Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede avond ik kom Dinsdag weer normaal reageren,morgen komt mijn mams en dan gaan we op kraamvisite bij mijn vriendin en andere dingen doen,morgen mijn zoon weer naar school.en ik ben bang dat hij de vijfde ziekte heeft,kwam vanmiddag thuis van Opa dat had hij gelogeerd,rooie wangen pukkeltjes en onder aan zijn buik ook pukkeltjes en worden er nu meer,armen ook dus had de hap al gebeld,maar moest morgen even mijn eigen huisarts bellen,ook vanwege als je zwanger bent het kwaad kan hoeft niet kan wel,dus ff het zekere voor het onzekere nemen

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Het kan de 5e of 6e ziekte zijn. Deze kan gevaarlijk zijn voor een ongeboren kindje tot 20 weken mits je hier niet immuun voor bent. Als t goed is weet je vk dit door het bloedprikken.

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM ja daarom morgen mijn eigen Huisarts erover bellen,mijn zoon heeft gelukkig verders nog nergens last van.ja alleen van die kleine pukkeltjes bultjes lijkt het

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen!

As promised, even alles bijlezen!!

@eendje owwwww wat leuk een kitten!!!!!! fotooooo!! en heb je veel kunnen shoppen?????

@nadesy hihihihihi moet stiekem ff lachen, moest ik gisteren al toen ik de foto op hyves zag... hopelijk krijg je het eraf!!! en joepie vandaag dus 22 +1 hihi!

@lady Twillight joepie vandaag 19+1 !! en goed dat je meteen bent gaan slapen... we hebben het schijnbaar allemaal nodig...

@MiniM fijn dat je vrijgezellenfeestje geslaagd is! wat hebben jullie allemaal gedaan???

@delilah joepie 23 +1 !!!!!!!!!!!!! en balen dat je niet goed hebt geslapen vandeweek...

@doglover jij ook al niet goed geslapen, wat is er toch loos met het niet kunnen slapen, waren de autos mooi???

@toekomstigeman paracetamol mag je gewoon, ik neem in noodgevallen maar een halve, want ik wil er niet teveel van slikken

@nadesy wat zei de dokter????

zooo voor wie ik vergeten ben.... sorry heb 4 blz teruggelezen, en naast dit scherm gehouden...

verder hier, door de drukte weer keelpijn en hoofdpijn... slaat sinds mijn 18e standaard op mijn keel als ik oververmoeid ben, aangezien ik toen de ziekte van pfeiffer heb gehad... en nu bij moeheid keelpijn oorpijn en hoofdpijn jak!!!!

Vandeweek nog even volle bak! We moeten vandaag 5 kamers poetsen, wordt ff bikkelen, maar moet gewoon!!!!!

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, heb net nog ff buikfoto gemaakt... Nu ga je het ein-de-lijk zien :D

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen!!

Moi, hoe was je feestdag? Heb je er ook zelf een beetje van kunnen genieten? Is dit jullie laatste week volle bak, dat zou fijn zijn kun je daarna in een rustiger tempo verder.

Nadesy, altijd weer spannend voor de kids om weer naar school te gaan, hopelijk is het niets ernstigs. Hier alweer de derde schoolweek... hebben we vakantie gehad? haha

Hier het weekend weer gewerkt, met mijn rug gaat het gelukkig weer beter alleen de vermoeidheid blijft, bah!
    Lag er gisteren om 9 uur in en heb geslapen tot de wekker ging om half 7. Morgen voor controle naar de vk. Eens vragen of die vermoeidheid echt alleen van de bloeddruk pillen zijn of dat mijn hb misschien te laag is. Komt het van de pillen dan vraag ik of er ook andere zijn...

Woensdag de 20 weken echo, heb er zin in. Weer ff kindje spieken. En... ik heb toch besloten, ondanks mijn nieuwsgierigheid, dat ik het niet wil weten!

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, leuke foto's! Fijn he, dat je het begint te zien, nu zijn we niet alleen maar wat dikker maar ook gewoon lekker zwanger!!!

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Ladyt Nog gefeliciteerd met je 19wk he :D :D JOEPIEEE!! Jammer dat je weer zo misselijk was he!! Hoop dat het snel over is meid, das nooit fijn!
    @MiniM leuk dat je het fijn had op de vrijgezellen avond!! Is veel leuker dan als je aan de kant zit te kijken he :) En ja zo'n vermoeiende avond hoort er idd bij :)
    @Delilah juij alweer 23 wk!!! :D goh gaat toch snel niet?!
    @toekomstigemam ja was hier weer zo'n onweer! :s En dan ben ik de hele nacht rond gelopen om te kijken dat vensters toe waren enzo hahaha heb 3x de voordeur gecheckt :p Weet niet waarom maar wilde iedere keer zeker zijn dat ze nog goed toe was haha :p
    En fijn dat je een schopje kreeg!!!! Hier ligt de kleine ook al zo lekker te woelen als ik me effe rustig hou :) Echt genieten he :)
    @Doglover hahaha jou man is als de mijne zeg dat er auto's te zien zijn en hij springt :p Mijn zoon ook hoor!! Is een echte jongen hier auto's auto's...
    @Nadesy En meid kreeg je de creme er mooi af? Goh heb nog aan je gedacht hoor!! Maar zoals ik zei he liever creme dan het bruine spul :p LOL Ow hopelijk is je zoontje snel genezen he!! Geniet van je mama die op bezoek komt en natuurlijk van je kleine beebje waar je naar gaat kijken :D Ik was gisteren nog effe bij vrienden langs en daar is een 2ling van 11/08 dus nog geen maand oud en oooooooh zoooo klein!!!!! :D :D ik wil ik wil !!!! :p :p Nog 18 wk LOL
    @Moi hahaha ja heb toch het 1 en ander mee :D Badje van Winnie the pooh :) bedomranding ook van winnie, zo'n wikkeldeken uit fleece (lekker warm) een pampervuilbak (denk dat ik die boven zet voor de geur) beneden in de vuilbak, die is toch elke 3d ofzo vol, dus buiten he. dan nog bij mijn neef langs en daar een doos vol kledij :D Goh als ik die kleine pakjes zie kriebelt het toch hoor!!! :D
    Jammer dat je weer zo'n last hebt he meid!! Gun jezelf wel rust he. Dikke knuffel!!!
    En wauw wat een mooie baby-buik krijg je!!! :D

Zo hopelijk niemand vergeten (anders was het niet expres;) )
    Hier zooo lekker geslapen!!!!! Om 21u lag ik al onder de wol! Was zo moe, enkel al van de lange weg die we reden 4u in de auto...
    Manlief heeft de kamer geverfd gisteren, moet enkel nog de hoekjes beetje bijwerken zag ik net, maar dat is voor het weekend.
    JOEPIEEEE straks rond 20u komt onze kleine poes!!!!! :D Ben blij dat de weken zo snel gaan :) woensdag ook eindelijk terug een echo!! :)
    Zo zo hier nu een beetje opruimen en dan word het lazy-monday :p :) Lekker op de bank met een filmpje ik denk transformers 3 :D
    zie jullie later meiden!!

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @zondagskind :) leuk he nog 2 nachtjes :D hier ook! om 9.15 dus das Noah naar school brengen en hup verder :D Moet ik echt niet lang op wachten he :)

Seg even vraagje onder jullie (wel raar vraagje) scheren en onderhouden jullie je lichaam als voor de zwangerschap of anders? Hier eigenlijk minder geschoren, de week voor de onderzoeken blijf ik overal af en dan de dag ervoor of de dag zelf alles mooi bijscheren enzo :s Maar merk dat ik nu al moeilijkheden krijg hahaha zal als bij Noah met de spiegel mogen werken :p En daarna mijn man laten kijken of alles er goed uit ziet (blijft nooit bij kijken alleen) hahahahahahahaahahahahah

10. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik moet zeggen dat ik veel lakser ben geworden :)
    als ik onderzoeken krijg dan doe ik alles zo netjes mogelijk maar anders vind ik het best normaal was ik echt wel netjes ermee en hield ik het bij nu dus niet meer :)

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    @Moi mooi dat je het nu kan zien! ik ben idd weer vaker moe volgens mij heb je maar heel ff je energie terug en dan gaat het na een paar weken weer berg afwaarts!

Ik heb best buikpijn en veel harde buiken momenteel zal het komen door de stress van vandaag voor het gesprek op me werk?

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind vakantie wat is dat???haha

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier al een drukke ochtend gehad,vanmorgen eerst naar de huisarts met Délano hij vond het wel wat vreemd opeens al die uitslag en hij heeft nu een drankje gekregen wat de jeuk verminderd en de pukkeltjes minder worden,hij kon niet goed zeggen wat het zou kunnen zijn,maar ik hoefde mij niet druk te maken over de 5e ziekte eerste 12 weken schijnt het slecht te kunnen zijn,dus ben weer wat gerustgesteld.toen apotheek geweest en toen Délano snel naar school gebracht,en nu komt Oma zo en gaan we op kraamvisite bij mijn vriendin :D

wil jullie allemaal een fijne dag toewensen!

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    gelukkig hopen dat het snel over is bij hem!

heel veel plezier vandaag!

15. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @nedesy kan inderdaad de 5e of 6e ziektezijn je verloskundige weet wel of je er imuum voor bent of niet.

@moi doe rustig aan en zoek rust..
    mooi buikje hoor...

@zondagskind wat fijn dat het met je rug weer beter gaat. wel is de vermoeidheid vervelend miss ff bloed prikken om te kijken of alles goed is?
    knap hoor dat jij het niet wil weten.. ik wil het maaar wat graag weten.. en als ht goed is weten we het vanmiddag..

@eendje geniet van je lazy monday.
    ik scheer me nog net als voorheen wordt wel minder qua zicht maar als ik er echt niet meer kan zien vraag ik het me vriend wel om te doen.

@ladytwilihgt daar heb je best kans op probeer je niet te druk te maken..

16. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @hier vandaag de 20 weken echo maar pas om half 4 dus mag nog ff lekker in de zenuwen zitten haha. gelukkig is me vriend thuis en gaan we zo ff boodschappen doen en dan nog ff de stad in om cadeautje te kopen voor mijn tante voor zaterdag. dus hopelijk vliegt de tijd dan wat sneller en hoef ik minder zenuwachtig te zijn..

vanacht redelijk geslapen wel merkte ik elke keer als ik me omdraaide dat me rug zeer deed.

nou dames ik weet niet of ik er voor half 4 nog weer ben anders ben ik er vanavond pas weer na de echo gaan we eerst naar mijn moeder toe.

maar jullie lezen in iedergeval hoe het was vandaag..

fijne dag iedereen

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Toekomstigemam, fijne echo!

18. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @zondagskind dank je

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    toekomstige mam veel plezier bij je echo gewenst en hopelijk alles ok he! :D
    Hier overmorgen :D :D JOEPIEEEE :p

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    zo het is hier stil :)
    Hier net uurtje op de bank oogjes toe gedaan zo ZALIG!!!!! :)
    Eerst transformers 3 gekeken vond hem echt de max!! :p
    Straks mijn grote jongen gaan halen :)

Deel Deze Pagina