@ Wen: je bent niet brutaal hoor... ik denk zelf gewoon dat ik onder invloed van hormonen last heb van depressies. Ik wil wel anders, maar kan gewoon niet... zij heeft ervoor geleerd en zal het wel juist hebben... tja @ Ninja: welkom bij de dames-club!
Gefeliciteerd Nadesy! Ik moet zo naar de vk voor controle. Ga ik wel even aangeven dat ik mn energie niet goed kan verdelen... 2 dagen doorgaan betekent een halve dag bijkomen... Moet dt anders doseren maar weet niet goed hoe... Einde van de dag ook ons koopcontract van t huis tekenen! en tussendoor gewoon werken. Dus weer een drukke spannende dag!
ninja en nadesy gefeliciteerd. ninja met een meisje en nadesy met trouwdag.. moi, veel plezier! mimiM, leuk, koopcontract tekenen.. word het weer een beetje echter... hoop dat de vk met goede tips voor je komt meis... hier nog steeds moe.. snap er niets van... ging in de vakantie zoveel beter.. en nu is het weer pet.. ben weer misselijk en kom moe mijn bed uit.... straks shoppen voor kleding voor 2 chique bruiloften.. vanavond schoonzusje en a.s zwager te eten.. die waren in rome op vakantie en toen is zij ten huwelijk gevraagt... dus vanavond ff verder horen...
Nou JannIe, alsjij zegt; hier nog steeds moe.. snap er niets van... ging in de vakantie zoveel beter.. en nu is het weer pet.. ben weer misselijk en kom moe mijn bed uit.... dan hoop ik dat de vk tips heeft oor mij, maar ook voor jou!
@Ninja welkom in het roze front!!! We gaan nog even staan nee? :s Ben de tel kwijt geraakt... hahahaha 3-4? of ben ik mis? "Moi veeeeeeeeeeeeel plezier meid!!!! @Nadessy proficiat meid!!! Vier het dit weekend maar goed met al jou mannen!! @hier man man zo veel last van mijn rug ga vandaag niks speciaals doen en dan zien want zaterdag naar familiefeest een doop en wil daar niet zo kreupel lopen he... Zal toch rustiger moeten leren poetsen... Maar waar ik normaal een uurtje om doe doe ik nu al 2.5u over :s ach ja het is gedaan he
@Jannie kan het niet komen omdat je dan weer in je eigen omgeving bent,en er onbewust mischien meer aan toe geeft aan je moeheid
nee, was juist zo blij dat die moeheid en misselijkheid weg was.. ben best een druk persoontje en die beperkingen zijn niets voor mij.. wil gewoon mijn huisje aan kant hebben en genieten van mijn jongens... heb nog geen klantjes gedaan(komt er volgende week ook weer bij).. wil gewoon weer lekker kunnen gaan genieten... maar komt wel weer goed... deze week is manlief nog thuis en over 1,5 week gaat de oudste een paar daagjes uit logeren.. de eerste dagen thuis gingen wel goed.. is pas vanaf maandag ... heb zaterdag en zondag genoten! en ook wel wat in huis kunnen doen...
meiden....jullie zijn zwanger! dar komen de moeheid, pijntjes, en lamlendigheid vandaan.... Probeer eraan toe te geven, dat je moe bent na vakantie komt waarschijnlijk omdat je onbewust toch te veel doet..je lichaam trekt je dan terug! (zo heb ik hier zondag en hele dag gewerkt....en dat maandag en dinsdag moeten bekopen met ontzettend spugen en koppijn....) Dus onthoudt...jullie zijn ZWANGER!!! En al bijna op de helft de meeste ook nog eens......het word alleen maar zwaarder! Dus neem je rust nu zolang je kunt...werk minder werk langzamer werk gewoon niet als het niet gaat.....daar heb je de ziektewet voor, en je werkgever mag/kan niet moeiljk doen als je om ander werk/minder zwaar werk vraagt (mits je eigen baas bent dan he )
Nadesy, gefeliciteerd! Moi, veel plezier. Nin je, gefeliciteerd met je meid! Wen, je vroeg tot hoelang we door blijven werken. Ik wil tot 6 weken van te voren werken, of alles moet erg goed gaan. Maar ik werk met mensen met een verst. beperking en ik denk dat de zorg erg zwaar gaat worden. Bij de oudste heb ik doorgewerkt tot 4 weken plus een week ervoor vakantie opgenomen, nou dat was achteraf maar goed ook want madam die kwam spontaan bij 37 weken. Bij de tweede daarom gestopt bij 6 weken, maar meneer bleeef lekker zitten tot week 41, haha! Ik denk dat je zelf moet voelen wat goed voelt... Zoals het er nu uit ziet krijg ik 7 december verlof. Lekker kerst en oud op nieuw vrij... ( zijn collega's ook erg blij mee, haha!)
hehe, hier horeca en minimale bezetting met feestdagen...iedereen draait een dag, ongeacht vakantie of niet.....(je kunt dus echt niet weg!) En ik ga ook voor de feestdagen weg....als het heeel hard nodig mocht zijn...dan wil ik wel uitzondering maken . maar liever niet!
Antares, je bent gek als je het doet! Ze weten nu toch al dat je dan verlof hebt. Kunnen ze toch voor vervanging zorgen, of zie ik het verkeerd? Ik denk dat je tegen die tijd blij bent dat je verlof hebt... Ik meen dat bij ons al 2 tijdelijke vacatures uit zijn voor mij en mijn andere collega. Die is eind november uitgeteld.
nouw...gek niet...maar wil mijn contract behouden graag...heb pas verlenging gekregen waarvan ik dus strkas 4 maanden niet in bezetting kan.....En bij onze baas is het voor jouw 10 andere van 16 jaar oud..en ik kan de baan zo goed gebruiken!!
Antares, wijs gesproken! vanmorgen eea besproken met de vk. Ze gaf eigenlijk hetzelfde aan en ik wacht nu op een telefoontje van de bedrijfsarts om iets kortere dagen te gaan werken. Verder was alles goed. Hartje klopt weer schitterend! Heb t opgenomen met mn telefoon, kan ik het lekker vaak luisteren! Moi weet nu al wat het is he.... En wij maar afwachten
@minim, goed dat je het heb aangeven. Zelfde verhaal als bij mij. Iets minder uren per dag. hoop dat het gaat werken bij mij. En fijn dat alles goed was.. @nadesy, gefeliciteerd meid!! Ik heb me er nu helemaal bij neergelegd, en moet zeggen dat geeft rust. Ik ga ipv 8 uur nu 6 uur per week werken. En trek ik het niet, gaat er gewoon nog meer vanaf. Of een dag minder. We moeten nog dik 20 wkn zwangerschap allemaal, en heb geen zin om op me laatste powers dit te gaan doorlopen. Heb er lang over gedaan om voor mezelf deze knop te vinden. Maar hij is om nu, en het is heerlijk. Alles voor mij en die kleine vent nu. Na de zwangerschap ben ik er weer, en zien we dan wel weer!
jammer dat je nog niets weet. was alles wel goed. Ik werk ook in de horeca maar ik ga toch echt niet terug komen met de feestdagen. Vorig jaar wel gedaan maar toen was ik pas 32 weken nu zal ik hoogzwanger zijn. En wat moet ik daar doen loop alleen maar iedereen in de weg haha met me gewaggel.