Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @ hier ik ben heel erg.... heb online eten besteld... friet met bamischijf, kroket en frikandel en een pizza. (denk dat ik de pizza maar bewaar voor morgen haha)

vriendin die langs zou komen smste af dus ik ben maar alleen ff naar oma geweest en met oma naar de kunstmarkt geweest.
    pff nu hele lange avond alleen zijn en dan komt vriend lief morgen weer terug van de verhuizing..

2. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    oh waarom ik eigenlijk hier kwam..

heb een joepiemoment... de baby is de hele dag lekker druk voelde hem/haar vandaag voor het eerst ook tijdens het lopen... zo blij:D

3. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    wel lekker rustig hier vandaag haha door het mooie weer zeker:p

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Toekomstigemam eet je dat allemaal alone op?:$:(;):D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat een warmte kan merken nu ik zwanger ben kan er echt totaal niet tegen

6. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Haha schandalig he maar bewaar de pizza voor morgen haha.
    Ik vind het ook vee te watm

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahaha wat voor pizza heb je besteld??:D

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ja he hier ook veeeeeeeeel te warm PUF PUF
    Ow fijn je JOEPIE momentje!!! :) :)
    Hier is grote man zijn kamer bijna leeg :) Dan kan mijn man morgen (misschien) verven...
    Hebben nog 2 kasten van mijn broer op de zolder gedaan (kon helemaal uiteen) en 2 kasten die er stonden kapot geslagen... Hij kan mijn kl*ten kussen :p Hij zelf doet niks en ze stonden maar te wiebelen, heb maar gezegd tegen mijn man zet er je voet maar tegen... Luchte eerlijk gezegd beetje op (slecht mens ikke) :p Zoiets van hun kapot doen hahahahahaha
    Zo zo hier net boterham met hagelslag binnen :p Lekker Wilde rijst met curry en filets eten, maar houden dat voor morgenmiddag :)

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    het is hier echt rustig :$ maak ik niet vaak mee :D heerlijk gebbqt, heel gezellig en vooral erg lekker ;) nu ff lekker bankhangen en my name is kijken en dan lekker op tijd slapen ;)

10. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @ nedesy pizza calzone. denk dat ik hem morgen warm maak en deel met vriend lief:p

@hier.. ik lig al in bed kan niet meer staan of zitten zo last van me bovenrug (tussen de schouderbladen.)heel vervelend want er is ook straatfeest maar kan echt geen fut vinden om er heen te gaan.. naja moeoten ze maar begrijpen..

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Zo, war een rust hier. Dacht ff bijlezen maar veel valt er niet te lezen. Ik ga m'n bed in meiden, morgen half 8 weer bij de baas zijn...

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, morgen een drukke dag hier...Mams vond het een strak plan als ik wat uitslaap, want morgenmiddag zit er geen dutje in... Dus hoef geen ontbijt te doen...

Om 11 uur begint het hier, lekker gezellig! Ik draai het barretje buiten, mijn kruk staat al klaar :D daarnaast heb ik mijn laptop naast me en bedien ik de muziek hihi!!! Komt wel goed!!!

13. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Pff wat een nacht...tot nu toe miss vier uur gwslapen vanaf negen uur.

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    O, ik ben dus niet de enige die niet kan slapen.....
    Ik ben rond 10 uur naar bed gegaan, maar heb ook bijna nog niet geslapen. Heb het uiteindelijk maar opgegeven.
    Zit nu al ruim een half uur beneden achter de laptop met een kop thee.....
    Hoop voor ons dat het straks nog wel lukt!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bijna niet geslapen?!

Na de film Miss Potter ben ik als een blok in slaap gevallen (dat was om ca. 21.30 uur. Om 1 uur naar bed gegaan en doorgeslapen tot 6 uur... toen nog een uurtje blijven liggen en er om 7 uur uitgegaan.

Gisteren lekker zelfgemaakte tomatensoep met een zelfgemaakte gehaktbal erbij jammie!!!

Vandaag wasdag, hamsterkooi verschonen en lekker bij mijn ouders eten.

Fijne dag allemaal dames!!!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier ook super slecht geslapen ik kan moeilijk mijn goede draai in bed vinden!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD owh lekker zelf gemaakte tomatensoep!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Joepie vandaag 22 weken :D

Gisteren zou er iemand komen via iemand die ik ken hij moest hier in Deventer zijn omdat zijn broer hier woont en hij zou de maxicosi meenemen die ik krijg,dus tussen 15.00 en 16.00 uur zou hij komen maar hij kwam maar niet,dat meisje baalde al maja ik zei al jij kan er niks aan doen,reageerde hij later of hij vandaag kon komen pfff heb gezegd voor 11 uur in de ochtend want daarna ben ik pleite heb geen zin om weer een halve dag erop te moeten wachten,dan is mijn weekend weer verpest,

Délano slaapt dit weekend gezellig bij Opa,en morgen begint voor hem het nieuwe schooljaar weer!

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy JOEPIE meid 22 alweer!!!! :D En jammer van de maxi cosi meid hopelijk komt hij vandaag he!!
    @hier ook zo slecht geslapen tot 00.30 rond gelopen, zo'n onweer brrr stortregen bliksem, donder... Man lag gewoon te slapen en ik keek de vensters na en de deuren en de spleten onder de voordeur :p hahahaha
    morgen mijn poesje :D Zal dan even foto opzetten he :D effe laten zien ;) En woensdag eindelijk weer naar de gyn!! :) Ga toch vragen het geslacht nog eens na te kijken! :p
    Vandaag die baby-dingetjes halen badje, zo'n wikkeldeken voor de winter, luieremmer, en kijken voor enkele kleertjes :)
    Tot later meiden!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje owwh leuk dat morgen jullie kitten komt hoe oud is hij/zij?
    ja hier ook onweer vanacht werd ik ook nog wakker van!

Deel Deze Pagina