Hier ook alles weer ''rustig'' buiten gwn een vervelend gevoeltje, maar komt niet op of af is gwn daar... Maar van mij mag ze komen hoor Liefst na morgen maar als ze zich aanbied zal ik toch blij zijn Voila mijn keuken weer helemaal opgeruimd en gepoetst Goh als ik dan denk dat mijn man morgen in de keuken gaat staat LOL Al mijn werk voor niks hahahaha
@Marije jaaa je hebt je gemeld anders wilde ik je al gaan smsen hihi @Zondagskind aaah lief dat je dat zegt!maar nee met mijn man gaat alleen maar beroerder vind het erg zwaar.ben ook blij dat me moeder er is nog De vk kon geen verkorte tongriem zien.maar ze zei wel hij is wel 3 weken te vroeg geboren eigenlijk nu nog maar 38 weken en paar dagen.hij moet de kracht nog erg zien te vinden dus ik blijf zowiso de borst aanbieden telkens wilt het niet na een tijd kolf ik het af en geef het in dr brown fles totdat hij wel de kracht er voor heeft
goedemiddag dames, ik kom me ook weer even melden, hier ook nog steeds geen babynieuws. dames met afspraken, veel succes!
Nadesy meid hele dikke knuffel lekker dat je moeder erbij is scheelt dan toch weer. Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis ik ben benieuwd
Nadesy, dat is dan ook wel weer heftig zeg. kan mer ergens ook wel voorstellen dat een baby weer meer zorgen brengt, en dat het voor hem moeilijker te overzien is. He meid, fijn dat je moeder er nu is geeft jouw ook wat meer rust. Sterkte ermee meid! Wat betreft het slechte drinken aan de borst, dat had ons Eef ook, die is met 36,5 geboren en had ook de kracht niet voor het zuigen. Komt goed met zo'n volhouder als moeder!!
Wie word de volgende? Ik ben ook benieuwd. Nadesy: idd meid de aanhouder wint. Marije: dus niet stiekem bevallen helaas.. Hier veel druk onderin mijn buik door het flinke zakken.. Misschien wil de beeb er toch zelf eerder uit Kan niet wachten!
@Vonnie thnxx voor je knuff meis! spannend morgen voor jou weer,want dit gaat toch niet langer zo pfff respect ook voor jou meis @Zondagskind lief dat je dat zegt,ja ik wil bv geven kost wat het kost,ik heb er nu veel rustiger gevoel bij dan bij de andere twee terwijl het kwa aanleggen moeilijker gaat,mijn moeder vind het vreselijk te zien dat mijn man zich zo voelt en soms zo bot etc is,ze begon vanmorgen gewoon te huilen,omdat ze zo ziet dat ik me best doe met mijn kids,en mijn man ja gewoon soms futloos op de bank zit of wat dan ook,dus we hebben er goed over gepraat ook met hem erbij,maar hij zit nu ook continu ooh Naära het gaat echt niet goed met me hoor etc etc,ja ik kan hem steunen maar hij moet toch echt zelf zijn psy etc dan bellen,sorrt beetje weer lang verhaal
Hier is Elyano verkouden zo zielig je hoord hem roggelen niest continu komt dan van alles mee,hij ligt lekker naast mij in de box lekker bedje gemaakt, kan ik hem goed in de gaten houden
Nadesy: jee wat vervelend dat je man nu zo doet... Het is ook zwaar voor jou, kids doen en ook hem nog op moeten vangen.. Dikke knuffel voor jou BIKKEL.
@caruli thnxx mop! ja het is soms best zwaar,want hij voelt zich nu derde vanwege ik veel aandacht aan Elyano geef etc maja dat is nu niet anders
@Nadesy respect meid!! Dat jij je overal zo door knokt he! Ik hoop dat alles snel een beetje beter gaat bij jullie, jammer dat je ipv kunt genieten eigenlijk ook voor je man moet zorgen... Dikke KNUFF!!!!! Hier nog steeds heeeeeel zachtjes ongi pijntjes ach het is niet veel maar al wat je voelt doet zijn werkt he haha Ben benieuwd maandag bij de gyn
@ Nadesy: Tja.. je kinderen komen zoiezo altijd op de eerste plaats zeggen ze Moeten die mannen maar accepteren hoor.. Die zetten ook hun kind op de 1e plaats!!
@Eendje ik ga duimen dat het bij jou door gaat zetten!ja ik moet wel doorzetten ik doe het voor mijn kinderen, @Stampertje ja ik snap hoe je denkt.maar mijn man is gewoon een wrak op dit moment helaas
Eendje: spannend, hopelijk zet het door. Nadesy; het lijkt wel of je ventje met de dag knapper word zeg! Echt een lekker koppie hihi
@MiniM sorry kon het niet laten,nog even en dan kun je ook lekker spammen @Caruli ja je ziet hem gewoon met de dag veranderen,in het begin is alles nog erg gerimpeld en dik etc hihihi maar het word nu allemaal wat egale hihihihi
Voor diegen die het willen zien heb ik in mijn fotoalbum 4e wondertje de 2 laatste buikfoto's gezet naast elkaar. Linker is van 23dec en de rechter van 28dec. Zien jullie het ook