Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jemig het lijkt wel Herfst buiten wat een weer zeg!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    gelukkig daar gaat het om! haha

3. hmm ok maar ik voel haar zelf binnen in en buiten ook nog niet zo erg ..wie weet komt het nog dan haha

Nadesy ja ik weet waaide net bijna van me scooter af haha ach ja nat pak gehaald dus nu in me kloffie lekker niks doen o ja ga ff koken haha dt dan weer wel haha

Deliah ach ik ben 10 kilo kwijt sinds ik zwanger ben das oook apart..

ladyT leuk voor je vriend al !

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce owwh gats,lekker dat je in je kloffie zit me too :D
    kookse meis ik ga ok ff koken :D

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier ook zo een weer! :s Jekkes zo'n wind!! waaide ver uit mijn schoenen hahaha
    Hier ook zo meteen koken :) spinazie-puree met worst en bruine saus :D mmm het schrijven alleen geeft me water in de mond :p :p
    JOEPIEEEEEmorgen 20wk echo!!!!! EINDELIJK!!!
    Dit wil zeggen straks in de douche groot onderhoud hahahahahahaahahahahahah :p :p :p

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    whahahahah eendje erg he dat had ik gister ff had ik ook brood nodig dat grote onderhoud!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha lieve meiden,

Heb het echt zo druk gehad. Nu weer ff gezellig meekletsen.

Hier voelt manlief de kleine nu ook aan de buitenkant. Geweldig!!
    Vanmorgen werd ik rond half 6 wakker, toen ik weer in bed lag. Ging ze zo goed tekeer in me buik, heb me handen erop gelegd. En alleen maar genieten, heb bijna niet meer geslapen. Wilde niks missen.
    Me lieve kleine moppie...:)

hahahaha, jullie met je groot onderhoud. Ik scheer iedere dag me benen, en de rest om de dag. Heb er een hekel aan als op die plekken haar groeit..:p
    Bikinilijn wordt wel steeds lastiger ja, of manlief doet het. Of ik doe het op de tast. :)

8. whaha eendje haha ja moet toegeven hier moet ook weer groot onderhoud gepleegd worden even snoeien:D

nadesy ja heerlijk kloffie hoor haha en net lekker gegeten

Wen en iedereen nouhou ben gewoon jaloers voel de kleine hier maar zelden en als ik haar voel niet hard ofzo...:(

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zo, ik zit met twee schermen open om weer een aantal paginas bij te lezen!!!

@MiniM fijn dat het zo geregeld is op je werk!! en ik vind je koeien erg heel gaaf hoor!! maar het woord koeienpimpen deed me gewoon lachen!!!

@zondagskind, sportief, ik ga binnenkort op de woensdagen zwemmen

@delilah, mooie wagen!!! wij hebben een teutonia, van 2 jaar geleden, namelijk die van mijn zus... ben ik o zo blij mee!! wow 10 kilo aangekomen meis!!!!!!!!!!!!!! hier 2 kilo afgevallen ;)

@zwangere vrouw hoe is het met je buikpijn?

@nadesy, echte jongensrompertjes hihi!! gaaf he dat je eindelijk mijn buik gaat zien!! trouwens geen gezeur hoor, ik begrijp je volkomen, je kinderen zijn nog niet al te oud he... dan is dat best laat ook vind ik...

@eendje wat een scheetig beestje zeg!!!!! is de strijk af trouwens???

@antares, heerlijk, het eerste dingetje zelf gekocht! hier ook direct vrijdag een pakje gekocht!! en moeders kwam gisteren weer met kadootjes thuis hihi! ook twee van die touwtjes/houders waar je een speen mee vastklipt aan kleertjes, eentje met pappa is the best en eentje met mamma is the best :)

@marije jeetje, mannen die zagen zijn erg he... mijn mannetje heeft sinds mei een apneuapparaat, heerlijk, alleen zit er een gaatje in in de voorkant waar de lucht moet ontsnappen, en dat blaast de hele nacht naar mij haha, maar van het gesnurk af!!

@Mayd, wow tot aan je zw verlof in de ziektewet, heftig... wss beter voor jou als de arboarts het voor heeft gesteld... denk aan jezelf, aan je eigen lichaam!! *knuff*

@jannie wooowwwww een MEISJEEEEEEEEEEEEEE!!!

@toekomstigeman een JONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom je het elftal versterken??? ;)

@ladytwillight wat fijn dat je contract verlengd is zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

@joyce1982 ik heb op 4 oktober een suikertest, is hier standaard. moet er dan al om kwart over 6 zijn hahahahahahahaha

@weer, hmmzzz.. ik zal niet zeggen dat we net binnen zijn van het terras, zulk lekker weer is het !!! hier volle bak vanaf morgen!!

@onderhoud hahahahahaha mijn benen scheren is een ramp, bukken en knielen en pfffff dus lief scheert mijn benen!! en de rest werkt lief ook bij gelukkig!!!

verder hier vandaag weer kamers gepoetst, morgen de rest en dan mogen de gasten weer komen! heerlijk dat geprutteldepruttel!!! maandag gaat lief naar nl, doel is de omas ophalen, die komen hierheen, een van 78 en de andere is 93!!! hij gaat maandag weg, dan overnacht hij in duitsland, gaat daarna 2 nachtjes bij zijn neef, vrouw en kinders slapen, dan 2 nachtjes naar mijn zus, neemt dan de box, kinderwagen en alle kleertjes en speeltjes van mijn neefje mee, en zaterdag haalt hij de omas en rijdt weer met overnachgting terug! dus een weekje alleen, zal ff vreemd zijn, alleen is maar alleen nietwaar!!!

Zo, net gegeten, 2 bruine boterhammen met kaas en tomaat.. heb niet echt gigatrek vandaag eigenlijk.. wel net een rol koekjes gehaald :) van die fourre koekjes met chocola tussenin mmmmmmmmmmmmmmmmmm

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedenavond ladies!! :D :D

Het was vannacht inderdaad een "hel"... De hele tijd wakker door dat gesnurk...pfff. Ben nu ook een beetje moe, nog erger dan normaal...hahaha! ;)

@Eendje: wat braaf van het poesje!! En Noah vond het dus wel leuk? :)
    En jij hebt echt wel een meisje in je buik! :D Wees maar niet bang, hoewel ik me wel kan voorstellen dat je er bang voor bent!

@Toekomstigemam: dat is idd een zwangerschapskwaaltje, snurken. Kunnen we die mannen ook eens terug pakken!! :D
    En wat naar van je rug. Hopelijk wordt het snel beter. Heb je nog met je baas kunnen praten?

@LadyTwilight: wat super van je contract! Gefeliciteerd!!!!

@Kinderwagen: wij hebben een Maxi Cosa Mura met 4 wielen. Nog van onze meid. Rood met zwart.

@Delilah: wat fijn dat alles goed was bij de vk. Ik ben ook al 10 kilo aangekomen... Ach ja, volgend jaar maar weer lekker aan de lijn! ;)
    En we hebben tegelijkertijd de pretecho, grappig! :)

@Nadesy: dus je bent lekker aan het schilderen? Heb je trouwens de Sudocreme nog van de muur gekregen? :)

@Joyce: druk programma op de 16e :)
    Jammer dat je man de beeb nog steeds niet kan voelen. Komt snel genoeg hoor! En 10 kilo kwijt! Jeetje.... Dat had ik ook wel gewild! hahaha
    Oh ja, ik had bij mijn dochter ook pas met 22 weken zoiets van, hey, dat kon de beeb wel eens zijn. Terwijl ik hem/haar nu al heel duidelijk voel.

@Wen: zo herkenbaar. Niks willen missen van het getrappel in je buik. Heerlijk!!! :D Gisteravond was mijn beeb ook al zo lekker bezig... Wat genieten!

@Moi: wat handig zo'n apparaat! Maar denk niet dat mijn man dat wil.... Ach ja, het is gelukkig niet elke nacht raak ;)
    De hele week alleen!! Ik moet er niet aan denken...hoewel het dan wel lekker rustig is 's nachts ;)

@het weer: het is gewoon herfst! Niet leuk meer hoor! :(

@groot onderhoud: het wordt echt al bijna onmogelijk... Inderdaad maar op de tast.... Ik wil graag wat vaker gaan zwemmen, dus dan moet je wel he? :D

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zit ik eens een klaar om direct te reageren op berichtjes, is er niemand!!! :D :D
    Morgenavond nog maar eens proberen dan...hahaha! Slaap lekker allemaal!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede avond meiden!
    net weer een schrik gehad toen ik naar bed wilde gaan zag opeens wat bloed in mijn onderbroek en met afvegen ook dus heb gelijk de vk gebeld,ze kwam met 20 min maar toen werd het al minder en nu niks meer,maar pff je schrikt je rot gelukkig met de beeb gewoon alles goed

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Nadesy hoe is het nu?

Zo weer naar de verloskundge voor controle.

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hee nadesy hoe gaat het nu??

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH
    1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - ..
    5 januari - Mek11 - 1e kindje -
    ??- FV - ZH
    6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH
    6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH
    7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH
    7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli)
    8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH

9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel)
    10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH
    10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH
    10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH
    11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH
    11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH
    13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen - BV - ZH
    18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH
    18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH
    20 januari - jannie1980 - 3e kindje - ?? - BV - TH
    23 januari - toekomstigemam - 1e kindje - ?? - BV - TH
    26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH
    26 januari - Tess - 2e kindje - ?? -
    29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen -

Jongens: 6
    Meisjes: 8
    Onbekend / geheim: 8

Afspraken

7 september
    Zondagskind - 20 weken echo
    Eendje 507 - 20 weken echo
    toekomstigemam - controle VK
    MiniM- controle VK
    Escal- 20 weken echo
    8 september
    Nadesy- controle VK
    13 september
    LadyTwilight - 20 weken echo
    15 september
    LadyTwilight - controle vk
    19 september
    MiniM- pret echo
    20 september
    Doglover76 - controle VK
    29 september
    Marije - controle vk

1 oktober
    MayD - Pretecho 3D/4D
    6 oktober
    Marije - pretecho

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind Eendje en Escal veel plezier en succes met jullie 20 weken echo :D

@Toekomstigemama en miniM veel plezier bij de vk :D

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM en Moi ja gelukkig al snel weer gestopt denk iets kapt of gesprongen,maar schrok me rot leek net of ik ongi werd,

18. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @minim ik ben inderdaad savonds nog gaan zwemmen en het was heel erg lekker geen last gehad.
    wel ontzettende last tegen het einde van kramp in mijn voeten

@lady twighligt wat fijn dat je contract gewoon is verlengd weer een zorg minder

pff beetje te vroeg om alles bij te lezen sorry dames

zijn er nog meer mensen met de placenta aan de voorkant? waardoor jullie je kindje nog niet goed voelen?

@kinderwagen wij willen de chicco i move kopen

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Meiden effe snel iets schrijven voor ik vertrek he :d WHiiiiiiiii
    best nerveus hoor!!!
    Hier zoo slecht geslapen!! Ben op een u tijs soms wel 4x wakker geworden, en weer zo naar gedroomd! Weet nu niet meer van wat maar weet dat ik deze nacht zeker elke keer 5 min mijn ogen open hield en aan andere dingen dacht om zeker niet verder te dromen...
    Groot onderhoud pufpuf!! man 45 min had ik nodig om alles glad te krijgen XD Kon het niet zien en chanse er zit een spiegel in de douchemuur maar toch ;) :p
    Nu dus af en toe of wat sneller doen en manlief laten helpen he :p :p Dat draaid weer op wat andersz uit he hahahahahahahahahahahahahaha XD grrr
    Zo meiden ga straks lezen en reageren he!
    Doeii doeii

20. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Nadesy: blij om te horen dat het weer beter gaat....
    @ Toekomstigemam: Bij mij ligt de placenta ook voor, ik voel de kleine nauwelijks. Best wel moeilijk hoor, Caitlynn was heel actief en deze kleine voel ik bijna niet.... Maak me daarom wel eens zorgen.
    @ hier: ik zit op dit moment ff in een lekkere dip.... Heeft vooral te maken met hoe het thuis nu gaat en dat ik heel erg twijfel over wat ik met Caitlynn haar eten moet... Daarnaast zie ik nu al weer op tegen vrijdagmiddag, als stiefje moet komen. We hebben geen idee of hij komt en hoe het dan gaat lopen....
    Straks lekker koffie drinken bij een vriendin en vanmiddag naar een forumgenootje om positiekleding te passen....
    Groetjes,
    Elleke

Deel Deze Pagina