ja dat is dan nog eens heel anders....kan ook nog.... Hier moest mijn VK wijken toen het medisch werd, zogauw de vliezen waren geprikt....... jammer! Ze kwam wel nog paar keer kijken en heeft overal op aangedrongen wat ik wilde en niet wilde...(pijnstilling en uiteindelijk gezorgd dat het een keizersnede werd...duurde te lang volgens haar!) En daar ben ik haar heel dankbaar om hoor!!! Maar eigenlijk had ze niets te zeggen.....gelukkig had ik een doorduwerig type vk...
kraampakket gaat via je zorgverzekering... Ik moest mijn kraamzorg zelf regelen...als het maar iemand was die aangesloten was bij mijn verzekering..en kraampakket moest ik weer aanvragen bij mijn zorgverzekering.... Dubbel op..... (ach vorige keer moest ik het zelf kopen...zat niet in mijn pakket!!!!)
bij sem was ik vanaf 36 weken onder behandeling van de gyn(nouja 1x een gyn gezien de rest gewoon vk haha)vanwege een hoge bloeddruk. Toen heb ik ook nooit een rekening gezien idd.Ik zal het bij de volgende controle nog eens vragen. Maar ze zei toch echt dat ik een medische indicatie had en het vergoed kreeg. Toen ik vroeg wanneer ik dan doorverwezen werd naar het zh zei ze o maar je blijft gewoon hier en wij gaan met je mee naar het zh
Ik zit bij cz direct en kraamzorg heb ik online geregeld kreeg netjes een brief van cz met een kadotje daarna een brief van de kraamzorg dat ze bellen rond 32 weken. In de brief van cz stond dat ik rond maand 7 het kraampaket kan verwachten
nah heb ik wel eens vaker gehoord hoor...dus het kan!! Jouw vk geeft aan dat er reden is voor medisch..maar geen gyn nodig eigenlijk....dus wel vergoed geloof ik dan en in ziekenhuis bevallen. er zijn overal uitzonderingen op............het ligt ook aan hoe wat waar wanneer waarom hahaha, dus tsjah...afwachten!
ik rond maand 6 al!! hihi, hoe erg kan een verzekering verschillen zeg...wij zijn toen overgestapt na de bevalling van ons meisje....omdat we dus bijna niets kregen bij cz....en ik nog een kind wilde en zeker wist dat dat via de MMM zou gaan.......daarom uit voorzorg betere genomen die bijna alles vergoed (ja 3 ivf krijg ik vergoed ipv 1....)
wil je thuis bevallen? Dan moet je een kraampakket hebben, meestal word het door je verzekering vergoed en krijg je het van hun toegestuurd. heb je hun al op de hoogte gesteld van je zwangerschap?
Heb wel mijn pakket verhoogd bij de Trias, toen ik stopte met de pil. Maar heb ze later niet meer gebeld dat ik zwanger ben. Moet je dat doen? En ik wil in het ziekenhuis bevallen.
Nou wat ik zo weet heb ik nooi hoeven te bellen voor dat ik zwanger was,want dat werd toen automatish via de kraamzorg volgens mij gedaan
Heej meiden, ik heb laatst meijn kraamzorg geregeld, werd toen automatisch doorgeschakeld naar het IZZ om ook daar door te geven dat ik zwanger ben. Kreeg toen een formulier wat ik in moest vullen.
ja zo is het bij mij volgens mij ook hoor, weet het eignelijk wel zeker. Maar als ik het goed begrijp moet ik dus nog wel even navragen voor het kraampakket bij de trias.
hier moest ik zelf bij de menzis doorgeven dat ik zwanger ben, heb namelijk kraamzorg geregeld met 14 weken, en belde van de week de menzis om te checken of het bij hun bekend was, niet dus het gaat hier dus niet automatisch! maar heb direct daarna naar het 'speciale zwangerennummer van menzis' gebeld en het daar doorgegeven, nu is het dus geregeld. ik wil perse in het ziekenhuis bevallen ook als ik geen medische indicatie krijg, dat zou betekenen dat ik dan de eigen bijdrage zelf moet betalen, maar goed alles beter dan thuis bevallen woon namelijk in een rijtjeshuis en het is hier nogal gehorig, plus dat alle naaste buren al in de vut zitten én alles in de gaten houden, dan heb ik straks als de bevalling begint alle buren bij me voor de deur staan of het al geboren is, niet zo'n zin in
Hoi allemaal, Hier ben ik eindelijk na een drukke (te drukke) dag. ff bijlezen... Toekomstige mam, ik ben heel benieuwd wat je vk zegt over je rug... Ik had t gister ook gevraagd en tis een spierenkwestie, helaas komt t vaak voor, en rust is het magische woord! Nadesy, standaard ja? Ga ik ook nog eens ff vragen dan! ALtijd leuk om een keertje extra te kijken! Extra echo's, ik zie dat meerdere van jullie extra echo's krijgen. Ik heb er echt niks over gehoord... HEb wel wat extra eco's maar das alleen maar plezier! Eendje, ik was die Joepie ook vergeten haha.. Ikke ook joepie gister 22 weken! Kraamzorg heb ik via VGZ. Krijg je een tummytub cadeau. OOk leuk! Wen, je moet sowieso bellen om ook je kraamzorg te regelen!
Breaking news, haha! Trilde net m'n bed uit, een aardbeving in Noord Limburg. Lig alweer lekker in m'n bed een filmpje te kijken. Tja, moet rustiger aan doen he! Vanmorgen lekker uitgeslapen, vanmiddag vergadering op t werk. daarna eten, opruimen, kids naar bed en ja hoor ben weer super moe, bah!
Zo weer terug van de verloskundige.ze zeidat ik het bij de fysio aan moest geven.dus dat doen we dan maar. Hier de aardbeving ook gevoeld we dachten dat er een deur op slot ging haha voede wel raar zaten in de wachtkamer bij verloskundige
he allen... het is hier gigantisch druk, dus heb niet echt veel tijd om alles bij te lezen... om 6 uur uit bed, en dan de hele dag door.. gisteren niet eens kunnen slapen tussendoor... nu dus brak.....
Ja ik heb het gehoord van de aardbeving!mijn pa en broertje hebben wel wat gevoeld ikke niet en we wonen niet ver van elkaar vandaan,pff volgens mij schrik je je lam
Goedemorgen allemal, Benweer op het werk fysio gebelt maar hij is met vakantie.dus ik dacht dan bel ik de huisarts want fysio is pas volgende week vrijdag terug.kan maandag terecht bij huisarts. Dacht dan weet ik ook zeker dat het niet medisch is