Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.832
    113
    goeden aaf.
    \
    Ik baal zo heb ik een leuk spel gevonden kan ik niet echt verder:mad:.
    Op FB maar ja als niet iedereen wil..........

Vandaag lekker niets gedaan haha mij te koud.

@ gelukkig dat je naar huis kan lijkt mij ook lekker.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat fijn meis!dus je maakt wel genoeg vruchtwater weer aan?

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hammelientje, wat fijn dat je weer naar huis mag. En echt rustig aan doen he?!! Laat je maar lekker in de watten leggen! :) Kleine meid moet nog lekker even blijven zitten!

Toekomstigemam, Noord woon ik. Jij? :D

MiniM, ik werk bij de politie (administratie, dus niet op straat ;)). En gezien de nieuwe landelijke politie staat mijn baan op de tocht (er doen straks 5 mensen hetzelfde werk ivm het samenvoegen van de regio's en in het gunstigste geval moet ik straks verder reizen en anders moet ik ander werk gaan doen, wie weet waar.) Nu ga ik antecedenten bij jeugddelinquenten zoeken (kortgezegd) en dat is allemaal digitaal en kan dus thuis gedaan worden. Geeft een boel rust moet ik zeggen! :D Morgen zie ik mijn nieuwe baas en wordt het hopelijk echt officieel....

@vocht uit tepels: heb ik al heel lang weer last van. Sinds dat ik 17 weken was of zo.... Bij m'n dochter kwam het ook nu pas zo'n beetje... Wel grappig!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    wat voor spel is het?

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hammelientje, wat fijn zeg! Rusten kan thuis ook, als je je er maar goed aan houdt. Succes met alles wat nog komen gaat! Knuf!

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    even snel

Hammelientje, whoeehooee wat fijn meid!!! goed dat ze alles wel goed in de gaten houden! vruchtwater nu dus weer goed neem ik aan..? wel echt je rust houden he meid! knuf

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hammie fijn dat je weer naar huis mag!!!!

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Pff meiden ik moet de hele tijd boeren... Maar van die boeren alsof ik een stuk zeep heb ingeslikt irritant pffff

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Marije, klinkt interessant je nieuwe uitdaging!
    Succes vast!

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @marine ik roershoek

Sorry ga vanmiddag op iedereen reageren doe dit via de telefoon dus dat is lastig.

Nog een half dagje tot één en dan weekend.
    Vierde werden we gebeld dat we de misdragen op konden halen dus die hebben we gisteravond op gehaald

Plaats vanmiddag wel een foto

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Hammelientje: geniet maar lekker van je man hoor!

@ Marije: fijn als het thuiswerken kan doorgaan... wel ideaal!

@ Hier: JOEPIE 33 WEKEN VANDAAG!

GEFELI AAN ALLE ANDERE JOEPIES VAN VANDAAG!!!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD gefeli met je 33 weken :D

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    thnx!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier gisteren met de kids bij de tandarts geweest,en de jongste ging zo lief liggen en deet netjes zijn mondje open,ben er best trots op dat hij het zo goed deed :D

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MayD Wauw meid 33!! Schoet toch op he!!

*krijgt kriebeltjes*
    :D

@Buddy weet ik zou ook alles eten wat ik vind maar laat aub de zeep liggen he hahahaha :p LOL
    Bah meid denk niet dat het lekker smaakt :p

@Nadesy flinke jongen! Ik doe zelfst soms moeilijk hahahaha
    @Hier heerlijk kunnen doorslapen, Noah de hele nacht in zijn bedje gelegen... Maar zoooo k*t gedroomd!!

waren thuis bij mijn ma-stiefvader maar met Noah, broer en nog mensen die ik niet kende, hadden een tent opgezet om te verluchten, want we gingen op verlof gaan. Ging ik kijken stonden er allemaal moto's rond geparkeerd en zag ik hoe er enkele mannen die moto's deden ontploffen, stiefvader al dood in de tent :s Mama vond ik niet en ik mijn broer en Noah op mijn arm zijn naar binnen gelopen, daar zag ik dat ze het huis ook wilden doen ontploffen :s Ze hadden deuren en ramen toegeplakt enzo maar 1 deur was nog niet op slot, dus zeg ik tegen mijn broer kom snel het is de moment om weg te gaan en hij op zijn gemakske nog verse kleren gaan aandoen :s Omdat hij maar niet kwam ben ik met Noah en mijn dikke buik (zat aardig in de weg!!!) naar voor gelopen, daar stonden er 3 grote trucks en die kwamen op ons af gereden gingen zo net langs het huis maar was dus om het huis te doen ontploffen :s Toen ze net voorbij waren ben ik voor ons leven beginnen lopen!! Heb Noah geen minuut op de grond gezet ook al deed alles pijn, buik deed lastig maar zou hem echt niet neer gezet hebben... Toen ik wakker werd durfde ik mijn ogen echt niet meer toe doen, en omdat het 10 min was voor de wekker af ging ben ik maar stilletjes bij noah in bed gekropen om eventjes te knuffelen... Brrrr

Voor de rest alles normaal hoor hahahaha :p

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hammelientje Yoehoeeee meid wat een super nieuws heerlijk naar je eigen huisje lekker saampies genieten groot gelijk dat je geen zin heb in visite.

MayD gefeli al weer 33 weken pff gaat echt snel..

Eendje brrr wat een nare droom zeg bah ik heb er gelukkig nog geen last van.

Meiden ik voel al 2 dagen de kleine meid niet hebben jullie dat ook soms of niet?? Wordt er soms zo onzeker van:(. Straks ff huis poetsen boodschappen doen en voor de rest niks oja de strijk ook nog.. Morgen ff naar katwijk naar mijn ouders toe

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Vonnie helemaal niet?? Nee heb soms wel effe enkele uurtjes als ze slaapt maar zeker niet de hele dag... Zou toch effe vk bellen meid!! Zeker als je ze helemaal niet voelt!

18. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    goedemorgen dames,

jeetje wat gaan jullie hard met deze deel zeg!
    het gaat allemal hard he nog even en dan hebben we onze kleine spruitjes allemaal in handen!

@Vonnie ik voel de kleine ook bijna niet! die van mij is nooit druk geweest! heeft ze van mij denk:p

hier net mijn controles gehad en alles was goed! Heb een mooi hartfilmpje van de kleine gehad en nu dus wachten op de dokter en dan lekker naar mijn huisje toe!
    Ik hou wel vocht vast maar na een week vies eten vanaaf f lekker bunkeren en lekker een kapsalon eten! En dan vanaf morgen elke dag netjes fruit, groente en aardappelen!

dikke kus liekje en iedereen een hele fijne dag :)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie voel je echt 2 dagen niks?zou ik wel je vk bellen erover

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bah echt word niet goed hier,vraag me soms af wanneer we nu eens kunnen gaan genieten of ik althans,vanaf vorig jaar Oktober is het alleen maar ellende hier,man die instort en vreemd gaat met de buuf,man die opgenomen is vanwege psy dingen,gelukkig weer bij elkaar komen tijdje zonder hem moeten doen,en dan springt die voor de trein en raakt zijn been kwijt,dus weer man weg voor aantal maanden,geld zorgen die erbij komen,ze zeggen wel geld maakt niet gelukkig maar het is verdomd fijn als je het hebt,wil nu ook wel een beetje kunnen genieten van alles,gelukkig heb ik 2 mooie kids,nu lopen we met de hypotheek 2 maanden achter probeer je regeling te treffen maar dan moet je een volmacht tekenen nou daar gaan we dus niet mee akkoord,en die persoon maakt het ons nu niet makkelijker erop want bedrag is al opgelopen tot 3 maanden achterstand kwa kosten wat erij komt van de deurwaarder etc,gelukkig kunnen we het 1 Deze betalen maar de achterstand was rond de 1300 euro,en is nu 1892 en dan bel je op en dan pffff hun hebben de macht en je word niks wijzer,tja en nu kan ik alleen maar huilen,want weet het echt niet meer allemaal,

Deel Deze Pagina