@eendje dat was ik die dat vroeg ook al was het niet de eerste echte dag. de eerste dag na de vakantie is altijd weer spannend @minim mooi buikje @marije ook jou man de beeb al gevoeld leuk hoor... @mayd ik wil ook een jas bestellen zit te twijfelen tussen 1 van de wehkamp of 1 vn bonprix. (van bon prix is zown houtje touwtje jas en van de wehkamp een lekkere dikke) vind ze alleen zo duur voor dat ene jaartje @moi geef het idd aan als het niet gaat ga dan ff zitten en als zitten niet meer wil ga ik weer lopen haha maar veel tillen doe ik niet meer.ik ozu niet weten wat te doen om mezelf rustig te houden haha. wat veel joepie momenten haha gefeliciteerd met een zoon.. ben zo beneiwud of wij het maandag ook kunnen zien... @ninja mooi filmpje wat fijn dat alles goed was. ook jij hebt een mooi buikje. wat goed dat ze n de tijd een filmpje wouden maken @nedesy wel lekker ff bezig zijn ff gedachten ergens anders. wat goed van je man!! @ladytwilight ze mogen je niet om je zwangerschap eruit gooien. wel mogen ze je contract niet verlengen (als je geen vast contract hebt) of je ontslaan om economische redenen (ze moeten wel een goede reden hebben mag niet omdat je zwanger bent.) en zo wel zorg dan dat je gewoon doorbetaalt word en dan tot na je verlof. (zo had een excollega van mij het ook) hoe was de mac wat wij doen met saus als we het meenemen naar huis de mac wij hebben thuis zown fles saus staan dus nemen dan geen saus kun je net zoveel nemen als je wil @wen hoe was de mac? vast heerlijk @zondagskind doe je rustig aan met je rug....ik weet het is heel moeilijk. @delalah wat een leuke jas... die heb ik ook op het oog haha maar twijfel nog.. vind hem wel beetje duur. maar aan de andere kant we meoten wel een jas hebben haha en merk al wel dat mijn zomerjas (naja tussenjas) die ik nu aan heb steeds strakker gaat zitten. en geslaagd bij ikea en prenatal? @marije super... wat leuk dat je het al zag bewegen bij mij zijn de bewegingen nog vaag maar wel duidelijk..
zodat waren weer een paar pagina's haha vriend lief is zijn zus van denhaag naar leuven aan het verhuizen en is om 5 uur al van huis weggegaan.. met als gevolg dat ik nu dus ook vanaf 5 uur al wakker ben. vandaag komt een vriendin hier op visite en blijft mee eten. ff samen naar de kunstmarkt hier op het winkelcentrum en bij oma thee drinken en dan weer naar huis. ben zo zenuwachtig voor maandag (mijn 20 weken echo) heb hem ook pas om half 4 pfffff.... wij zijn ook al begonnen met schilderen van de kamer we hebben 1 donker bruine muur en de rest wit. afgelopen donderdag zijn de meubels gekomen maar die moeten we zelf nog in elkaar zetten maar dat wil ik pas na maandag als we zeker weten dat alles goed is... zal een foto bijvoegen van het kamertje. de babymeubeltjes lijken op de meubels die wij beneden hebben alleen wat wij beneden hebben is met houtkleur en wit en de babykamer is grijs met wit... (zal ook foto van de woonkamer bijvoegen zo geniet allemaal van het mooie weer vandaag want het zou mooi weer worden..
Mooi kamertje hoor! En pannend maandag. Ik had ook wel zenuwen maar vertrouw op je gevoel! Hier heel de dag weg, vrijgezellenfeest!
@Moi waaauw die kan straks zo mee doen in het circus mooie echo! @Marije gaaf zeg zeker een mooi joepie moment! @Toekomstigemam waauw mooie babykamer,dus jullie ook al begonnen leuk heel normaal die zenuwen voor de 20 weken echo hoor!knuff
@miniM veel plezier! @toekomstigemam, mooie kamer hoor!!! @nadey hahahaha wordt net zo een aap als zijn vader!!! @hier, helaas weer kotsmisselijk, tis niet leuk maar ja... gisteravond wel gewoon kunnen eten, maar nu dus fiks beroerd.. baaaal
goedemorgen meiden! mag ik me bij jullie aansluiten? ik ben ook in januari uitgerekend, de 27e op precies te zijn! het lijkt me leuk om hier ervaringen en verhalen te delen over van alles en nog wat 12 september hebben we de 20 weken echo! we hebben er ontzettend veel zin in, maar ook wel een beetje zenuwachtig je hoopt toch dat alles er goed uit zal zien? hoe was de 20 weken echo bij jullie? liefs....
@Ukk welkomen gefeliciteerd weten jullie het geslacht? hier mijn 20 weken echo gehad en hier was alles goed,mar ik was ook mega zenuwachtig hoor heb die nacht ervoor ook amper kunnen slapen!
@nadesy, ja ik baal dr ook stevig van maar ja... vandaag maar goed opletten met eten weer, haha als ik wat binnekrijg... @ukk welkom! ik heb gisteren mijn 20-weken echo gehad, heeeeeeel nerveus was ik maar het is allemaal goed gegaan!! trouwens, in het lijstje mag 4 oktober neergezet worden, dan heb ik suikertest en een echo
zo zo jullie hebben het rustig gehouden Hier alweer wakker van 7u Ja ja kindjes he LOL Deze nacht van mijn bv gedroomd :s Had zo'n kleine baby in mijn handen en als ik ze aan de borst legde was het ineens noah :s de ene borts ging goed, liep zelfst nog melk uit als hij niet meer wilde, heel mijn buik nat dus hahaha Maar toen ik hem de keer erna weer wilde geven was al vele uren later (dacht nog van oeps vergeten eten te geven) en toen kwam er presies niks uit Ik al meteen paniek... Deed het ook gewoon waar al de mensen bijzaten die mannen keken meteen hahahaha @Moi wat een soepel knulletje he Daar kan ook ik alleen van dromen Mijn benen geraken nog omhoog is ook al iets he LOL @Marije ja ja gisteren met het fietsen is het plakkertje er zo afgegleden, en is enkel een dikke bloedblein op het topje van zijn vinger, paars-rood... Maar gaat al beter deze morgen denk ik want heeft er nog niks van gezegd Ow en SUPEr je JOEPIE moment!!! Zag hier gisteren ook het plopje mijn buik omhoog doen Luc heeft dan heel de avond hand op buik laten liggen maar het was toch niet hard genoeg Jammer genoeg, maar dit zal snel komen... Het is in ieder gaval al hard genoeg om mama wakker te houden :s werd rond 2u wakker en het was 3.45 toen ik laatste keer op de klok keek... Zo een wiebelkont hahahaha @toekomstigemam mooie kamer meid!!! Hier worden het ook witte meibels, muren 1 bruine en de rest zeer zacht roze Dan zo nog allerlei kleine accenten Zie het al helamaal voor me Als het kamertje er staat gaat het mss echt worden voor me... Nu zijn er soms nog momenten dat ik het niet geloof... Erg he met zo'n buik @echo hier ook al nerveus voor woensdag!!! Hoop dat het geslacht niet veranderd!! Ow mooie woonkamer heb je! Hier zijnt nog allemaal afdankertjes eerlijk gezegd... Beginnen nu pas met hier en daar nieuw te zetten, en gaan eerst de slaapkamertjes doen @MiniM have fun meid!!! @Moi jakkes meid das niet leuk he! hopelijk snel beter meid!! @Ukk Welkom meid!! Hier pas woensdag de 20wk echo... Dus nog even geduld @hier pfff mijn handen worden erger :s Had zo'n jeuk deze nacht, en er zijn nog meer bubbeltjes te zien Hoop echt dat het snel weg is hoor!! Morgen nog bij mijn neef kleertjes gaan uitzoeken, zij hebben 3 jongens maar zit ook wit-grijze-beige dingen in zei ze dus En heb enkele dingen overgekocht, sommige dingen vroeg ze veel geld voor vond ik :s Maar goed... Badje betaal ik 20 euro :s en bij babydump 13 euro voor volledig pakket he. Maar is 1 van Winnie en wil nu niet meer zeggen dat ik hem niet wil :s Dom he Zo zo weeral zaterdag, man is werken tot 14u en zien wat we nog doen vandaag misschien al samen wat in de kamers rommelen
*inbraak* @nadesey, wat gaat de tijd weer snel zeg......vind ik altijd wanneer jezelf dan niet zwanger bent.....willen jullie weten wat het wordt? *uitbraak*
Hey meis! jij mag altijd inbreken ik vind het persoonlijk ook wel snel gaan hoor ja wij weten wat het geslacht is! weer een zoon erbij met jullie alles goed al kriebels voor een derde hihi
Goedemorgen! MiniM, veel plezier! Genoeg zonnebrand mee, en niet vergeten te smeren. Moi, wat vervelend die misselijkheid, hoop dat het snel weer over is. Ukk, welkom! Kom maar gezellig meekletsen. Zo, de zwemles zit er weer op, dochter weer een badje verder. Zoon gaat waarschijnlijk vanaf volgende week ook beginnen. De rugpijn lijkt iets minder te worden, maar ik heb natuurlijk nog niet veel gedaan. Vanavond late dienst, morgen een vroege, ben benieuwd hoe het dan met mijn rug gaat. Geniet van deze heerlijk warme dag, het beloofd hier 28 graden te worden. Gelukkig op het werk airco, haha! Fijn weekend!!