moi balen van je keel en hoofdpijn! mooi buikje krijg je al zeg! zondagskind, hier ook morgen voor controle naar de Vk oh en woensdag de 20 weken echo! spannend zeg en ik vind het knap als je dat vol kunt houden om het niet te weten ik kan dat namelijk echt niet eendje fijn dat je lekker hebt geslapen! en wat leuk dat de poes straks komt en woensdag weer een echo! leuke vooruitzichten! hier wel net zo veel en vaak scheren als eerst, ga er nu voor zitten tijdens het douchen haha en hoe het straks gaat moeten we maar ff bekijken misschien dat manlief het doet en anders inderdaad maar met een spiegel hahahah Nadesy fijn dat je je niet druk hoeft te maken over de 5e ziekte en je ukkie! fijn dat je zoon wat voor de jeuk heeft gekregen! jij ook een fijne dag meis! geniet er lekker van! toekomstigemam spannend de 20 weken echo! laat je natuurlijk wel ff weten hoe het was he? wil je ook weten wat het word? en ga je dat ook met ons delen? hier niet veel nieuws te melden, alleen dat de kinderwagen en maxicosi besteld zijn, nu wachten tot ze binnenkomen!
Hallo allemaal, Daar zijn we weer! Ik ga even bijlezen en reageren! @Nadesy, hoe is het met de muur? Heb je de sudocreme eraf gekregen? @Moi, het was een erg leuk vrijgezellenfeest! We zijn eerst wezen koe pimpen (creatieve workshop), daarna mega fout wezen line dancen, daarna terrasje en daarna naar Inspiration Point (diner show, een groot feest, dansen op de stoelen enz) @Moi, beterschap! En leuk dat je je buik nu zo goed ziet! @Zondagskind, leuk weer een echo! Hoop dat alles goed is. En knap dat je t niet wil weten maar wat moeten wij nou? Wij zijn ook heeeeeel nieuwsgierig! @Eendje, veel plezier vanavond! @Toekomstigemams, hopelijk was alles goed bij de echo! Willen jullie weten wat het is? En wil je dat ook delen? Hier ook weer wat nieuws. Na 3 weken geprobeerd te hebben merk ik dat het nog steeds niet super gaat. Vandaag weer overleg gehad met de bedrijfsarts en blijf wel kortere dagen werken (6,75 uur) maar ga nu op woensdag een dag thuis werken. Dan kan ik wel mn uren draaien maar in mn eigen tempo en desnoods in mn bed of joggingbroek of wat dan ook. Dus ben er erg blij mee! Verder een enorme voetballer in mn buik! Hj schopt er op los!
Haha, MiniM wat jullie moeten is net als wij..... geduldig afwachten!! Ik hoop dat de dag thuis werken je goed gaat doen, wel fijn dat ze je serieus nemen en met je mee gaan denken. Delilah, zo leuk als die spullen binnen komen. Dan begint het er echt op te lijken! Hier verder weinig nieus, vanmiddag de fitness maar weer eens opgepakt. Nou, na 20 minuten rustig wandelen moest ik toch echt ff gaan zitten... wat een conditie! Maar goed volgende week gaan we weer!
@Delilah fijn nu wachten tot je al je spulletjes thuis krijgt he Welke is het geworden? Ikzelf heb een mutsy kinderwagen (hebben nog een quinny staan ook) en maxicosi cabrio fix is wel nog die van Noah dus een mooie BLAUWE Dus nu zo een overtrekje kopen dat er zeker niemand denkt dat onze meid een jongen is he hahaha @MiniM fijn dat je de kleine zo goed voelt he! Hier ook al een balarina hoor!! Enkel als de papa wil voelen houd ze effe op, hoe noemen ze dat plankenkoorts? hahahahaha nu al verlegen En geniet dan maar dat je je woensdag lekker vanuit je bedje kunt werken Je kunt het waarschijnlijk goed gebruiken en fijn dat ze op je werk naar je luisteren! Zo zo hier zit Noah al aan de pizza Mama & papa's kip in de oven, rijst seffes op het fornuis, lekker curriesausje voor mij en voor Luc provenciaalse hahaha krijg al honger van het te typen En rond 19.30-20u is onze nieuwe bewoner er kattezand gehaald, eten en zakjes nat eten ook enkele balletjes en een mandje zal dat klein spookje eens verwennen he
KOE PIMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAH Ik krijg er de slappe lach van!!!! Verder hier net lekker een uurtje liggen slapen, mmmm wat was dat lekker... Helaas na een uurtje kwam lief naar boven, omdat hij niet in orde is, en maakte mij wakker... hij viel als een blok in slaap, waardoor ik dus weer wakker bleef en niet kon slapen... maja... vanmiddag weer een hoop eters gehad, en nu weer eters, heerlijk die drukte!!!
MiniM goed dat je aan jezelf en de kleine denkt en het nog iets rustiger aan gaat doen! eendje wij zijn voor de bugaboo cameleon gegaan! basiskleur antraciet met aanvullende bekleding in blauw, mocht een eventuele volgende een meisje zijn, koop ik aanvullende bekleding in roze haha en wij hebben ook de cabriofix besteld de denim! nog ffies en dan is je nieuwe bewoner er! moi heerlijk zeg dat je ff een uurtje hebt geslapen!
@Toekomstigemam hoe was je 20 weken echo? en hoe weet mijn vk dat ik imuum ben ofnie? @Delilhah mooie bugaboo fijne wagens!
Sorry meiden ben kapot! ik heb zo'n last als ik een half uur achter elkaar loop dat alles zeer gaat doen aan de onderkant meer last van??
Vanmorgen op kraamvisite geweest bij mijn vriendin en owwwh wat een mooi super mooi kindje en dat vind ik niet snel maar echt wilde haar zo mee nemen en wat klein! en wat veel kleren heeft ze al gekregen,ze zegt jammer dat je geen meisje krijgt anders had je de helft mee gekregen hahaha,ze woont op het kamp dus ze krijgt elke dag zoveel volk over de vloer,hele dag op pas geweest nog even bij de Hema rompertjes gehaald 5 voor 10 euro met lange moutjes,en hydrofiele luiers 4 stuks voor 5 euro dus ff ingeslagen
Nadesy hoor heel veel positieve verhalen over de bugaboo en vond het zelf ook de fijnste/mooiste wagen vandaar dat onze keus daarop is gevallen! geen ervaring met pijn aan de 'onderkant' maar moet zeggen dat ik bijna nergens last van heb, maar het is jou 3e natuurlijk en bij de 1e nog maar, zal ook wel veel verschil in zitten! kan me voorstellen dat je de kleine van je vriendin zo mee wilde nemen, ik heb dat nu heel erg met (kleine) baby's en kinderen, zal wel hormonen zijn maar vind ze zó lief en die rompers enzo, zijn die in de aanbieding bij Hema?
Yes van 15 euro naar 10 euro! HEMA) hmzz hij pakt de link niet dan ff kijken bij babyspullen en rompertjes
@Nadesy ooooh kleine babytjes kijken is meestal leuk he!! die pijn hem ik soms, bij lang wandelen enzo... Gaat ook niet over, pas na een nachtje slaap. @Delilah mooi!!! Wij hebben zo'n fel blauwe maxi cosi , hij is nu nog te koop trouwens Maar met zzn roze kleurtje erover is hij als nieuw he Onze nieuwe bewoner kan elk moment aankomen nu Mijn broer belde al wel om te melden dat hij of zij met beestjes zat :s Ben ik blij dat ik al speciale pipetjes haalde om vlooien weg te krijgen... Dus kan ik meteen gebruiken. wel jammer dat die mensen er niet goed op gelet hebben he Maar goed hier zal het poesje toch de beste zorg krijgen Kleine man slaapt al flink Nu even mama-tijd voor de tv
Sorry dames, wel bijgelezen maar erg moe... daarom ff een egobericht: Manlief heeft nu 2 weken vakantie, dus gaan we aan de kinderkamer beginnen. Vanmiddag bij de Arbo-arts geweest. Ik zit tot aan mijn zwangerschapsverlof dus in de ziektewet. De arbo-arts heeft het hele verhaal gelezen en mij toen in het gelijk gesteld. Hij vond het geen goed idee mij nog aan het werk te zetten... Morgen voor controle naar de VK... Ik meld me morgen wel weer.
meiden, ff snel tijdens mijn bammetje.. (en voor de visite komt) vandaag 20 weken echo gehad en alles leek goed... de oudste wilde graag weten of ie een broertje of zusje zou krijgen... en hij kan nu van de daken schreeuwen dat hij (en zijn broertje) een zusje krijgen
Jannie, gefeliciteerd met jullie dochter!! MayD,niet fijn dat je niet meer kunt werken maar wel fijn dat je nu eindelijk serieus genomen wordt en niet meer hoeft. Lekker duidelijke zin, maar je snapt me wel, toch?
Nadesy thanks! zal zo direct ff kijken en anders kijk ik morgen wel ff bij Hema hier in het dorp! Mayke fijn dat je nu niet meer hoeft te werken van de arbo-arts! en hier morgen ook naar de Vk Jannie gefeliciteerd met jullie dochtertje! na 2 jongens een meisje toch? wat enorm leuk voor jullie!