff foto;s neerzetten van de mannen De honden heten max&bink en paar sparky haha
Goedemorgen! Hier eerst maar is mijn Joepie moment.... JOEPIE!!!! vandaag 20 weken! Verder een balen humeur, de hele hut ligt vol met speelgoed...hebben de meiden met nesteldrang soms zin....... Fijn om zo na je late dienst thuis te komen. Straks op kraamvisite bij de juf van onze oudste, en opruimen, zucht.
Hier ff een egoberichtje: Gisteren een enorme clash met mijn moeder gehad. Ze weet dat ik niet tegen druk kan en dan begint ze even mijn hele vakantie en huishouding te plannen !!! Ik heb haar tot 4x toe gevraagd op te houden, maar ze bleef maar doorgaan. Daarop het gesprek maar beëindigd. Ben daarna wel minimaal een uur echt helemaal overstuur geweest. Ik vertik het haar te bellen en te zeggen dat het me spijt... ik ben er helemaal klaar mee. Dit was trouwens al de 2e keer dat we ruzie over hetzelfde hebben gekregen (ze zou dus beter moeten weten). Tja, ik heb iig weer stof voor de psycholoog vandaag.
dat dacht ik dus ook... zij denkt er anders over en heeft niet in de gaten dat ik juist vanwege problemen met druk van buitenaf bij de psycholoog loop...
Mayd, probeer t zoveel mogelijk los te laten. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar druk maken los je niks mee op helaas.... Hier ook 21 weken Ben alleen echt gesloopt... Maandag een goed gesprek met de bedrijfsarts hoop ik... Dus nu maar ff aan twerk maar vandaag ECHT op tijd naar huis. Vanavon ga ik voor de 1e keer zwangerschapszwemmen . Iemand ervaring mee?
@doglover bedoelde inderdaad een bekkenband. @minim wat een schatje je echo. @mayd lkkr inkopen gedaan dus haha ik moet nog 1 weekje en dan ga ik ook lkkr los kan zijn dat je het al eens verteld hebt hoor maar waarom moet je naar de psygoloo @nedesy dat was inderdaad geen fijn berichtje toen ik hem op je hyves las werd ik er ook naar van. @wen wat een mooie echos nu lekker gaan shoppen voor je meid @senna kon je geen jongentje maken haha (zeg ik die het nog niet weet) ik was van plan om allesterug te lezen en te reageren maar dat heb ik maar gestaakt haha was ook zoveel doe zo nog wel ff van gisteren. @zondagskind wat een leuk joepiemoment.. @eendje onze kat heet spira. we hebben hem van iemand die helemaal twentegek is en is vernoemd naar een voetballer. wij hebben het maar zo gelaten. hij is lkkr eigenwijs en 8 jaar. begin dit jaar onze poes (beertje) in laten slapen die was 16 en kon ook niet meer.hebben haar laten cremeren en haar as staat hier nog op de kast en een klein beetje in een pandorabedeltje aan mijn armband. @nedesy sterkte meis hopelijk vind je een beetje rust. @marije mooie buik hier heb ik zaterdag zon buikband opgehaald wat een duur ding zeg niet normaal 70 euro nu kijken of mijn fysio een verwijsbriefje wil maken dan kan ik miss een gedeelte terug krijgen van de zorgverzekering. de band helpt op de momenten dat ze nodig zijn wel maar voel me rug nu in bed ook en dat had ik daar voor niet. heb al een voedingskussen waarik op slaap maar dat is ook de ene keer wel en de andere keer niet dat ik kan slapen. zo vanacht dikke kramp in mijn kuit gehad niet normaal. hoeveel zijn jullie nu aangekomen? ik ben nu 19 weken en ben 8 kilo aangekomen.(zal ik iemand zijn die 20 kilo aankomt:O) ben altijd al met mijn gewicht bezig dus vind het best erg dat ik nu aankom haha. maja we weten waar we het voor doen .
zo en toen had ik echt geen zin meer om verder te lezen haha zal zo nog ff mijn buik showen. zo als ik nu mijn begin foto's bekijk had ik best een plat buikje haha hoe heb ik zo erg met mijn buik kunnen zitten.. let niet op die rode strepen had net gelegen of net gekrapt. gister kwam er een moeder binnen om haar dochtertje op te halen ze kwam binnen en zei gelijk jij bent zwanger he.. haha dat was de eerste die het zei die het niet wist. zo hopelijk komen vandaag mijn schoenen binnen. heb bij schuurman schoenen gekocht online en dat was zondag hoop dat ze vandaag komen.
@Mayd gewoon rustig aan je moeder uitleggen dat je zelf je eigen boontjes goed kan doppen!en dat je het lief vind dat ze bezorgt is maar jou daarbij absoluut niet mee helpt knuff @miniM owh leuk zwangerschaps zwemmen geen ervaring mee maar bij 'de oudste zwemde ik zowat elke Woensdag altijd en ik vond dat altijd heerlijk ontspannend! en doe je goed meis om naar je uren te kijken je maakt best lange dagen!knuff @Toekomstigemam pff idd wat een geld,hoop dat het je wel gaat helpen! hier was ik de laatste keer 5 kilo aangekomen en ik mag de 8 Sep weer bij mijn tweede ben ik ook ruim 20 kilo aangekomen pff terwijl bij de 1e net 12 kilo mooi buikje hoor
Heb ik ook al uitgelegd... maar ja.. een mama de familia (italiaans bloed) die het allemaal maar even moet regelen... Manlief kan momenteel ook niets goed doen bij haar. @ Toekomstigemam: ik loop bij de psycholoog omdat ik heel erg last heb van depressies in de zwangerschap (terwijl ik normaal echt niet depressief ben). Ik zit nu al sinds week 15 thuis... Waarschijnlijk onder te veel druk op het werk in het begin van de zwangerschap geknakt en er niet overheen kunnen komen op eigen kracht. Over zwangerschapsgym: ik wil wel graag, maar kan niet fanatiek meesporten... ik moet meer iets van zwangerschapsbegeleiding met heel lichte oefeningen hebben.
@nedesydat is inderdaad veel geld maar zullen zien of we wat terug krijgen.. @mayd oh das wel balen. hopelijk helpt het een beetje en kun je lkkr gaan genieten. wat vinden jullie van de stokke tripp trapp ipv een wipstoeltje?
Zo zo klets dames hahahahaha Wel gezellig zo alles lezen proberen nu wat te herinneren he LOL @Nadessy DIKKE knuffel meid!!!!!!!!!!! Ik versta je echt heel goed meid!!! Het is moeilijk voor hem maar 2x zo moeilijk voor jou!!! Jij staat voor alles alleen en moet er hem nog doorloodsen... Dikke knuffel meid!!!!! @Mayd Jammer dat je moeder geen 2x nadenkt voor ze zo begint he. Ze zou je idd beter moeten kennen en zeker als het al niet meer de eerste keer is! ook voor jou een SUPER dikke knuffel!!! @poezennamen hihi zitten paar mooie tss! Nee weet jammer genoeg het geslacht niet, zal ik maandag wel te weten komen bij de dierenarts (weet niet of het z'n spuitjes al kreeg) dus even langs gaan @dikke buik kreeg daarnet mooi complimentje van een jongen in de winkel Zei voor wanneer ist? zeg heel fier voor januari ow zegt hij heel mooi buikje Ikke direct rode kaken hahahahaha Morgen school hier !!!!!!!!!!! JOEPIEEEEEEE Ga mijn kleine kerel wel missen maar dan kan ik alles doen en beetje rusten in de nm Heb ik soms nodig... JOEPIEEEEEEEE 21 weekjes alweer!!!!!!! Dank je al voor de felicitaties!!! @MiniM jij ook gefeliciteerd meid!!!!!! We zijn OVER de helft
Goedemorgen! @mayd Mijn moeder probeert ook mijn leven in haar hand te houden. gek word je ervan maar ik heb het ook los gelaten ook al stuiter ik soms tegen haar in. Je lost er niks mee op ze kakelen toch wel door en zien het zelf niet in. @miniM hier is ook op woensdag zwangerschaps zwemmen ik wil ook wel maar ik zit er toch een beetje tegen aan te hikken haha. dus ik hoor het wel van jou hoe het was @toekomstigemam ik ben nu 18 weken en 3 dagen en ben 6 kilo aangekomen al! Mooie buik btw! ik zal dalijk ook mijn buikje showen! en ik heb niet echt wat met zwangerschapsgym dus ik denk dat ik dat niet ga doen.
ow ja straks effe bij de dokter... Krijg op mijn vingers allemaal blaasjes :s weet echt niet van wat, heb al op google gekeken maar geraak er niet wijs uit. De ene zegt een soort schimmel die van je voeten kan komen :s Maar mijn voeten heb ik niks. En de andere zegt van stress ... Dus straks effe langs gaan en dan zien we wel he Is wel pas zaterdag begonnen, klein beetje maar breid zich stilletjes aan uit...