Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy ach meid je moet er eigenlijk eens een dagje tussen uit he! Alleen jij zonder kids, zonder zorgen... Dikke kn,uffel meid!!!!

@toekomstige mama mooi pakje!! :) En fijn dat je zusje het ook voelde!! :) Mijn broer die peter word mocht ook eens voelen toen ze echt wel weer aan het duwen was en hij verschoot er wel van ow zegt hij daar zit kracht achter hahaha :) En zijn gezicht echt was mooi om te zien! Vond het wel lief! :)

@hier vandaag een dagje niksen denk ik, moet nog in stad voor mijn man zijn papieren binnen geven, ze zeggen nu op de verzekering dat het enkel een schrammetje is, en op zijn papieren staat duidelijk geschreven na bijna amputatie... Dus die 14d gaan ze betalen :p

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier ook al, ik heb ook keelpijn en oorpijn pfff

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meis, jij moet inderdaad even een paar dagen voor jezelf hebben, zonder kids, en vooral, misschien heel hard dat ik dat zeg... zonder man...

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Mee eens. Dikke knuffel Nadesy!

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen overigens :)

Lekker en lang geslapen, wel met 3 pauzes helaas... 3 keer eruit geweest om te plassen pfff Was ook om 5 uur uitgeslapen op de ene of andere vage reden... Maar ja, lag er dan ook voor 22 uur in hahaha! Lief gaat zo weer verder met de kamer! Het schiet nu dus aardig op!!!!

Maar eerst ff lekker ontbijten mmmmmmm

6. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @buddy smakelijk meid!! Hier ook meteen effe een boterhammetje met choco eten :p Lekker suiker ik weet het maar iets anders krijg ik zo niet binnen... :)
    En goed dat je door hebt kunnen slapen, hier ook maar 3x wc gemoeten :)
    En zo wakker worden en het gevoel hebben van uitgeslapen te zijn ken ik maar al te goed... Ach ja :)
    Nog enkele weken meiden :D Krijg er echt wel zin in!!! :)
    Benieuwd want ik geloof dat er enkele al in dec gaan bevallen... komt lekker dicht bij!! :)

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @nadesy ik ben zelf 25 sinds afgelopen vrijdag:p mijn ouders zijn gescheiden en me vader is opnieuw getrouwd en heeft daar een dochtertje mee vandaar nog zon jong zusje

pff ga zo maar eens douchen ben nog zo moe niet normaal maja om 12 uur moet ik weer aan het werk he pff moet me vandaag echt verslepen. neem me nu voor om na gtst vanavond te gaan slapen maar zal wel weer later worden. haha

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.137
    1.832
    113
    Goede morgen.

Ik heb lekker kunnen slapen hihi.
    1 x wc voor slapen gaan en om 7u weer en toen weer verder slapen:d.
    9u ging de wekker dus moest weer wakker worden hmm gaat moeizaam hoor.
    En nee ik hoef niet te werken zit al vanaf 20 weken in de zw verlof en me contract word niet verlengt straks.
    Kan ik lekker voor me meisje zorgen.

@ wat een mooi pakje.

@ voelen een paar weken gelden vroeg me schoonmoeder ook of me nichtje mocht voelen tja elke keer als ze er is slaapt deze meid;).
    Dus ze heeft het nog niet gevoeld.
    ..

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen!
    Weer helemaal bijgelezen :D

@toekomstigemam, mooi pakje hoor! En hier had de kleine ook rhesus positief en mocht ik dus ook zo'n heerlijke ahum spuit in de billen.... Wat leuk dat je zusje de beeb heeft gevoeld. Doe je wel rustig aan met die buikpijnen? Heb jij trouwens de gym bij Annemarie F?

@Dino, ik moest even goed kijken, maar je ziet haar gezichtje echt supergoed! Mooi hoor!

@Nadesy, het was ook haar zusje hoor :D
    En dikke knuf voor jou!!! Niet fijn dat je je zo rot voelt en op "ontploffen" staat...

@Vonnie, hopelijk krijg je geen griepje!

En jij ook niet Moi!

@Eendje, je bent lekker ongeduldig...hahaha. Van mij mogen de kleintjes nog wel even blijven zitten. Het gaat wel heel snel...voor je het weet ben je niet meer zwanger en in mijn geval is dit de laatste keer.... Wel raar...

@Dino, lekker doorgeslapen, heerlijk!!

@Hier: ik heb deze week besloten om een andere baan te nemen... Dus nu werk ik niet eens alleen naar m'n zwangerschapsverlof toe, maar neem ook echt afscheid van de collega's! Heeeeel vreemd....
    Vanaf volgend jaar april, dus na m'n verlof, mag ik dan ook thuis werken en dat zie ik echt wel zitten met 2 kids!
    Wel heel spannend allemaal, maar eerst maar eens lekker bevallen! :D

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Oh ja, ik slaap zo slecht de laatste week. Ik zie echt elk uur. Ik kan m'n draai niet vinden. M'n man heeft het koud, ik heb het warm. Pfff, ben blij als m'n verlof begint!
    Nog 9 dagen werken! (en nog steeds geen vervanger trouwens...pffff)

11. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @marije ja doe inderdaad de zwangerschapscursus bij annemarie

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Marije hier ook laatste keer zwanger ;) Hebben we al eventjes besloten... Ben er helemaal klaar mee hahaha :p
    Ga daarom dubbel genieten van onze kleine meid...
    Ow ik blijf hier thuis tot september normaal... Dan zien we hoe we het gaan doen, heb hier geen familie die af en toe eens kan naar de kinderen kijken dus moet altijd kijken dat de onthaalmoeder er is, en tijdens school-vakanties sluit ook dat dus moet ik of telkens ook verlof aanvragen, wat ze echt niet gaan willen he... Dus dat is nog een groot vraagstuk wat we gaan doen.

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Het programma kwam me al zo bekend voor :D
    Ik had nog even getwijfeld of ik het weer ging doen bij haar, dan hadden we bij elkaar in de groep gezeten :D
    Als je de nagym gaat doen kom je nog wel echt aan het gymmen. Maar wel heel leuk met de rest van de groep, vond ik tenminste :D

@Eendje, dat is dan in NL weer beter geregeld. Hier gaan ze straks allebei 2 dagen naar de creche en 1 dag naar m'n moeder.

Het is inderdaad dubbelop genieten, maar de tijd gaat ook dubbel zo hard vind ik! Mag van mij echt wel ietsje langzamer gaan.... :)

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @marije ik weet nog niet of ik de nagym ga doen heb jij die gedaan?
    waar woon jij dan in hengelo?

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zojuist een lief pakje uit Nederland ontvangen, HELEMAAL HEEL! En helemaal VOL!!!!! Met lekkers mmmmmmm

16. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: Ik las het op je Facebook ja. Danku Sinterklaasje! hahaha. Geniet ervan meid!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    echt heel lief, ik pak het pakje uit, en daar ging toos emoloos weer tranen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @buddy oow das lief he :D Jah die tranen komen zo uit het niets he :D
    Ach laat ze maar eens lekker lopen ;)

hier net 2 voedingbh's gevonden :) joepie wil zeggen mijn koffertje is bijna volledig :D hahaha nog alles eens doorwassen en heb meteen bh aangedaan :) Past goed en kan nog wat bij ;)
    Van anna Rolf en koste maar 12.99 per bh! Das geen geld he! Moest de bv echt goed gaan zal ik er wel nog bijkopen, maar voor nu zijn deze 2 genoeg ;)
    dus nu alles eens wassen en dan koffertje toch eens beginnen klaar maken :) zou niet willen dat mijn man of ik de laatste moment nog alles bij elkaar moeten zoeken hehe ;)

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemiddag!

Nadesy, dikke knuf meid! Wilde dat ik meer voor je kon doen.

Hier, had gisteren 2 natte plekken in mijn bh! Whaaaa.... IK WIL HET NIET!!! Haha!

Verder erg veel ( te veel :p) gelezen hier, ik weet de helft niet meer.

Groetjes!!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hahaha ja ja het gaat beginnen he :p LOL
    hier gisteren toen ik onder de douche onderuit kwam zag ik dat er beetje uitkwam... Waarschijnlijk van die warmte he?!
    Wil bv geven dus fijn om te zien dat er wat uitkomt hahahaa

Deel Deze Pagina