Ik ga ook vandeweek koffertje klaarmaken Lief is al een eind op weg met de kamer, dus het gaat sneller dan ik hoopte!! @vocht uit mijn tepels nog niet gehad een keer een wit droog plekje, maar of dat van vocht was of gewoon een hele droge tepel, kweenie...
@buddy das niet erg hoor, soms zie je het ook niet he, hier ook meestel beetje wit opgedroogd prut aan mijn tepels... Was enkel gisteren bij het douchen en als ik erop knijp (zachtjes) komt er ook wel wat uit... Maar normaal komt het pas goed na de bevalling op gang he Leuk dat je kamertje opschiet meid!!
Oww meiden, ik heb gister een heel erg rustig dagje gehad he, en de kleine kruimel was ook heel rustig!! Maar sinds vanmorgen is hij weer zo lekker drukkies! Fijn gevoel geeft dat joh!!!!!!
ja he als je ze niet voelt denk je meteen van is alles wel goed daar binnen... Hier ook een hele aktieve dame, soms beetje te aktief hahaha Maar liever zo dan niks te voelen Zo hier meteen pyama-broek uit (zit zooo gemakkelijk) jeans aan en onze kleine kapoen van school afhalen Dan nog eens bedenken wat we gaan eten vanavond...
wij eten spaghetti mmmmmmmmmmmmmmm ik vind een pyama broek ook lekker zitten, maar tis geen gezicht als ik in de bar werk
@buddy zeker diegene die ik aanhad niet haha een roze met kopjes van katrien (donald duck) op hahaha LOL mmm spaghetti ok heb gekozen
Hoi allemaal, Hier weer thuis na een productief dagje werken. Toekomstge mam leuk pakje! Nadesy, balen dat je je zo voelt... Hopelijk voel je je snel beter! Marije, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen als ik vragen mag? Hier vanavond ook spaghetti en daarna naar de gym...
JAAAAAAAAAAAA als alles meezit mag ik morgen lekker naar huis toe! Ze hebben geen infectie gevonden in mijn urine, dus zoiezo een zorg minder! Morgen gaan ze de thuiszorg regelen voor de dagelijkse controles aan huis! Word elke dag aan de ctgscan gelegd om te kijken of het goed blijft gaan met de kleine hammie en met moeders! moet elke dinsdag terug naar het ziekenhuis voor de grote controles dus blijf onder het ziekenhuis! als ik thuis ben, mag ik helemaal niks doen, en mag alleen absolute bedrust geen huishoudelijke taken doen en alles aan een ander overlaten! Oh ik kan wel huilen van blijdschap liefs liekje
Oh Hammelientje, wat fijn dat je naar huis mag! @ Toekomstigemam: voor je het weet is het de 28e... arbo stelt sowieso niet veel voor vind ik... @ Hier: vandaag met schoonmams naar het ziekenhuis voor een videopil. Morgenvroeg het kastje weer terugbrengen. Vanaamp samen met manlief naar de gym en morgenmiddag intake kraamzorg... schoonmans blijft hier vannacht lekker logeren.
Wat een enorm fijn bericht angelique!!!!!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!!!! Maar hou je je wel aan je bedrust alsjeblieft?????
ow wat fijn hammie!!!!!!!! Ja luister maar flink naar de dokters he, flink rusten en niets doen... Deze paar weekjes kun je doorkomen he, en daarvoor mag je dan naar huis Doe dat goed he meid!!
Ik neem absoluut mijn rust! ik ben allang blij dat ik het ziekenhuis uit ben, en lekker in mijn eigen huisje zit morgen met mijn poezekinderen! Kan ik weer lekker knuffelen met manlief en slapen we tenminste alle 2 goed! Moet alleen het verlies van mijn vruchtwater goed in de gaten houden dat het niet meer word of verkleurd! vannacht ook mijn hele bed weer vol zo door zo'n dikke maandverband heen! \heb ook met manlief besloten dit weekend met zijn 2en door te brengen en geen visite in huis! Wil hem f voor me alleen en heb f geen behoefte aan andere mensen! Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden met de stand van zaken! Ik probeer de kleine tot de 38 wk bij me te dragen als het niet eerder komt vanuit haar eigen en anders word het gehaald! Nou lieffies ik kan thuis niet zoveel achter de comp zitten denk omdat ik geen laptop heb en niet te lang in elkaar kan zitten! Dus zodra ik f energie heb probeer ik wat neer te zetten! Bedankt dat jullie aan me denken en me steunen in deze tijd Dikke kus
Lieverd dat is toch logisch dat je even samen met je man wil zijn!!!! Het is al moeilijk genoeg dat je vliezen al gebroken zijn!!!! En inderdaad goed in de gaten houden he meissie!!! We denken allemaal aan jou en mini hammie!!!
hihiihihi! ik moet maandag weer naar cursus, heb dr wel zin in, alleen is niet zo gericht op puffen hier helaas... dat is nog wel iets wat ik dan wat enger vind.. ze zei vorige week: Je moet bij elke puf denken dat je met je neus aan een roos inademt, en door je mond uitademt, maar dan heel relaxed...
Oooh wat fijn dat je morgen naar huis mag!!! *Dikke knuffel!* Gelukkig is er geen infectie gevonden. Mini hammie zit nog steeds in mama's buik! Goedzo! Laat goed voor jezelf zorgen meis!
@Hammelientje gelijk heb je meid!! Geniet dit weekend maar van je hubbie en je poezekindjes Wij horen het wel van je als er iets veranderd en blijf jij maar lekker relax in je bedje liggen Ik hoop dat je je kleine meid bij je kunt houden tot toch 37 weekjes vanaf dan normaal geen probleem meer he Hou alles mooi in de gaten en snel genoeg aan de alarmbel trekken he Geniet van je mannetje meid!!!! Dikke kus!! @Gym hehe ik doe het niet en moet eerlijk zeggen de moment dat je er ligt puf je toch zoals je zelf wilt hahaha ik zei net tegen mijn man ik deed dat toch niet, maar toch wel zei hij je pufte alles braaf weg Hier geen spaghetti maar mama miracoli fromagio gegeten Het gehakt in de plaatselijke supermarkt zag er weer dagen oud uit, dus niet voor mij hoor hahaha Nog een klein uurtje dan relaxt in badje en hop in bed Tv aan en genieten
Nadesy dikke knuffel voor jou! Hammelientje fijn zeg meis dat je lekker weer naar huis mag! Vochtverlies uit tepels heb ik sinds een week of 3 ook last van, en vooral uit de rechterkant, en ook lang niet elke dag. tot nu toe alleen maar 's nachts! als ik dan wakker word heb ik van de harde witte plekken in me hemd nog 9 dagen werken :d