wil je er effe mijn afspraak van 10/10 bijzetten? Als je wilt Ikzelf verpruts het steeds (kleuren weg ofzo...) Dank je!!!
@Eendje och meis klote dat je sleutel is afgebroken!hoop dat de sleutel eruit nog kan worden gehaald,leuk dat je vriendin ook zwanger is hoever is ze?
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - ?? - FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Jongens: 7 Meisjes: 9 Onbekend / geheim: 6 Afspraken 7 september Zondagskind - 20 weken echo Eendje 507 - 20 weken echo toekomstigemam - controle VK MiniM- controle VK Escal- 20 weken echo 8 september Nadesy- controle VK 13 september LadyTwilight - 20 weken echo 15 september LadyTwilight - controle vk Joyce1982-controle Gyn,VK anesthesist 19 september MiniM- pret echo 20 september Doglover76 - controle VK 29 september Marije - controle vk 1 oktober MayD - Pretecho 3D/4D 4 oktober Delilah86 - controle VK 5 oktober MiniM Pretecho 3D/ 4D en controle VK 6 oktober Marije - pretecho Delilah86 - pretecho 3D/4D 10 oktober eendje507 - controle gyn controle VK toch eendje? of heb ik het nu helemaal mis?
@nadesy ja dom he van die sleutel... Mijn man gaat straks eens kijken.. Ja mijn vriendin is uitgerekend voor 11 feb dus net een maand na mezelf wat echt leuk is haar zoon is ook iets meer dan maand jonger dan Noah dus dit gaat weer een maandje verschil tussen zitten ok leuk kun je er lekker over kletsen he! Ze is vandaag ook op controle geweest (17wk) maar beentjes waren toe dus ze weet (jammer genoeg) het geslacht nog niet... afwachten dus nog he Hoe gaat het met jou meid?? knuffels!
@Eendje owh wat leuk zeg! en toevallig dan,aah jammer dat de eigenwijsje niet mee wilde werken dus ja ga wel goed!
heb nog niet kunnen slapen vandaag.. lief is nu boodschappen doen.. en mams heeft wat gasten op het terras.. ik kruip ff een uurtje op de bank ben kapot
Heej meiden! Alles zag er goed uit, er was even sprake van dat er teveel vocht achter in de schedel zat, dat hebben alles baby's. Maar na nogmaals gekeken te hebben werd dat bijgesteld. Vraag me niet wat en hoe want dat weet ik niet. Maar we weten wel iets anders....... Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik lag al 5 minuten te bedenken wil ik wel, wil ik niet, wil ik wel, wil ik niet.... Uiteindelijk besloten, ja ik wil... En... het is een jongen!!!
zondagskind fijn dat alles goed was en Jeej weer een jochie erbij! haha grappig dat je je niet kon inhouden gefeli met je zoon meid!!
Jeuh weer een jongen... Hier weer last van tussen de schouderbladen hoop eigenlijk dat ik het morgen ook heb zodat ik de verloskundige ook goed kan aanwijzen waar het pijn doet. Vanmorgentwee rompers gekregen en opa en vriendlief zijn bezigom meubels in elkaar te zetten
Erg he meiden, ik was te nieuwsgierig en bedacht me dit is misschien wel de laatste keer dat we het kunnen zien... Mijn man heeft in een deuk gelegen! Ik voel me ineens wel 10 keer meer zwanger, stom he. Verder gisteren van de vk te horen gekregen dat ik het rustiger aan moest doen, de bloeddruk was prima maar de moeheid blijft. Ze wilde dat ik een week niet naar het werk zou gaan en thuis zou slapen. Ik moest goed bijslapen. Tja, vrij van werk is nog wel te regelen maar vrij van thuis... volgens mij heeft ze zelf nog geen kids, haha! Heb me eigen maar voorgenomen dat als het kan ik s'morgens nog ff terug in bed kruip als de kids naar school zijn.
@zondagskind, fijn dat alles goed was. En hahahaha twijfelkont! wat leuk een jongentje!! Hier ook 5 okt de 3D/4D pretecho. Kan mezelf er niet bijzetten. Krijg dat niet voor elkaar op de iPad. Hier me kapot geschrokken vanmorgen. Na haar gisterochtend nog heel goed gevoeld te hebben. Heb ik het daarna niet meer gevoeld. Dus belde vanmorgen, en ze wilde dat ik gelijk langs kwam. Schrok me rot had dit niet verwacht. Maar wel goed van ze en gelukkig was er niks aan de hand, hartje klopte prachtig.
Wen die dagen heb ik ook vaak, maar goed zoek dan in de avond even het hartje op, maar je schrikt wel Zondagskind rustig aan doen dan, en haha ach waarom het niet willen weten als het kan wat had je al aan kinders qua geslacht?
@Wen hier voel ik hem de ene dag ook meer dan de andere dag,de vk zegt dat het normaal is rond deze tijd, fijn dat alles goed is meis!