@Toekomstigemam is dat niet meer een stoel voor als ze goed kunnen zitten?heb ff gegoogld of bedoel je wat anders?wipstoel daar kunnen ze helemaal plat in liggen @Eendje mooie buik meis
@nedesy ik bedoel idd die stoel maar je hebt er ook een newborn set bij en daar kan de baby van babyaf aan al in
ik kan jullie echt niet bijhouden... ff kijken wat ik onthouden heb (terwijl er een peuter aan mijn hoofd staat te zeuren) triptrap.. is een newbornset voor Stokke Tripp Trapp Newborn Set - Stokke® Netherlands zwangerschapslesjes.. heb bij de eerste zwemmen gedaan.. ben nl niet zo sportief.. en das ook goed als je last hebt van je rug/bekken enz. buikjes.. zag er een hoop voorbij komen.. mooi hoor.. zo leuk om te zien dat elk buikje anders is.. kilo's.. hier nu 1,5 kilo aangekomen.. bij de oudste was het totaal 4 en bij de jongste niets.. en er kwamen kanjers van ruim 4 kilo (8,5 pond) uit... dus in de kraamweek een maat kleiner als voorheen... lang leve de zwangerschapshormonen... verder een hoop meiden die dikke knuffen verdienen! denk aan jullie zelf.. en krop het vooral niet op... hier benieuwd naar de echo van maandag... inmiddels de 1ste b12 injectie gehad.. lijkt al iets te helpen.. nog 3 te gaan.... 14 oktober naar de internist... benieuwd wat hij te melden heeft en of ie andere ideeën heeft als mijn HA... nu toch echt dat peutertje maar wat aandacht gaan geven...
@toekomstige mama amai ziet er heel modern uit!! Hier zo'n ouderwetse relax staan wipt goed mee en weet nog van Noah dat hij er niet zo overdreven in gezeten heeft. zat veel in z'n box, en eent hij zich mooi recht hield hadden we hem in zo'n loopstoel gezet, vond hij super!! Relax werd vooral gebruikt voor het eten te geven
oja, hier al een wipper en kinderstoel in huis van de vorige kids, dus vind het zonde om nieuw te kopen.. was het de eerste geweest, dan was ik er wel voor gaan kijken.. al weet ik niet of ik het uiteindelijk ook gekocht zou hebben.. ff voor en nadelen afwegen....
hier woensdag EINDELIJK weer een echo!! En zwangerschapslesjes heb ik niet gedaan, ben zo niet echt sportief kuch kuch LOL hahaha Enneuh de kg komen er heel stilletjes bij hopelijk krijg ik ze er terug af ook! Bij noah is er 6kg blijven bijplakken... Nu reeds 5kg bij.
en kinderstoel haal ik zo'n goedkope in ikea, hebben hier al een houten staan, maar die zijn goed voor als ze beetje groter is. Als ze kleiner zijn zet ik ze toch in relax recht mooi op tafel
Hier ook geen zwangerschapscursussen gedaan en denk bij deze ook niet al zou ik het wel eens willen meemaken hihi
@Nadesy denk dat het wel gezellig moet zijn, het is meestal bij je thuis in de buurt en allemaal zwangeren dus zo leer je nog wat mensen kennen ook he zou ideaal zijn voor mij wonen hier nog maar van december... Maar ik heb er echt het fut niet voor! Zo hier en dan eens gaan zwemmen vind ik genoeg
jakkes staat er hier beneden reclame voor kinderuitvaardkistjes :s Dat vind ik nu toch ongepast hoor!!!!!
Wij kijken hier altijd de Pffafs eerder en dan zeg ik ook heel vaak tegen man ik ben zo content hihi,