ja he heb 2wk gewacht nu tussen de 7-8 weken (dacht ik, kan ook 8-9 zijn) Maar toen ze het me vroegen moest ik nog 14d wachten Heb er zin in hoor!!!
En dan denk je wat is de jongste toch lief aan het spelen op zijn slaapkamer,hoorde het bed al wat kraken dus denk die is lekker met blokjes aan het spelen,maja vond het wel eng stil dus ben maar gaan kijken! en met als dit als resultaat!
eendje leuk je poesje! moi doe rustig aan vandaag..zal wel lukken zo te lezen hahaha, veel plezier! nadesy............hahahahahahahahahahaha (sorry!!)
ach troost je...er zijn zoveel kindjes die die pot sudocreme al eens te pakken hebben gehad..... (ben ik blij dat dochterlief er allergisch voor is.....)
Goedemorgen all! JOEPIE!!!!!!!!!!!! 19 weken!!!!! nadessy joepie joepie 22 weken!!! en heerlijk zo een potje sudocreme hahaha Gister heel de dag weg geweest echt letterlijk heel de dag!!!dus toen ik om 9 uur in de avond eindelijk weer thuis was wist ik wat ik ging doen. Kon mijn ogen niet meer openhouden en ben lekker gaan slapen!
éNadesy ow meid hahahahahaha ok ok hier komt dus zo'n pot ni in huis HAHAHAHA Hoorde eens van vrienden dat hun zoon zijn pamper had leeg gehaald :s Bed + muur bruin... Dan toch liever de creme he Ja ja ik tel af morgen avond ons poesje en woensdag ons beebje weer zien Word een leuke week (hoop ik)
hoi Ladytwillight Hier de halve nacht rond gelopen kijken of alles goed gesloten was enzo zo een onweer weer!! Zo ik ga ons klaar maken voor naar antwerpen te rijden nog enkele babyspulletjes te gaan halen Fijne dag iedereen!!
@ eendje geef me dan maar de sudocreme ik denk dat ik zou nekken door de stront luier! veel plezier in antwerpen hier ook gister weer 240 euro armer ik weet niet of jullie het leuk vinden maar zijn veel koopjes op de babydump site ik heb ook online besteld!
Hallo! Ik heb nog niks terug gelezen, dat moet dan nl van 1,5 dag he. Maar gisteren een mega geslaagd vrijgezellenfeest gehad! Iedereen vond het leuk! Dus schouderklopje voor mezelf Ik was wel helemaal op toen het afgelopen was maar t was de moeite waard en je beste vriendinnetje trouwt maar 1x toch? Ga er zo naar toe om natuurlijk alles ff na te bespreken en foto's te kijken, dus tot straks! En fijne zondag allemaal!
Nadesy gefeli met 22 weken! en die sudocreme haha inderdaad grappig maar krijg je het wel weer schoon? LadyT gefeli met 19 weken! hier net als meerdere meiden niet zo lekker geslapen vannacht, kon maar niet in slaap komen terwijl ik toch heel erg moe was! vanavond maar weer lekker optijd erin! JOEPIE vandaag 23 weken!!! en nog 1 weekje werken en dan lekker vakantie!!
@doglover hopelijk heb je nog een beetje bij kunnen slapen? ik ben naar beneden gegaan met me kussen voedingskussen en dekentje en heb de tv zachtjes aangezet en heb nog ff geslapen tot half 9 wel heel ligt maar toch geslapen @mayd hmm zelfgemaakte gehaktballen heb ik ook wel weer eens zin in. @nedesy hopelijk ben je ondanks dat je slecht geslapen hebt wel fit. zijn ze nog geweest met de maxicosi? zag de foto al op hyves haha moest er wel om lachen.hopelijk heb je alles schoon gekregen. @eendje ook al zo slecht geslapen.. lag het aan de nacht ofzo.. of we kunnen allemaal niet meer tegen die warmte ben beniwud naar je katje. veel plezier met inkopen doen @ladytwilight gefeliciteerd met je 19 weken. @minim fijn dat het een geslaagde dag was. @delilah ook al hopelijk heb je wel rust vandaag? gefeliciteerd met 23 weken @hier heel lui vandaag met kussen en deken blijf ik op de bank. had me hand op mijn buik en toen kreeg ik een schopje tegen mijn hand aan schrok me dood haha. weet iemand of je gewoon paracetamol van de etos mag hebben? werd mij door verloskundige verteld dat er geen codeine in mag zitten. mijn broertje heeft deze gehaald en gevraagd of er geen codeine in zal volgens die man achter de kassa niet maar kan bijde gebruiksaanwijzing niks vinden. ik ga echt ziek worden hele dag al hoofdpijn en half verstopte neus.
Hoi meiden, @ Sudocreme: hahahahaha (sorry, vind m wel erg leuk) Succes met schoonmaken. @ toekomstigemam: Ik ben uiteindelijk rond kwart voor 6 teruggegaan naar bed... Heb toen tot kwart voor 9 geslapen, ik werd wakker omdat manlief eruit ging omdat Caitlynn wakker werd (gelukkig kan ze lekker uitslapen). @ Paracetamol: gewone paracetamol mag je hebben, als er in de bijsluiter niets staat over codeine, dan zou het er niet in mogen zitten. @ hier: als Caitlynn straks wakker wordt, nog ff naar de stad. Het is koopzondag en er zijn amerikaanse auto's ofzo te zien. Wel leuk voor manlief (en zo krijg ik m tenminste een keer mee...) Groetjes, Elleke
@delilah ook gefeli! En lekker hoor bijna vakantie Wat betreft xde paracetemol ik neem die ook altijd en idd goed kijken maar dan staat het meestal op het doosje aangegeven! Ben kotsmisselijk weer bah bah het is ook stik benauwd
@ Nadesy: gefeli met de 22 weken en de witte plek op de muur (hahahahaha...). Ach ja, ik was er zo 1 die het met een poepluier heeft gedaan vroeger..... oeps @ LadyT: gefeli met de 19!!! @ Delilah: gefeli met de 23 weken!!! @ Toekomstigemam: als ik jou was zou ik dan ook even zoutoplossing gaan halen morgen. Door dikkere neusslijmvliezen heb je meer kans op (bij)holteontstekingen. Door te spoelen met zoutwateroplossing maak je ze weer leeg en wordt de druk in je hoofd minder.
he meiden morgenochtend vroeg ga ik er even voor zitten om te reageren lig nu namelijk kapot in bed..... benen omhoog en vooral kapot te zijn... morgen weer om half 7 op...