hehe fleur ik de boel hier wat op met mijn belgische geschrijfsel he LOL hahaha nog 1 dagje met mijn kleine jongen dan weer school!!!! En heb het echt nodig!!!!!!!!!!!! hij is zooooo ondeugend he!! grrrrrrrrrrrrrrr gooid alles op de grond roept als je niet meteen reageerd... En is dan pas 3 jaar he!!!!
zondagskind gefeliciteerd met je 20 weken! balen zo thuis te komen haha mja MayD he jakkes balen dat je moeder dit doet, het is jou leven je bent een volwassen vrouw en kan je eigen zaakjes prima regelen , zie het gewoon maar als je moeder wil wat voor je doen mar weet niet hoe of wat, maar dat ze niet ophoudt als je dat 3x vraagt is niet netjes .. MiniM nee geen ervaring mee , helaas met dat zwemmen lijkt me wel lekker maar heb er geen tijd voor hha en als het eenmaal zover is geen zin in ik ken mezelf 21 weken you goo !! hihi en indd ff gesprekje aan gaan om jezelf denken Toekomstigemam jeetje balen dat de band dan wel werkt op de momeneten maar denk dat je daardoor de klachten pas in bed krijgt bij ontspanning ...duur ding indd! ik ben nog niks aangekomen de eerste 12 weken 10 kilo afgevallen dus nu al wel 4 er weer bij maar moet nog eerst op me oude gewicht komen ahah mooi buikje al! eendje wat een schattig buikje! succes bij de huisarts ladytwillight ook al een schattig buikje! zo ben bij ...hier voelde ik de kleine vanmorgen niet toen ik in bed lag nu zit ik en voel ik haar enorm had ook moeite met het hartje vinden ...mja ze is nu weer actief misschien door de rit van gister..vandaag maar rustig aan doen met rijden
Owh ja hier nog een JOEPIE moment gisteravond in bed allebei mijn zonen voelde hun broertje trappen tegen hun handje aan zo sweet
Dank jullie wel! Ik ben btw nu iedere avond een klein stukje fietsen. het hoeft niet eens zo een groot stuk te zijn! Gister bijvoorbeeld fietste ik mijn straatje uit zo langs een manege kwam ik uit bij het wedde (zwembad) en fietste ik weer terug... denk een ritje van 20 min.
HIer geen nieuwe wipper..heb er eentje, maar heb ook een hele mooie eetstoel! die kan bijna helemaal plat...dus daar kan die ook in. Die kan in hoogte verstelbaar, dus hij kan op voortafel hoogte en op eettafel hoogte...veel handiger als de wipper!! (los op tafel...vond ik altijd zo eng) En op de grond zo koud! In de box lag ze dan liever los...in de wipper in de box...echt niet! hahah, dus hij is practisch niet gebruikt! Buikje...moet toch eens weer foto maken! Eens kijken of dat lukt... Heb besloten geen zwangerschapsgym dingen te doen ofzo...misshcine wel een borstvoedingscursus....gewoon omdat het bij ons meisje niet zo lekker liep.... Euhm....sorrytis weg...moet nog een paar pagina's. Misschien ga ik nog reageren per bericht hahaha.
Over aankomen....ben in het begin van 119,6 naar 113,4 gegaan....en zit nu op 114,5 kg... Dus netjes he!
tsjah en die 114,5 was bij de VK! en dat was gisteren avond om half 7 net nadat ik me eten naar binnen had gepropt....scheelt bij mij wel soms bijna een hele kilo...omdat ik er ook veel water bij drink...(gaat anders bijna niet naar binnen...water niet en eten niet....) Ach..bij ons meisje ben ik van 118,3 naar 101,2 gegaan eerste 16 weken...en daarna tot 119 aangekomen.....na de bevalling hahaha was ik 103...en 2 dagen later 99 kg...........
@ All: thnx voor de steun dames! @ Buikjes: mooi hoor!!! @ Eendje: succes bij de dokter straks @ Nadesy: erg leuk, jouw joepie!!! Ik heb net, zwaar tegen beter weten in, de keuken een beetje gepoetst. Ben bekaf. Ik ga nu ff broodjes smeren en dan goed een uur op de bank voor ik naar de spycho moet. tot morgen dames!
oh meiden wat ik gisteren bij de vk hoorde..kreeg een groeiecho tussen de 30 en 34 weken he... Maar het beleid is veranderd! Als je stevig bent...dan krijg je er nu dus een rond 30 weken...rond 33 weken...en rond 36 weken hahaha. Whoohooo 3 echo's vergoed door ziekenfonds!
@Antares zoo vaak een echo,waarom als je stevig bent krijg je zovaak een echo?inverband het kindje groot kan zijn? bij mijn andere boy's was ik ook stevig nooit een extra echo gekregen ervoor
nee is nieuwe methode die vk aan gaan hangen..vonden ze fijn! Schijnt dat dit misschien landelijk voorgesteld gaat worden, natuurlijk iedere vk anders ermee...maar een groeiecho als je steviger bent heb je recht op! is zelfs beter!!!
He meiden, wat babbelen jullie veel! Gisteren vol terras, en mams weer thuis uit Nederland! Heerlijk weer! Van mijn zus een hele tas met rompertjes, sokjes, pakjes, truitjes, dingetjes, heerlijk! Heb ze net allemaal uitgelegd op bed, en ga ze straks even in de kast op maat leggen! Binnenkort ga ik alles even wassen!!! De kast puilt al aardig uit!!! Hier heerlijk genoten van Hollands brood, mmmmmm wat is dat lekker! En ik ga zo weer een bammetje nemen!!!
moet je ook niet doen....hier doe ik bijna niets...kan het gewoon niet..moet wel! Maar vraag veel hulp...manlief doet veel mama doet ook wel eens wat...en nu gaat kleine meis naar school dus kan ik rustiger aan werken. ZOnder dat alles wat ik doe meteen weer vies word gemaakt door speelgoed rond te strooien hahahaha
hihi, heb je al zoveel meis! leuk hoor...hier moet ik echt eens beginnen.....maar heb nog zoveel!! Hoef niet veel te kopen denk ik..misschien wat pakjes en rompertjes en nieuwe hydrofiel doeken..... En brood..hmmmm dat je daar van kan genieten he! vind ik ook altijd lekker als we weg zijn geweest....hahaha
Daarvoor ben ik blij dat ik in België woon, elke maand een echo en laatste 2 maanden is het eerst elke 14d extra echo en dan laatse 3wk elke week dus aan echo's niets te kort he!! Maar weet nu niet of dat het verschild met prijzen, hier verschild het al zoveel als je bij een andere gyn gaat. Bij Noah betaalde ik ieder bezoek zo'n 25 euro en kreeg niet veel meer terug nu betaalde ik de eerste 3x 62 euro en laatste keer 45 euro. Ligt eraan hoeveel foto's je ook mee krijgt maar krijg wel zo'n 40euro per keer terug betaald dus komt op zo'n 20e uit. Hoeveel kost een bezoek bij jullie?