Nou alles was goed met de kleine meid heb een ctg gehad eerst op me rug liggen maar ze beweegde niet toen moest ik op me rechter zijn en ze ging bewegen ik voelde haar ook weer gelukkig.. Daarna echo gehad ze ligt al met haar hoofdje beneden en helemaal opgevouwen. Mog ik haar nu weer niet voelen moet ik zondag terug bellen. Voel best wel schuldig nou ja wel gerust gesteld dat dan weer wel.. Din0 sterkte meid
@Vonnie je moet je niet schuldig voelen meid! Beter 1x te veel gaan dan 1x te weinig he Blij dat alles goed met haar is, en dat je ze terug voelde!!
@ Eendje: wat een nare droom heb je gehad... kan me voorstellen dat je je kind dan ff gaat knuffelen als je wakker wordt! @ Nadesy: dikke knuf meis!!! @ din0: veel sterkte vandaag. @ moi78: kamertje begint er echt op te lijken!!! Gefeli met de Mutterschutz... wel op tijd je rust pakken he? @ Vonnie: wat goed dat je toch gebeld hebt! Toch even een pak van je hart dat alles toch in orde blijkt te zijn. Fijn dat alles goed is.
Bedankt meiden ja dat is ook weer zo voel me nu wel een stuk beter. Moi78 gefeli 32 weken zwangerschap. Staan die foto,s op hyves???? wil ook wel zien. Zo ff huisje poesten wat gaat lukken moet nog die strijk doen bleeeh echt geen zin en boodschappen halen
din0 sterkte vandaag meis....moeilijke dag.... Nadesy,sterkte ermee meis, moeilijk hoor. vonnie, fijn dat je ff mocht komen en ze toch bewoog..misschien had ze gewoon niet zo een zin. Moi, fijn mutterschutz!! En iedereen verder met hun joepies~!!! Hier 33 weken...joepie!
Antares joepie meid!! Hier net een knuffeldoekje gekocht, wel riskant was het laatste van de levering... Ben nu online aan het kijken of ik het ergens vind om toch nog 1 of 2 bij te bestellen indien nodig Het is een roze poesje van Dimpel zo zacht en lief Heb Noah nooit een echt knuffel gegeven die hij overal mee naartoe sleepte, hij had een heel deken en zijn het een aantal keren kwijt geraakt met veel verdriet erbij de laatste keer 1 nacht kwijt geweest en toen heb ik gezegd dat hij het moest afleren... Enkele dagen moeilijk geweest maar nadien sliep hij met alles goed Mss nu ook maar niet echt focussen op 1 beertje?!
ik slaap ook al jaren met 1 en dezelfde knuffel... heb zelfs een zelfde knuffel voor als deze in de was is, want normaal is het een roze knorretje, maar vaak is het een zwart knorretje hahahahaha! maar ik beweeg hemel en aarde als hij niet in mijn bed ligt!!
@antares joepie moment ook voor jou!! @all jeetje meiden ik zit hier ineens even in te storten... niet normaal meer... maar ja, kan niet naar boven, want lief is de auto halen, die heeft de winterbanden erop gekregen (is vanaf 1 november verplicht ) en hij had nog wat nodig om de deurposten te verven, en nog wat andere dingen.. heel irritant dus als het rustig is, en je hier zit te zitten...
@Buddy waarom zit je in te storten meid? @Antares ja fijn als ze ook met andere knuffels slapen he @hier HONGER grrrrr LOL Deze avond kabeljauw Lekker!!!!! met witte wijn saus mjam mjam!! Ga zo meteen de aardappelen al klaar zetten als Luc thuis is dat ik ze meteen kan opzetten want zou de hele koelkast alweer leeg eten!!! hahaha
jakkkkkkk kabeljauw dat lust ik niet bah bah bah!! gewoon, ben moe, ben al een paar dagen vroeg op, en sluit de deur elke avond met moeders... pffff
pfff ben moe! Slecht geslapen vannacht joh...niet normaal! Bleef maar met een ding in mijn hoofd....een woord! En kon er niet vanaf komen....stom iets!
heb het ook weer benauwd, en de boterhammetjes die ik vanmiddag heb gegeten zitten nu voor mijn gevoel weer in mijn keel... ff baalmoment dus...
din0 sterkte vandaag vonnie goed dat je gebeld hebt meis, en dat je ff mocht komen, gelukkig zag alles er goed uit! nadesy wokken, lekker zeg! geniet ervan! hier weinig nieuws te melden
@Buddy dikke knuffel meid!! Denk ook dat eigen zaak en zwangerschap samen niet zo'n ideale combinatie is he, of je nu in je verlof zit of niet, werk is er altijd he... Denk aan je meid!!!! Dikke kus!! @Nadesy smakelijk meid mjam mjam!! Ow hier was de kabeljauw lekkerrrrr LOL Ah hier strakjes (wel alleen ) Naar breaking dawn gaan kijken deel 4 van Twillight Whiiiiiiiiiiii heb tot nu flink gewacht maar nu blij dat ik mag gaan van m'n mannetje