Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    mooi!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow dinO..

hier vanaf 28 weken om de week... vanaf 36 elke week.. mij veel te vaak, maar dat wil ze graag ivm mijn ijzer en b12 tekort...

3. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.135
    1.831
    113
    Ben er echt supper blij meee:D
    Had ik niet verwacht zo..

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ooooh mooi!!! Wat zul jij trots zijn op jullie mooie meisje!

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi! Ik kom ook even zwaaien in het nieuwe topic! :D :D
    Maar al 19 pagina's....pfff! Ik kom morgen weer bijlezen! :)
    Is Hammelientje al bevallen? :)

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mooi din0!!

ik ga lekke rmijn bed in, ben gaar! vloer ligt er ook al in trouwens! pfff

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: het vordert nu steeds meer en meer. Voor je t weet is het kamertje helemaal af!! Wel foto's showen dan hoor! Ik zal zelf ook eens foto's showen van onze babykamer als de gordijntjes hangen.
    Truste meid, ik kruip zo ook lekker onder de wol, lekker warm!

@ Marije: Ik heb geen nieuws over hammelientje gelezen vandaag. Hoop dat het haar goed gaat.

Tot morgen meiden, slaap lekker allemaal

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zoo dames wat gaan jullie hard zeg haha

ben gister met me mams op pad geweest voor een eerste pakje.
    wat ik eerst wou hadden ze niet bij de prenatal was van noppies de rode kleur alleen bij de prenatal hadden ze allemaal blauw
    nu heb ik van prenatals zijn eigen merk een pakje gekocht. ook leuk en minder duur haha

9. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo zal nu eens reageren op jullie haha

@ninja ziekenhuiskoffer is helemaal niet te laat de kraamzorg zei hier dat met 37 weken alles klaar moest zijn.
    mooi buikje

@delilah hmm oke maar wel fijn dat je weet dat het door het indalen komt haha. hier gister ook menstruatieachtige buikpijn gehad.
    heerlijk he dat aftellen voor je verlof ik moet na vandaag nog 10 halve dagen verdeeld over 3 weken en morgen

@hammelientje hoe is het nu? hopelijk geen gekke dingen?
    lijkt me niet meevallen in het ziekenhuis plat moeten liggen

@zondagskind hier is de kleine resus positief en ik moest dus wel de spuit ook hier word na de geboorte bloed uit de navelstrang nagekeken.

@moi ben heel benieuwd naar het eindresultaat
    zo krijg je gelijk zin om te bevallen haha wat mooi

@antares je kunt altijd nog het dekentje van het ledikantje dubbel vouwen en er in doen

@mayd dat is wel fijn dat hij niet meer kan draaien weer een geruststelling dat je gewoon bevalt en geen stuit hebt.
    groot gelijk laat maar over je heen komen en als je neit kunt werken dan kun je niet werken haha
    hier heeft me baas besloten dat ik niet naar de arbo hoefde omdat ze het onzin vond want het heeft met me zwangerschap te maken.

@zwangere vrouw ja hier ook weer moe wel vervelend want wil je dingen doen val je in slaap maja gewoon aan toe geven is het beste
    kraamzorg is hier paar weken terug al geweest hebben samen gekletst en formulier in gevult ze heeft verder dingen over de babykamer gevraagd en over ons bed maar verder niet naar kamertje gekeken terwijl wij juist alles netjes hadden opgeruimt haha

@eendje gefeliciteerd met je joepie moment
    als ik raardroom is het steeds over me werk dat ik ruzie heb met ouders of collega's

@vonnie doe je rustig aan met die harde buiken?

@jannie wat een heerlijk vooruitzicht

@eendje bij de zeeman ja ik kon hier bij de zeeman niks vinden heb er maar 3 van snoopy gekocht bij de c&a
    hier vanaf nu ook al om de twee weken doen ze standaart na de 30 dan om de 2 weken (geloof ik)

@mayd oh das fijn wel leuk dat het zo gezellig was haha hier bellen ze van het uwv 28 nov weer ook om te kijken hoe het gaat en hoeveel uur ik nu de ziektewet zit.

@dino ooh fijn een extra echo leuk man wil ik ook haha. zo je zal er echt nieuwsgierig naar worden hmm kan ookn iet meer wachten haha

10. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo dat waren weer veel paginas terug lezen haha

vanacht heeft me zusje van 5 ier gelogeerd eerst gisteravodn samen kwartet gedaan toen mocht ze dr schoen zetten en daarna naar bed. vanmorgen gauw eten en toen kwam dr moeder dr ophalen voor school. ze heeft ook voor het eerst echt duidelijk de baby gevoeld. normaal voel ik hem meer onderin en dan wil ik anderen niet laten voelen maar vanmorgen was hij heel duidelijk bovenin bezig met zijn beentjes dus zij was helemaal blij:D

gister ons proefdruk gekregen van het geboortekaartje op een paar dingentjes na is hij zo goed als klaar.
    weet iemand misschien nog een leuke tekst voor op het begoorte kaartje over twente en drente mijn vriend komt nml uit drenthe en ik uit twente wonen in twente

zo om 12 uur weer werken. pff geen zin in heb pijn in me buik. in het midden bovenin. denk me maag ofzo gister wou ik me omdraaien op de bank en het leek wel alsof me buik zo uitscheurde. misschien kijken of ik op de oudste groep kan staan hoef ik nneit zoveel te bukken

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ toekomstigemam: Leuk pakje is dat zeg! Lekker stoer!!
    Wat leuk dat je nichtje de baby heeft kunnen voelen. Succes met werken vandaag meis. Ik kan je niet helpen met een tekst over Drenthe en Twente helaas.

12. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @jade het was me zusje niet me nichtje:p

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

:):):) Net wakker!!! Sorry:p hahahaha

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    geeft niet haha

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden..

toekomstigemam wat een stoer pakje zeg echt zo leuk. Dus je zus heeft de baby gevoeld vond ze vast wel heel erg leuk:D. Ik ben nog bezig met de geboortekaartjes ben er nog niet over uit nou ja hebben nog wel ff de tijd. Werkse meid en doe het rustig aan

Moi ik ben ook zeer benieuwd.

Din0 wat leuk zeg dat je een echo heb gehad mijn laatste keer in het ziekenhuis groei echo vond ik echt niet leuk snel en 2 foto,s mee gekregen waar ik niks mee kan:( Ik denk dat ik volgende week maar er iets over gaat zeggen

Denk dat ik een griepje gaat krijgen last van me keel straks ff wat voor halen.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Dino waauw mooi echo!

@TOekomstigemam waauw een zusje nog van 5 hebben leuk :D hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
    leuk eerste pakje :D

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwh dacht ook zusje hahaha

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    vandaar hahaha

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie oh gats,ik hoor zoveel mensen over de keel etc hoop niet dat het doorzet knuff

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik merk hier dat ik echt op instorten sta!heb telkens een knoop in mijn maag,kids kunnen niks doen of ik word al boos op ze!kan nergens meer van genieten! bah bah en nog eens bah wil me weer beter voelen,

Deel Deze Pagina