@Nadesy oooh das supper!!!! tsss hormonen of niet traantje laat ik er toch om Vind het echt zo super voor je!!! Geniet van je mannen he!!! Hehe heb je effe verkeerd gelezen (of ik verkeerd geschreven) ikzelf verf niet Mag enkel verf kiezen, mijn man doet het allemaal alleen zei hij... Ik mag nadien de prullen doen @Wen ja ja ze weet dat ze vroeg nog hoe het met me ging enzo het is trouwens Dermovan 0.05% dus denk een zachte versie? in de bijsluiter staat ook enkel contact met u arts nemen voor het te gebruiken, ze gaat dit toch niet voorschrijven als het niet mag? :s Beetje gemengde gevoelens nu... En de apotheker weet ook dat het voor mij is en dat ik zw ben dus dat zijn 2 personen die ertussen zitten he? Zo zo ben helemaal klaar hier!!! JOEPIEEE!! hahaha met de strijk wacht ik tot maandag, ga het hele weekend weer verder de was wegwerken (dat is door een hele week geen machine te hebben) En dan ineens maandag alles wegleggen Moi had vandaag haar 20wk echo zeker? Ben benieuwd naar het geslacht Ze ging het toch vragen he? of ook geheim bij haar?
Mayke wat leuk zeg dat je je positiejas binnen hebt gekregen! ik heb mijne ook deze week binnengekregen, besteld bij de wehkamp een zwarte van mamalicious, zal ff een fotootje toevoegen Minim mooi buikje al, verschil is echt al goed te zien hoor! Marije fijn zeg dat je man de kleine net gevoeld heeft! Moi spannend zeg die echo! laat je weten hoe het was? gefeli met 21 weken en met je neefje! Ninja fijn dat de 20 weken echo goed was! mooi buikje heb je ook al! Mayke gefeli met 22 weken! mooie banner nu he? heb ik nu ook dat plaatje vind zo mooi plaatje eendje fijn dat het dekbed lekker sliep, hier wel last van eczeem af en toe maar als ik creme smeer is het met een paar dagen echt wel minder en met een weekje is het vaak helemaal weg! Nadesy als je geen puf meer hebt gewoon stoppen hoor, je hebt nog wel ff de tijd en denk aan jezelf he meis! en wat heerlijk zeg dat manlief al thuis is en dat hij de prothese heeft! knuffel voor jou meis! LadyT ze mogen je er toch niet uitgooien op het werk omdat je zwanger bent? hier morgen ook nog een keer de BBQ aan! ook al zo lekker Wen héérlijk MacDonalds je brengt me op een idee doe mij maar een Mac kroket of van die heerlijke garnalen en frietjes natuurlijk met dubbel fritessaus! en een MacFlurry na haha Antares lief van manlief dat ie met je naar de MAC is gereden, verslavend die MAC als je zwanger bent (als ik niet zwanger ben trouwens ook ) zondagskind balen zeg van die rugpijn! vanavond met me lieve zus die ook zwanger is lekker shoppen bij de Ikea en de Prenatal en morgen lekker met haar gezin bij ons BBQen helemaal zin in!
@Zondagskind thnxx meis! @Wen thnxxxx meis knuff @Eendje aaah lief! owwh fijn dat je man lekker alles gaat doen goed bezig!
@Delilah ow mooie jas meid!! Hier altijd veel te snel warm en nu ik zw ben nog erger, dus hij zou voor mij iets te dik zijn Maar wel mooi Zo heb effe snel gedoucht proper t-shirt aan en klaar om mijn jongen van school te halen
ow en veel plezier bij het shoppen he!! Ga ook in oktober naar Ikea voor de aankleding van babykamer en de kamer zelf Je kunt er zulke leuke dingetjes vinden!!
Die Mac, die Mac, heb helemaal zin gekregen in een sunday ijs met chocolade en nootjes mmmmmm! Denk als m'n man thuis is dat we er maar even langs fietsen, haha! Thanks meiden!! Hier lekker rustig, de oudste naar kinderfeestje en de jongste buiten een bak water gegeven dus die ammusseert zich wel... en ik moet eigenlijk nog heel veel doen, bleeh!
@eendje, misschien is het bij jullie in Belgie anders. Maar voor mijn eczeem liep ik al bij de dermatoloog voordat ik zwanger raakte. Ben daar geweest toen ik wilde gaan stoppen met de pil. Omdat ik toen met alle medicijnen moest gaan stoppen. Volgens haar zijn er wel zalfjes die evt mogen, zoals die van jou idd. Maar er is nooit 100% zekerheid, en altijd op eigen risico. Ik zei toen tegen haar, schiet ik dus niks mee op. Toen heb ik haar eerlijk gevraagd wat zij zou doen als ze zwanger zou zijn, en toen zei ze ik zou niet smeren met hormooncreme. Hier raad onze apotheek het ook ten strengste af. Jou kleine krijgt echt niks hoor van dat kleine beetje smeren wat je nu heb gedaan, daar zou ik echt niet bang voor zijn. Maar ik zou hem lekker in de kast houden nu, je weet dat het eczeem is en er zijn genoeg zalfjes die je wel mag gebruiken om het iets te verzachten.
@dilalah, wow mooie jas meid! En leuk weekend voor de boeg jij. zo leuk samen met je zus zwanger zijn. Ik zou het ook geweldig vinden.
nadesy wat super van je man!!! Ik zag een hele gave jas voorbij komen weet alleen niet meer van wie haha. Ik heb geen positiejas me winterjas en zomerjas zijn bijde te groot geworden en past me buik nog in haha scheelt weer. mac jammie!!!! gelukkig moeten we 20 min rijden voor de mac. Maar voor me werk kom ik er wel gewoon langs hihi die nieuwe burger lijkt me wel erg lekker van de reclame. Normaal heb ik een medium bicmac menu met cola en 2 frietsaus. Bij sem had ik een afkeer tegen de mac vond het zo goor maar nu niet haha Ik zit nu lekker geroosterd brood te eten met paturian ook lekker sem ligt op bed net weze wandelen hij loopt nu 3 dagen hihi effe naar de super gweest en naar de speeltuin maar wat is het HEETTTTTT kan er niet zo goed tegen nu ik zwanger ben pfffff.
@Wen bedankt, ik ga dit zeker doen... Zalfje aan de kant @hier net kleine man gehaald van school, komt hij met dikke plakker op zijn pink buiten... Heeft tussen de deur van de wc gezeten dat kleine ventje Hij zal nogal gehuild hebben :'( Ocharme!! Mag er nu niet aankomen dus wachten tot hij slaapt en dan eens kijken hahaha alle trukjes zijn goed he
haha iedereen heeft ineens trek in mac! we steken elkaar aan eendje ikea heeft inderdaad mooie dingetjes en voor weinig geld, dat is dan ook wel weer fijn wat sneu zeg dat je zoontje met de vinger tussen de deur is gekomen en dat doet zo'n pijn! zondagskind heerlijk die rust geniet er lekker van! Wen is ook erg leuk samen zwanger zijn, we kunnen ook nog eens heel goed met elkaar opschieten en we schelen maar iets meer dan een jaar dus extra leuk, dit is wel de enige keer dat we samen zwanger zijn, want voor haar is dit de laatste dus nog een keer samen zit er niet in we willen graag als we allebei wat verder zijn samen een mooie dikke buiken shoot doen, lijkt me erg leuk! ninja brood met paturain is ook erg lekker, maar ik vind de mac toch net iets lekkerder
Delilah, hoe ver is je zus? Erg leuk samen zeg samen zwanger. Ik heb 2 zussen maar de een heeft geen relatie en de ander is lesbisch en "moet er niet aan denken om zwanger te zijn...!" Haha! En de kleine van mijn broer is net een jaar, die wachten nog even met nummer 2.
hahahaha MAC MAC MAC!! Hier geen mac Man-lief rijd niet graag 30 min voor iets waar hij zelf geen zin in heeft Maar krijg toch frieten met lekker vlees Das ook al fijn!!! Zo ik ga de frietjes halen tot straks!!!
@nadesy super meid dikke knuf! hier is de mac naar binnen geschroven een grote big mac menu een hapje chicken sensation en de uitjes gejat van de quarter pounder (erg he) normaal at ik nooit zoveel maar heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
zondagskind mijn zus is 15 weken dus we schelen elkaar 7 weken, maar het is haar vierde dus ze heeft ook al een mooi buikje hier ook geen mac gehad, manlief had niet zo'n honger maar wel 2 broodjes kroket met mayo gehad! ook heerlijk
Twilight, ze kunnen je niet ontslaan vanwege een zwangerschap. Hahaha Mac verslaafden! Ik eet pizza, ook lekker. Vriendlief is weg op voetbalweekend. Nadesy, das mooi bij je man! Fijn dat hij al thuis is. Nu lekker genieten en vorig weekend snel vergeten! Delilah, mooie jas! hier ff lekker niks. Straks de hond naar mn zus brengen. Vriend weekend weg en ik morgen vrijgezellenfeest dus naar de 'oppas' anders is ie heel de dag alleen. Dat is zielig. Hoe zou t met Moi zijn??