Ninja: jee balen dat je al zo'n tijd last hebt van voorweeen... Antares: laatje maar goed in de gaten houden meid. Hoop dat de ab aanslaat. Dino: wat een mooi meissie zeg!
Mijn gave werkt helaas niet op commando... jullie zullen moeten wachten tot een nieuwe ingeving... @mayd, dat is best even schrikken. Gelukkig gaat het nu beter. En lekker laten stromen die tranen ook, lucht alleen maar op. @vonnie, oohh meid ik heb echt met je te doen. Nog even meid, het eind is in zicht! Liefs.. @antares, hopelijk slaat de ab snel aan. Dan voel je je gelijk stuk beter. @Dino, ahh wat een kleintje. Lief hoor! @ninja, jeetje wat vermoeiend. Wat zegt je vk hiervan? Is dit geen reden om op een gegeven moment een handje te helpen. Hier raak je toch doodmoe van,.. Trouwens nog niks van Marije vernomen vandaag. Zou ze al aan het puffen zijn? Kan niet hoor, ze staat nr 3 op mijn lijst na zondagskind..
tis stil idd rond marije haha. Hoe is het met wen29? Ik moet morgen naar de gyn ben benieuwd heb ook nog een groeiecho om te kijken of het kindje goed groeit daar zal het ook wel vanaf hangen. Ben vandaag wel vergeten me afspraak af te zeggen bij de vk oeps??? Maar ze zullen het toch wel door krijgen van het zh dat ik deze week nog onder controle ben van een gyn
Hier gaat het wel goed. Minder krampen dan gister. Maar blijft toch beetje rommelen. Morgen weer controle gyn, hoop dat alle waardes goed zijn. Ik moest zelf doorgeven aan de vk, dat ik bij de gyn moest blijven. Maar misschien scheelt dat per zkh. Ben benieuwd naar je groeiecho morgen.
ik bel morgen wel effe de vk haha ik was het gewoon echt vergeten dacht er nu pas aan haha. Jij morgen ook al naar de gyn hopelijk is alles goed Mijn zoontje word echt ieder half uur wakker en dan is het huilen pfff hij is zo verkouden zo zielig!!
@ MayD meis wat schikken dan zeg!fijn dat je een goede kraamverzorgster hebt meis! @Antares hoop dat de Anitbiotica snel aanslaat knuff @Vonnie he gats meis het zit je ook totaal niet mee he!hoe is je bloeddruk nu dan? @Ninja Balen dat het niet doorzet ik ga duimen dat het snel door zet meis knuff Hier loop ik al een paar dagen te martelen met aanleggen van Elyano aa de borst ben soms wel een uur bezig voordat hij de tepel goed vast heeft nu denken we aan een verkorte tongriempje morgen komt de vk even kijken.dus vanavond heb ik maar afgekolft en in dr brown fles gegeven zodat we even een rustige nacht hebben zonder gestress van zou hij de tepek meteen pakken of duurd het weer een uur
Rise and shining ladies!!!!!!!!!!! Weer heerlijk geslapen, om een uur of 7 moest ik plassen, en om 8 uur moest ik eruit.. dus heb een uurtje liggen doezelen, en om 10 voor 8 ben ik er uit gegaan, koffie gezet voor lief, thee gezet voor mezelf, en lekker gaan douchen... Over 3 kwartier de deur uit naar het ziekenhuis.. Spannend allemaal wat me vandaag te wachten staat hihi! Jullie horen me weer zodra ik thuis ben Knuffie aan alle meiden! Enne, MARIJE, WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen Nadesy: ben benieuwd of het tongriempje het is, knippen is zo gepiept. Controles vandaag: veel succes meiden. Ninja: beterschap met je zoontje! Hier ook een die steeds wakker word door de verkoudheid..
Krijg idd een februari kindje! En het gaat goed gelukkig. Heb alleen last van het vena cava syndroom. Maar komt goed!
Goedemorgen!! Hier weer een beroerde nacht, tot een uur of 2 wakker gelegen, bah! Voelde de beeb niet goed en lag de hele tijd te voelen, schudden, enz. Uiteindelijk in slaap gevallen tot half 7, en had toen nog steeds weinig leven gevoeld. Zo vervelend, en net toen ik tegen mijn man zei ik ga douchen en het zh bellen hadden we contact! Gelukkig maar, en nu is het leven weer duidelijk aanwezig.... Voor de meiden die vandaag op controle mogen, succes ermee! En wie weet wie er vandaag gaat bevallen, want ja.... waar is Marije!?!? Nadesy, succes met de kleine vent, hoop dat het snel opgelost is. Hoe is het verder thuis? Hoe gaat het met je man, kan hij er ook van genieten? Ik hoop het voor je mied, rust dat hebben jullie wel verdiend, knuf!
@dinO oow zo'n klein popje!! @buddy veel plezier in zh vandaag meid Krijg je ook een echo om nog eens te kijken? @Marije idd waar zit je meid? Toch niet stiekem aan het bevallen he? hahaha Doe maar meid het is je gegund @Antares hopelijk is je wond snel weer in orde meid! En ja hier stond Noah ook mooi voor de venster, was wel juni en had veel zonlicht... Maar komt wel goed! De kinderarts zei tegen mij toen dat alle kindjes het hebben, enkel heeft de ene het wat harder... Noah was echt wel geel :s Pffff hier zo'n ongi pijn! :s puf puf :s Nu kan het zo beginnen of niet? Bij Noah brak mijn water (kwam er in stootjes uit) en toen begon stilletjes de ongi pijn, maar na een uurtje deed het al ferm zeer! :s Maar kan het zo ook beginnen zonder het breken van je vliezen? Niet dat het al begonnen is he, daarvoor doen ze zeker niet genoeg pijn maar kan voorwerk zijn he Aan de ene kant nu niet zo'n goed moment Krijg morgen mijn broers op bezoek voor ons laat kerst- vroeg nieuwjaarsdinee MET cadeau's Dus nog een dagje blijven zitten meid hahahaha
En wen.. hoe laat gaat t gebeuren zie een paar keer terug dat ze denken dat jij vandaag gaat bevallen he? haha. Ik ga nu nog ff lekker naar de kapper.. Nu kan t nog Wordt strax met de kleine allemaal n stuk lastiger! Ik zie dat Marije nu t forum bekijkt, zou ze bevallen zijn? @ Dino: Gefeliciteerd!! Wat n mooi klein poppetje
Hier ben ik hoor! En nog niet bevallen, hij of zij heeft het nog veel te goed in mijn buik blijkbaar! Vannacht wel een 1,5 uur lang krampen gehad om de 5 minuten. Maar goed, het trok weer weg dus weer vals alarm... We gaan nog steeds voor 2012!! Dino, gefeliciteerd met Celeste! Wat een frummel in de maxicosi, prachtig! Ik ben ook heel benieuwd wie de volgende is!! Zo spannend allemaal!
@eendje wat ze tegen mij zei als je wil weten of het weeen zijn een flink hete douche als het weeen zijn worden ze dan erger..maar ook flink heet Tot vijf uur twee keer wezen plassen daarna elk uur maar da was me eigenschuld had zon dorst moest gewoon water drinken.maar nu echt wakker ga er maar eens uit. Lkkr in me huispak vandaag enige wat ik gepland heb voor vandaag is de babykamer de kast goex indelen
Eendje, het kan zeker beginnen zonder dat je vliezen breken, ik zou zeggen uitpakken die cadeautjes!! haha, succes ermee!
Als ze lang genoeg aanhouden (want nu weer gewoon zeurig gevoel geworden) ga ik ik deze avond eens douchen... Met een kleuter van 3.5 in huis is het niet gemakkelijk zomaar in de douche te springen he En ach ja moest het doorzetten of niet we zien wel he Maar denk echt dat het maar voorwerk is, ze doen echt niet genoeg pijn @Marije aaaaah daar ben je hahahaha
Moi, succes in het ziekenhuis! Eendje, je vliezen hoeven niet te breken he. Kan ook in een later stadium gebeuren. Ben benieuwd of jullie meisje nog even blijft zitten. Marije, welcome back! We houden elkaar goed in de gaten, dat blijkt wel! Stamperte, ziedat je je afvraagt of Wen gaat bevallen. Ze is mn buddy, heb nog niks gehoord dus denk dat t nog 'rustig' bij haar is.